tema za pedere i dukatlije (random)

KRANG

Slusao svu pravu muziku ali retko nesto njegovo izadje.

Ako je, kao sto se veruje, danasnja rock scena uglavnom lenji pastis proteklih era, najbolje cemu umetnik ove provinijencije moze da se nada jeste pokusaj da sacini uspesnu amalgamaciju svojih uzora i da prekrsti prste.

Grech je to vrhunski uradio IMO... Pored ta tri koja si naveo, i koja su nesumniva, stoje tu uzori i Vast-a, Jeffa Buckleya, Sigura ili GY!BE.

Mene Grech vozi kao Kranky izdanja... Probajte u sred noci, jos ako niste bas pri svesti... Narocito mi se svidja kako akcentuje reci, dovoljna je jedna nota da se stresem... To ni Reznor ni Smith ni Yorke nikada nisu uspeli da mi urade.

Edited by Kent

Swans - Soundtracks For The Blind

ovaj album sjebava dosta kantautora jer su svi ostali mishevi u poredjenju sa Girom kad covek samo glas pusti + iz ovog albuma je iznikao drone fazon u neku ruku + gybe su maznuli fore od swans sa semplovima glasova i monologa

Tesko da su Jason Pierce i Sonic Boom, po meni najzasluzniji ljudi za pojavu drona, misevi u odnosu na bilo koga. Spacmen 3 su tate mnogo cega. "Taking drugs to make music to take drugs to" je njihov postulat, kasnije prihvacen kao osnovno nacelo drone muzike (?) biggrin.gif . Full respect i za Gire-u i za Jarboe, ali toliko je bitnih muzicara na ovom svetu da bi oni bili apostrofirani kao krucijalni, koliko god Swansi bili uticajan bend.

evo nesto za lakija.

I expected Drums of Death (DJ Spooky & Dave Lombardo) might be the strangest, but Yat-Kha takes that prize. Their new CD, Re-Covers, is one of the strangest things I've heard. It's a CD of cover songs, all done in a Tuvan folk style (it's a Soviet republic just north-east of Mongolia). So the music is Central Asian folk, and of course with Tuvan throat singing (where one singer can sing more than one note at the same time). Tuvan music isn't that weird to me anymore (I've been listening for a few years), but this covers and really changes the songs.

The songs:

When The Levee Breaks (Led Zeppelin)

Man Machine (Kraftwerk) (yes, a folk cover of Kraftwerk)

Ramblin Man (Hank Williams)

In-A-Gadda-Da-Vida (Iron Butterfly)

Love Will Tear Us Apart (Joy Division)

Her Eyes Are A Blue Million Miles (Captain Beefheart)

A Song About A Giraffe (Vladimir Vysotskiy)

Orgasmatron (Motorhead)

Will You Go, Lassie, Go? ( Mc Peake Family )

Toccata (Paul Mauriat)

Black Magic Woman (Carlos Santana version)

Exodus (Bob Marley)

Play With Fire (Rolling Stones)

The Song of Mergen (Alexei Tchyrgal-ool)

Some of them are enjoyable. Love Will Tear Us Apart makes a good folk song. In-A-Gadda-Da-Vida is isn't as enjoyable (it is interesting to hear what they did to it).

Anyway, I don't expect many here will like it. But if you want to hear something REALLY different, check them out (you can download two songs at http://www.yat-kha.com/)

Slusam ovog Grech-a, pa onda iskopam Devin Townsend - Ocean Machine i pustim.

Devy je tad isto imao oko 23 god, samo sto je on tad.

1. ima svoj prepoznatljiv stil (cak je na demo snimkama sto je poslao vai-u 91 ima neki stil koji ja i dan danas nemogu da uporedim sa bilo kojim bendom)

2. Svirao sve instrumente i producirao.

i sto se tice nekih iskrenih emotivnih momenata, Funeral i Thing Beyond Things mogu da pokopaju ceo Gretch-ov opus.

sto se tice glasovnih mogucnosti, mislim da devy opet dobija.

znaci jedino sto grech ima a devy nije imao je dick riding british rock journalists da ga poguraju.

Devy > everything

orangelistening.gif

"to all the hopeful ones: nobody give a fuck what you've got."

Slusam ovog Grech-a, pa onda iskopam Devin Townsend - Ocean Machine i pustim.

Devy je tad isto imao oko 23 god, samo sto je on tad.

