2013.06.25. *Kombank Arena, Beograd* SLAYER

azal

Pa mozda su te ostale pesme planirane za album koji tek treba da izadje.

Nemam pojma, mene nesto i ne interesuje Newsted, jedinu vrednost njegovog dolaska vidim u tome da mu neko ko to voli odnese na potpisivanje Metallica albume na kojima je svirao...

Sto se predgrupe tice, samo da nije Atlantida i super

jao ne, zajebao me je moderator, a par dezurnih anonimusa je jedva docekalo priliku da mu se ucepi

Jao da, ako je moderator, svi clanovi zele da mu olizu kolutic

pokrij se

• Downvote 5

Slayer is devastated to inform that their bandmate and brother, Jeff Hanneman, passed away at about 11AM this morning near his Southern California home. Hanneman was in an area hospital when he suffered liver failure. He is survived by his wife Kathy, his sister Kathy and his brothers Michael and Larry, and will be sorely missed.

Edited by Mugen

Dakle, turneja krece 4.juna u Varsavi, kod nas su 25.juna, cena karte je trenutno 1.900 dinara. Ne znam jedino da li ce biti otvaran samo parter, ili i deo tribina, odnosno, mozda ce bina biti negde na sredini i sl. Realno, nekoliko hiljada karata je ocekivano da se proda, ali ne i 10.000 kako optimisti ocekuju...

NOTE FROM TOM AND KERRY TO UK/EURO FANS:

"We know that our fans everywhere are hurting for the loss of Jeff just as we are.

We want to let you all know that when we come to Europe this summer in June, July and August, we'll ALL be making noise together for our brother and dear friend Jeff... We'll See you then!"

• Upvote 2