The Project Hate MCMXCIX

thrash forever

... dakle, Švedska... Kombinacija melodic death-a, ženskih vokalnih a la Evanescence-Nightwish deonica, povremenih industrial - techno semplova a sve nekako upakovano u old school death metal formu koja dominira celim delom, povremeno umam utisak kao da slušam CHUCK SCHULDINER-a lično, pesme od preko 10 minuta koje vas drže i ne mogu da dosade, ubistveni ritam, pokriven klavijaturama, vrlo zanimljivo ateističko štivo rekao bih, ma jednom rečju mešavina svega što valja u metalu, meni se bend veoma svideo kad sam preslušao samo jednu pesmu koja je na sajtu metalbite.com, i kako to OBIČNO NE BIVA, svidela mi se jedna pesma a zatim i ceo opus benda, preporučujem toplo poslednji album IN HORA MORTIS NOSTRAE, naravno da su prethodni radovi malo manje filigransi za slušanje ali u suštini vrlo prijatno skandinavsko metal dostignuće...

Jel neko slušao od vas?

... dakle, Švedska... Kombinacija melodic death-a, ženskih vokalnih a la Evanescence-Nightwish deonica, povremenih industrial - techno semplova a sve nekako upakovano u old school death metal formu koja dominira celim delom, povremeno umam utisak kao da slušam CHUCK SCHULDINER-a lično, pesme od preko 10 minuta koje vas drže i ne mogu da dosade, ubistveni ritam, pokriven klavijaturama, vrlo zanimljivo ateističko štivo rekao bih, ma jednom rečju mešavina svega što valja u metalu, meni se bend veoma svideo kad sam preslušao samo jednu pesmu koja je na sajtu metalbite.com, i kako to OBIČNO NE BIVA, svidela mi se jedna pesma a zatim i ceo opus benda, preporučujem toplo poslednji album IN HORA MORTIS NOSTRAE, naravno da su prethodni radovi malo manje filigransi za slušanje ali u suštini vrlo prijatno skandinavsko metal dostignuće...

Jel neko slušao od vas?

dobro dobro pravi naziv benda je THE PROJECT HATE MCMXCIX

• 1 year later...
Vokal je odlican.

Bash sam to htela da kazem.

:pivopije:

Ne mogu da verujem da ste oživeli temu posle godinu dana .

Nego, da li je izašao njihov novi album?

Daaaaa, ja sam genije za ozivljavanje. :P

Nemam pojma sto se tice novog albuma, nikad ne vodim racuna o tome kad je koji izasao. Slusam sad ovaj iz valjda 2001. - When We Are Done Your Flesh Will Be Ours...

I dojajan je.

Edited by Emilly

• 6 months later...

Нађох албум из 2005. (Armageddon) на неком диску пре неки дан. Тад сам их преслушао и није ми се допало, ал' су ме сад одували! Не могу да верујем да имају већ 7 албума.. Скинуће се све..

Jel' ovde bese svira ekipa iz Entombed, Evergrey i jos nekih poznatijih bendova? Secam se da sam jedno vreme bio bas nalozen da ih nabavim kada sam video hvalospeve po stampi, medjutim kada sam ih napokon cuo - zvucalo mi je apsolutno stereotipno, nezanimljivo i prosecno. Mada, mozda je i stvar u albumima pa se razlikuju od jednog do drugog - ne znam, posle toga sto sam cuo sam se demoralisao da trazim dalje. ;)

• 2 weeks later...

Sunce ti jebem, pazi listu gostiju :D :

Mike Wead (MERCYFUL FATE, KING DIAMOND) - соло-партии

Pär Fransson (CARNAL GRIEF) - соло-партии

Martin van Drunen (ASPHYX, ex-PESTILENCE) - вокал

Christian Älvestam (ex-SCAR SYMMETRY) - вокал

L.G. Petrov (ENTOMBED) - вокал

Johan Hegg (AMON AMARTH) - вокал

Robban Eriksson - вокал

Dajem im jos jednu sansu, pa da vidimo. :da:

• 4 weeks later...

Ovo je jedan od retkih bendova koji po meni uopste nema losu pesmu i ciji svaki album poslusam od pocetka do kraja sa maksimalnom paznjom.Svidja mi se ovaj novi,ali mislim da je Armageddon najbolji.Al malo je bzv sto ovako dobra grupa ima samo jednu stranicu na forumu

Edited by Josif Visarionovič

• 1 year later...

Infamous industrial Death Metal act THE PROJECT HATE MCMXCIX just announced the title of their upcoming seventh album, scheduled for a February 14th (22nd in the US), 2011 release: “Bleeding The New Apocalypse (Cum Victriciis In Manibus Armis)”.

“’Bleeding The New Apocalypse (Cum Victriciis In Manibus Armis)’. There you go, the title of the finest work of our career so far”, Lord K. Philipson comments. “The new album. The title itself has a deeper meaning to us for natural reasons. This is the new era of The Project Hate MCMXCIX. My dream team is finally gathered when Ruby (vocals) and Tobben (drums) joined me and Jörgen, and together we have created what is the perfect vision of how I always wanted us to sound. We are there now. This is perfection. There's not a single thing left to chance on this album and when the time comes you will notice exactly that. For now you can just taste the sulphur, the diabolical essence and the wrath that this title promises. And when the album is unleashed you better be prepared - for the new Apocalypse. It is not pretty in any way, shape or form.”

The Swedes’ six song, 60+ minute album has been mixed and mastered by Dan Swanö.

148869_10150089422349808_49433279807_7143158_3820425_n.jpg

• 4 weeks later...

tphbtna.jpg

1. Iesus Nazarenus, Servus Mei

2. They Shall All Be Witnesses

3. A Revelation Of Desecrated Heavens

4. Summoning Majestic War

5. The Serpent Crowning Ritual

6. Bring Forth Purgatory

“So, you have digested the title for a while”, mainman Lord K. Philipson comments. “Now it’s time for the cover. Artist Marko Saarelainen (who you all should hire to do your artwork or websites by the way) has once again dug deep into his disturbed mind and fired up an incredibly fitting work of art to go with the title. Just look at it, check out all the small details and have the title in mind… Taste it… Bleeding the new apocalypse… That’s what you are in for this time. The darkness of the music on this piece is perfectly reflected in Marko’s artwork. There is a slight twist to this cover, perhaps you will see it, perhaps you won’t. Just acknowledge the fact that in a bunch of weeks you will have the chance to support The Hate and Season of Mist by actually buying this masterpiece and go thru the incredibly good looking booklet that comes with it. Marko’s outdone himself in that area as well, not just with the cover.

As Dark Angel once put it… Darkness descends. You are now beginning to watch it, piece by piece.”

• 1 month later...

Stigao mi je album.

Ja i dalje ne kapiram do kraja svu ložanu na ovaj bend ali je sigurno da će oni koji ih vole biti itekako zadovoljni. Njihov fazon u potpunosti, nova pevaljka se super uklopila i podseća glasom na ovu prošlu. Album me je podsetio posebno na "Armageddon March Eternal", to je taj fazon i stil pa ko voli - nek' izvoli čim procuri.

• 1 year later...