1. ima svoj prepoznatljiv stil (cak je na demo snimkama sto je poslao vai-u 91 ima neki stil koji ja i dan danas nemogu da uporedim sa bilo kojim bendom)

2. Svirao sve instrumente i producirao.

i sto se tice nekih iskrenih emotivnih momenata, Funeral i Thing Beyond Things mogu da pokopaju ceo Gretch-ov opus.

sto se tice glasovnih mogucnosti, mislim da devy opet dobija.

znaci jedino sto grech ima a devy nije imao je dick riding british rock journalists da ga poguraju.

Devy > everything

orangelistening.gif

"to all the hopeful ones: nobody give a fuck what you've got."

ja vise vidim negativne nego pozitvne kritike za gretcha, ali ajde... icon_surprised.gif

azalova logika: jedna jedina pesma kent-a kopa ceo devinov opus na emotivnom planu laugh.gif

bollocks 233.gif

everything orangelistening.gif

Edited by Kent

Posto ce intervju sa Darkane-om izaci tek 1. novembra, evo dela koji se tice novog benda i albuma koji ce se uskoro pojaviti...

Non-Human Level je moj solo projekat i ja sam napisao i aranžirao svu muziku i tekstove. Na bubnju će biti Ryan iz Devin Townsend Band-a, a na basu Gustav Hielm, koji je svirao u Meshuggah-i. Peter Wildoer će pevati. On zvuči veoma brutalno, veoma agresivno! Kao neki miks Chucka Schuldinera i Tomasa Lindberga. Album je snimljen letos, a izaći će za Listenable Records 24. oktobra. Veoma sam ponosan… Brutalan je i melodičan! Biće baš brz, sa dosta gitarskog rada… Kao kad bi u Death uneo skandinavske uticaje i dosta više instrumentalnih delova… Yngwie Malmsteen death metala, haha!

boy, you're stupid some time icon_rockdevil.gif glupa je logika jer je emotivnost subjektivna odrednica... meni je grech svakako emotivniji od devija, vama drvenim advokatima nije i to je to. kent je milionima ljudi emotivniji od devija, treba li sada to da se generalizuje?

ne seri da plac nije jedina emocija... shut up shut up shut up biggrin.gif

Edited by Kent

http://www.dogcondoms.com/

buahahah

The condoms also come in lubricated and meat scented varieties to enhance pleasure for both dog partners.

Can I Train My Dog To Put It On Himself?

No, the dog will require human intervention each time he wishes to put on or take off a condom.

Edited by KRANG

Krang, me mate, ubodosmo premiju sa ovim icon_smile.gif

Tides

Resurface

Teenage Disco Bloodbath Records

I thought I’d get this one out close to my Red Sparowes review as they are very similar; droning instrumental waves of heavy elegance and gaunt atmospherics that are a no brainer for fans waiting for the impending Pelican album. Hailing from upstate New York, this young band has all the pieces to elbow their way into the crowd of Isis, Pelican and Neurosis with an air of confidence and the musical ability to match.

The band's name sums up the material perfectly as the album ebbs and flows with a taught delivery that fulfills more than Red Sparowes’ climax-less artistry but still teams with the same hypnotic ambience and swirling soundscapes. The album consists of three, 10-minute-plus forays into ebbing, building crescendos of ambience and three shorter ethereal, more experimental segues. Now, my copy had no track listing, but when the album hypnotizes like it does, song names are irrelevant compared to the journey the album takes you on.

The 12 minute track 1 opens with a surprising suddenness rather than lull the listener into its eventual peak and flows with apt peaks and valleys that have far more weight than Red Sparowes.  They are similar to Isis, but without the vocals. The drum work rolls and foams like the tide crashing on the shore and are understated but perfectly implemented while the guitars start with a sturdy crunch before shifting into a more pitchy, droning atmosphere. The first short track, track 2, features delicate acoustics and more atonal sound scapes vying for time with a sort of barren subway hum. Track 3 has an almost Southern vibe to it before some tremolo picking gives way to an expected climax that’s satisfying but not overwrought or forgetful of the preceding build, it’s not going to shake your being or rattle your filings but it provides a little more girth than Red Sparowes. Another 5 minute segue featuring lapping water and sublime ‘whale song’ acoustics that could have come from Oceanic follows before allowing the final 11 minute track to grace you with shimmering tones and a more direct approach to introspective instrumentation.

Describing an album like Resurface in words is hard. Albums like this need to be heard and felt, not littered with adjectives and prose. However, I will say the forty plus minute trip is an exceptional piece of elegant art that easily measures up to the genres' big names and deserves your undivided active listening skills.

Now about that label name...

Sad slusam... Prilicno dramatican i dobro odsviran post-rock...