Negură Bunget / Dordeduh

Aurora Vandalis

Bend koji je napravio onaku albumchinu poput Om.....

Izgleda da Rumuni neshvataju kolko je vazan ovaj dogadjaj Elite Dark metal evening za njih, u onom delu gde su attending brdo nekih Engleza/Nemaca i Spanca, Rumuni u manjini. A odluka Agallocha, da napravi dva koncerta u Rumuniji i u skorijem periodu nista drugo, je veoma chudan izbor. Evo mogu sada da kazu da je koncerta Agallocha najveca turistichka manifestacija u Rumuniji u poslednjih 5 godina.

Dusane,kao njihov veliki fan,ja ne vidim zasto ne bi mogao u Osijek otici,niti je skupa karta do tamo,niti za koncert.

Pazi februar je kod nas krcat koncertima. Air/Paradise lost/Mono mora se stedeti kesh, da se isprati sve to. A i kada bi isao u stranu zemlju, isao bi u Madjarsku na Ulver. (mada od ovoga nista)

Jebem li ga, ja sam ionako jako skeptican prema ovoj novoj postavi. Mislim, za mene je Negura ona stara Negura, a ovo novo... Tek treba da vidimo kako ce zvucati. Ponavljam, drugarica ih je gledala prosle godine u ovoj novoj postavi i kaze da su zvucali uzasno u poredjenju sa starom.

Edited by Talvi

DORDEDUH (rough translation: "yearning for the spirit"), the Romanian metal band featuring former NEGURA BUNGET members Hupogrammos (guitars, vocals, bass, keyboards, archaic instruments) and Sol Faur (guitar) alongside Arioch (former bassist for NEGURA BUNGET and ex-guitarist of ODEM ARCARUM and SECRETS OF THE MOON), and Thelemnar (SECRETS OF THE MOON, THE VISION BLEAK, NEGURA BUNGET), made its live debut on January 24 at at Silver Church in Bucharest, Romania.

The group's lineup for the concert was as follows:

Huppogrammus (ex-NEGURA BUNGET) - Guitar, Vocals

Sol Faur (ex-NEGURA BUNGET) - Guitar

Arioch (ex-NEGURA BUNGET, SECRETS OF THE MOON) - Keyboards

Thelemnar (SECRETS OF THE MOON) - Drums

Ovidiu - Percussion

Flavius - Bass

DORDEDUH performed four songs from NEGURA BUNGET — "Cunoasterea Tacuta", "Tesarul De Lumini", "Norilor" and "Hora Soarelui" — plus another two acoustic tracks from the forthcoming "Maiestrit" album (the magical and passionate re-interpretation of NEGURA BUNGET's classic LP "Maiastru Sfetnic" from 2000) and four brand new originals from DORDEDUH.

Fan-filmed video footage of the concert can be viewed below.

http://www.youtube.com/watch?v=gfzLOfa7oRo&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=OzO-zjZeERM&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=zIgvKR2wPmQ&feature=player_embedded

DORDEDUH (rough translation: "yearning for the spirit"), the Romanian metal band featuring former NEGURA BUNGET members Hupogrammos (guitars, vocals, bass, keyboards, archaic instruments) and Sol Faur (guitar) alongside Arioch (former bassist for NEGURA BUNGET and ex-guitarist of ODEM ARCARUM and SECRETS OF THE MOON), and Thelemnar (SECRETS OF THE MOON, THE VISION BLEAK, NEGURA BUNGET), made its live debut on January 24 at at Silver Church in Bucharest, Romania.

The group's lineup for the concert was as follows:

Huppogrammus (ex-NEGURA BUNGET) - Guitar, Vocals

Sol Faur (ex-NEGURA BUNGET) - Guitar

Arioch (ex-NEGURA BUNGET, SECRETS OF THE MOON) - Keyboards

Thelemnar (SECRETS OF THE MOON) - Drums

Ovidiu - Percussion

Flavius - Bass

DORDEDUH performed four songs from NEGURA BUNGET — "Cunoasterea Tacuta", "Tesarul De Lumini", "Norilor" and "Hora Soarelui" — plus another two acoustic tracks from the forthcoming "Maiestrit" album (the magical and passionate re-interpretation of NEGURA BUNGET's classic LP "Maiastru Sfetnic" from 2000) and four brand new originals from DORDEDUH.

laaaame. :lol:

A zanimljivo je što je u SOTM-u Ar, ne Arioch.

Edited by Brynhildr

Re-intepretation of the "Maiastru Sfetnic" album. This record contains the last

studio recordings of the classic line-up (Hupogrammos, Sol Faur, Negru). The

album is complemented by previously unreleased acoustic versions of 'A-vint In

Abis' and 'Plecaciunea Mortii'.

Cek, novi album je reintepretacija Maiastru Sfetnic? Wtf. Ja sve tripovao nesto novo snimljeno, kad ono Avint in abis... pfffff

• 2 weeks later...

:haha: koji trip, nadjoh ovo My link ali mi je sumnjivo, evo sad skidam pa cu da javim dal je fake ili shta.

Edit: to je ipak spot, ali u krajnjem sluchaju mozesh da ga prekonvertujesh u mp3, ili da izvuchesh audio sa you tube snimka. :smile:

Edited by F.O.A.D.

Sluša se nova Negura. Koliko mi se čini, nisu drastično promenjeni aranžmani (tu i tamo neki deo na gitarama), samo je produkcija poboljšana - pročišćene gitare i izvučeni vokali malo napred, sve je daleko čistije. Mada, ja imam original na kaseti i vezan sam za staru prljavu produkciju.

• Talvi changed the title to Negură Bunget / Dordeduh