Kućni ljubimci & životinjsko carstvo

Wise Owl

Lepsi su od pitbulova jedno 100 puta!

Juce sam bio kod ortaka koji ima haskija, starog tri godine, prelepog, jadan dobio neku infekciju na vratu, pa bio kod veterinara da mu to sredi i sad da ne bi to razjebao zubima kad se ceshe nosi ono plasticno sranje oko vrata, sto izgleda kao odsecena kupa, jebem li ga kako se zove...

Uh da, zajebano je sto su praznici :(

Ja i zaboravila na to...

Pa sta juce je bio ok i danas odjednom tako? :confused:

Nije mi nijedna macka imala upalu pluca pa nemam pojma kako to zvuci/izgleda jbg. Daj mu da pije dosta tople supice i mleka, sta god da mu fali to ce mu dobro doci ;) Mozes mu dati valjda pola aspirina ili tako nesto, i stavis ga negde na toplo da se naspava, ali ipak potrazi strucan savet.

Ja ovog mog veterinara zovem i u pola noci kad trebam da ga pitam nesto, ali dobar je cika nije mi nijednom oterao u pm :)

Zna koliko sam vezana za moje cicose pa mi prasta :D

NEMOJTE ASPIRIN NITI BRUFEN NITI ISHTA OD NSAIL LEKOVA DAVATI ZIVOTINJAMA NAPAMET. Molim vas, mozete ih ubiti, drugacije reaguju od ljudi na te lekove.

et Toy:

Pa znam, zato rekoh da zove prvo veterinara, meni je za jedan lek za ljude rekao veterinar da mogu da dajem macki kada se prehladi, e sad da ga jebem koji je bio, nesto za glavobolju jeste, ali ja ipak svaki put zovem njega, ne dajem sama nista :D

I ja sam gledala, ali ne znam da li je to to, znam samo da su morali da ih odvedu veoma brzo jer su pravile opsti haos po kuci, rasturale sve, ulazile same u kadu itd. (:

ali su slatkeeee...

To zvuci ko neciji cimeri :):):)

A kangaroo mouse is either one of the two species of jumping mouse (genus Microdipodops) native to the deserts of the Southwestern United States, predominantly found in the state of Nevada. The name "kangaroo mouse" refers to the species' extraordinary jumping ability, as well as its habit of bipedal locomotion. The two species are:

Pale Kangaroo Mouse - Microdipodops pallidus

Dark Kangaroo Mouse - Microdipodops megacephalus

Both species of kangaroo mouse live in sandy desert ecosystems, and forage for seeds and vegetation amongst the scrub brush of their native habitat. The Dark Kangaroo Mouse is also known to feed occasionally on insects and carrion. Interestingly, the mouse never drinks water, instead deriving it metabolically from the foods it eats. The kangaroo mouse collects food and maintains large caches in their burrows, which are excavated to a length of between 3 and 8 feet (1 to 2.5 meters). The burrow, the entrance to which the mouse covers during daylight hours, is also used to raise litters of between 2 and 7 young. The Pale Kangaroo Mouse burrows only in fine sand, while the Dark Kangaroo Mouse prefers fine, gravelly soils but may also burrow in sand or sandy soil. Kangaroo mice are nocturnal, and are most active in the two hours following sunset. They are believed to hibernate during cold weather.

The kangaroo mice are closely related to the kangaroo rats, which belong to the same subfamily, Dipodomyinae.

Mislim da je otkriven tek krajem prosle godine. :D

Pa ne reaguju isto na te lekove ljudi i zivotinje.

Et Sinstrel:

bitno da je sada ok, ali ako mu opet nesto fali, uvek zovi docu, najgore je to nadri lecenje...

Edited by Tanya