Kamelot

Telcontar

ma, sladak je i Khan, mada uglavnom potseca na kebu laugh.gif ali simone simons brateeeeeeeeeeeeeeeeee.... kakva riba.... neverovatno... gledala sam spot milion puta samo zbog nje... prelepa je stvarno.... a i fenomenalno je nasminkana u spotu.... super joj idu sve one boje jer ima prelepe oci.... hm.... moracu da preispitam svoju sexualnost..... zezam se, ali riba je stvarno "riba ribetina"...a i nikad ne bih rekla da je '85, ali dobro....

sto se tice pesme march of mephisto>>> super je, svidja mi se.... spot hmmmmm> dobar je ne mogu da kazem da nije mada mi se shagrat nikako ne uklapa uz kamelot.... ali whatever pesma je dobra....

p.s. somewhere in time I will find you and haunt you again like the wind sweeps the earth.....

p.p.s. pivopije.gif

p.p.p.s icon_rockdevil.gificon_rockdevil.gificon_rockdevil.gif

i ja sam isto umirala... ali od cele te degenericne zamisli najbolje su mi kebine face... laugh.giflaugh.giflaugh.gif

eeeee, gde m uka coveka natera... c c c c

inace, skoro sam se vratila sa maturske exkurzije i cula sam pesmu >>> UDRI UDRI UDRI MUJO, UDRI MUJO U TEPSIJU (to su nam pustali u diskoteci).... aha, ko moze da me stigne u glupim textovima....

p.s. icon_rockdevil.gif

p.p.s. pivopije.gif

Dovedose novog gitaristu/klavijaturistu kao stalnog clana benda! icon_da.gif

KMI Entertainment and Kamelot are please to announce the addition of keyboardist/guitarist Oliver Palotai as the new and permanent member of the band Kamelot. "We have been very fortunate to work with great keyboardists from around the world. After the first Black Halo tour earlier this year, we added Oliver to the fold. We feel that his attitude, ability and personality fits the Kamelot family perfectly" - states guitarist/founder Thomas Youngblood.

user posted image