January 22, 200817 yr comment_1575912 nisam odushevljen..mada tek sam 2 puta preslushao, slazem se za Waking The Demon, najvishe upada u ushi.
January 22, 200817 yr comment_1576257 Sranje album. Bezveze. Kao zadnji album Trivium-a, nekako mi se cini kao da hoce njih da kopiraju...cak se i slicno oblace na spotovima. Stvarno sam ocekivao vise.
January 22, 200817 yr comment_1576289 stvarno sranje...celo vece forsiram i ne svidja mi se...ima nekoliko prolaznih pesama, ali sushtina je sranje ne moze da se poredi sa Poison-om koji je savrshenstvo....Ima da propadnu kao Trivium, znao sam, to je kada se klinci utripuju da su neko i neshto, ili josh gore "nova Metallica".
January 23, 200817 yr comment_1576465 Muzicki mi se svideo singl mada mi je ogavno pevanje i tekst...Podsetise me na trivium,jos kada bi ovi pederi vristali malo
January 23, 200817 yr comment_1576482 @ocekivanja da ce ovo biti dobro. taj metalcore treba zakopati ozbiljno, sve je vec receno.
January 24, 200817 yr comment_1577924 @ocekivanja da ce ovo biti dobro. taj metalcore treba zakopati ozbiljno, sve je vec receno. Ne izuvaj se prije vode. Prvo skoci pa reci hop. Ne pali vatru dok je zec joste u sumi.
January 24, 200817 yr comment_1578004 Ne izuvaj se prije vode. Prvo skoci pa reci hop. Ne pali vatru dok je zec joste u sumi. kakve su ovo mantre
January 25, 200817 yr comment_1578401 Satanic mantra! Nego, preslusah i ja album, stvarno nije nista posebno nakon prvog slusanja, ali nadam se da ce mi se utisak promijenit.
January 25, 200817 yr comment_1578416 ona dvanaesta pesma (obrada roberta tepper-a) je jos najbolja stvar na albumu.
January 25, 200817 yr comment_1578482 @ocekivanja da ce ovo biti dobro. taj metalcore treba zakopati ozbiljno, sve je vec receno. /signed
January 25, 200817 yr comment_1578502 ona dvanaesta pesma (obrada roberta tepper-a) je jos najbolja stvar na albumu. slazem se. ta stvar i Scream Aim Fire i Waking The Demon jedino i vrede na albumu.
January 29, 200817 yr comment_1581074 pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase pasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepasevrtepase Edited January 29, 200817 yr by Richard Parker
February 5, 200817 yr comment_1585865 ...ali onaj momenat na 04:02 waking the demon-a... dzndzndzndzn veeejkiiiin d diiiimooooonnn
February 5, 200817 yr comment_1586092 ...ali onaj momenat na 04:02 waking the demon-a... dzndzndzndzn veeejkiiiin d diiiimooooonnn AAAAAAAAAAAAA!!!! koliko je ovo jako!!!