Immortal & Abbath

Frankenchrist

63 nadrkanih stranica?!alal vam blajvaz, koji kurac,cemu sve to?najgrdje rdje blek metala. picke hemoroidne,pozerske koje su obrukale black metal!!ovu temu treba obrisati,a abbartha govnara zaklati na santi leda,daleko....na arktiku. nisu ni do krvavih kolena gigantu poput satirikona. jebo vas immortal, na goli otok sa vama,lencuge tatine i mamine,one najbubuljicavije..

SATIRIKON su baš esencija black metala...samo im neka od pevaljki sa granda fali u spotovima, da kult bude potpun.

On topic.

Omot je okej, što se mene tiče, cela simbolika Immortala je tu: gavranovi, Balshyrk, ledilo, tama...jedino me zanima kako će se onaj ''fancy'' logo uklopiti ovde, ako ga i bude, a bolje bi bilo bez njega.

Blashyrkh is a fictional kingdom heavily featured in the lyrics of black metal band Immortal. According to the band's singer and guitarist Abbath, this frozen kingdom was created by the hatred of both himself and Demonaz. It is ruled by a giant raven god called the "Mighty Ravendark". On the album Battles in the North, in the eponymous song, he is referred to as "the Oath of Frost, who sits on the elder raventhrone," and as "the rightful king of the highest halls." He is often represented by various "winterdemons" and other grim servants, including the band members, who do battle in his name against Blashyrkh's enemies and frequently ride down to the south to combat all non-grim and frostbitten things.

sa wikipedije,ko god da je pisao ovo svaka mu cast.jedva cekam novi album.

Jebat ih, gledao sam ih i ja na istom mjestu u najgorem mogucem izdanju. Mislim, sam nastup nije bio toliko los, ali nije bio nista specijalno, i vece pozere u zivotu nisam vidio. Ocekivao sam da npr. jedan Opeth necu moci slikati, ali ovi kreteni kad su zabranili bilo kakav nacin snimanja nastupa, odmah sam otisao slusati sa daleke distance. Na nekim dijelovima sam imao osjecaj da slusam Destruction, jebo takav Immortal. Marduk je bio bolji, samo nakon 5 minuta silni efekti na Mortuusovom predivnom glasu su me smorili.

• 3 weeks later...