tema za pedere i dukatlije (random)

KRANG

grave maker je hc broj jedan album proshle godine po mom mishljenju, subjektivno, a have heart su, maltene, zvanichno top3 benda... koliko si ovde josh srpski nisi nauchio da chitash...

eidt>ima kapiram taj momenat kad chitash srpski, a razmishljash po americhki pa te to zbuni ko tetreba...

Edited by Out Of Time

Ne osporavam da imaju odlične albuma, sem možda prva dva sa Mosley-em, nikada ih nisam toliko zavoleo kao ove sa Patton-om.

Dobar je i AD, nego sam se malo zasitio od x preslušavanja, a king, nikada da mi dosadi, možda zbog toga što ga doživljavam kao najhitičniji album, koji može da prođe i kao best of kompilacija singlova, svaka pesma mi je hit! :wub:

Daj Bože zdravlja (novca) i sreće pa da ih gledamo ove godine. :pivopije:

Elem nove vesti iz tabora ovih finih južnjačkih momaka:

A QUICK SUPDATE (SXSW and The Sinister Archetype...) Hello Kittens, It’s been so very long since we last spoke and that we will apologize for later. The record is 99.9% finished and you will be getting word about that in the very near future. We really can’t wait for you to hear it or to see your smiling faces this summer. As some of you may have heard we are heading out to Austin, TX on March 19th for the wonderful SXSW Festival. If you’re going to be in Austin for this week of chaos come see us at Spiro’s (611 Red River St.) with The Dillinger Escape Plan on the 19th sometime after the sun goes down. As for the dates that we will play to and from Austin, they should also be posted within the next few days. We know it’s short notice… just calm down. To tide you over until you get our tasty new tunes you can check out Mitchell, Al and Adam Staley’s Instrumental project called The Sinister Archetype… Enjoy, ya creeps, & Keep your eyes open. ~He Is Legend