ManOwaR

Protagonist

Pa znas kako....SVI metal bendovi na svetu su poceli s Maidenima, a Maideni se nisu nista promenili u stilskom smislu u odnosu na pocetak 80tih. Isto vazi i za Manowar. Oni drljaju jedno te isto 20 godina i klinci ih vole, neki pocinju da sviraju i cesto tehnicki i idejno nadmase svoje idole. Ponavlajm da oni jako dobro teraju svoj fazon od koga ne odstupaju i drze se standarda koje su sami postavili. To za mene nije nikakav napredak, vec odrzavanje stila koji je postojao pre 20 godina. Dokle god oni to rade kako treba, imace moje postovanje.

To smo se slozili jos onda kod tebe kad smo diskutovali nego hocu da kazem da bas zbog toga mislim da daju doprinos razvoju metal muzike jer su inpiracija drugim bendovima koji su tehnicki interesantniji mozda bolji and rest.

Hell on Earth Part 3 is coming!!!

user posted image

Release - date Europe (PAL format): December 8, 2003

(release - dates for other parts of the world using NTSC will follow shortly after this)

Manowar announces Hell On Earth Part III

From arena tours to the biggest festivals in the world, MANOWAR slaughter their way through another world tour delivering what heavy metal fans crave! Pure Power!

Hell On Earth III features more than 90 minutes of ear-numbing performances private behind-the-scenes footage, interviews and pre post show rituals.

This package also features the program 'Live In Germany The Ringfest', the legendary one-hour show that dominated the city of Cologne during the PopKomm. 2002 filmed and recorded in front of 27,000 people. This performance has been completely re-edited from at least a dozen cameras and remixed in 5.1 digital surround sound.

But that¹s not all! For the first time ever the bands entire video collection is included.

Beginning with "Gloves Of Metal" to the latest "I Believe" plus several never before seen documentaries about the making of these videos.

Featuring more than 60 camera angles from performances in 17 countries and 35 cities, live footage from across the world, and the wildest, craziest and heaviest metal fans in the universe.

With the release of this double DVD MANOWAR have set the standard in heavy-metal video.

Get ready you¹re about to go to HELL for the third time in your life!

Check www.manowar.com soon for more details and information about Hell On Earth III shirts!

Tracklist HOE3 :

• DVD1

• Hell On Earth III

• 1. Introduction

• 2. Brazil * +

• 3. France

• 4. Spain

• 5. Czech Republic

• 6. Holland

• 7. Fighting The World +

• 8. Austria

• 9. Switzerland

• 10. Sweden Part 1

• 11. Portugal

• 12. Heart Of Steel +

• 13. Evil Eclipse

• 14. Germany

• 15. Belgium

• 16. Greece

• 17. Italy

• 18. Kings Of Metal *+

• 19. Duel Of The Titans

• 20. Hail And Kill *+

• 21. Nessun Dorma ***++

• 22. Return Of The Warlord **+

• 23. Monsters Of The Millenium

• 24. Denmark

• 25. Sweden Part 2

• 26. Gates Of Valhalla +

• 27. Finland

• 28. Estonia

• 29. Russia

• 30. Brothers Of Metal & Sisters Of Steel

• 31. Credits

• BONUS

• 1. Black Wind Fire And Steel +

• 2. Herz Aus Stahl +

• 3. March For Revenge +

• 4. Wheels Of Fire +

• 5. Alexander The Great

• 6. France

• 7. Moments In Time

• 8. Friends

• 9. Moments Of Truth

• 10. Nessun Dorma †The Story

• 11. Wildlife

• DVD 2

• "Live In Germany The Ringfest"

• 1. Introduction

• 2. Manowar *+

• 3. Kings Of Metal *+

• 4. Eric's Speech

• 5. Herz aus Stahl +

• 6. Evil Eclipse

• 7. Warriors Of The World United

• 8. Kill With Power

• 9. House Of Death

• 10. Joey's Speech

• 11. Black, Wind, Fire And Steel +

• 12. The Crown And The Ring

• Video Collection

• 13. Gloves Of Metal

• 14. Blow Your Speakers

• 15. Metal Warriors - live

• 16. Return Of The Warlord **+

• 17. Courage - live

• 18. Warriors Of The World United

• 19. I Believe

• 20. Gloves Of Metal †special edition

• 21. Secrets Of Steel

• BONUS

• 1. The Making Of 'Gloves Of Metal'

• 2. The Making Of 'Gloves Of Metal' special edition

• 3. The Making Of 'Blow Your Speakers'

• 4. The Making Of 'Return Of The Warlord'

• 5. Fire, Ice & Gasoline (The Making Of 'Warriors Of The World United')

• 6. The Making Of 'I Believe'

• 7. The Warrior's Prayer

• 8. Ringfest Documentary

• * Double DVD in a special package

• * incl. "Live In Germany – The Ringfest" and the bands complete video selection

• * 5 hours of pure Heavy Metal

• * full 5.1 surround sound

• * moving menues

• * subtitles in 9 languages

• * complete new Artwork from Ken Kelly

aaaaaaaaaaaaaaaaa 8O A ja josh nisam odgledao ni Part2!!!!!!!!!!!!!

Crni, brzo nabavljaj II, a onda cimamo Gothica za ovo!!!!!!!!!

Jebote, "kupicu DVD samo zbog Manowar-a" :mrgreen: !!!!!!!!!!!!!!!

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Manowar su fuckin' pozers,mrzim ovu rech ali su MNOGO KOMERCIJALNI,valja samo pesma Bridge Of Death.

Sta ti pricas covjece? To pricas vjerovatno jer si odslusao samo tu pjesmu i nijednu drugu! A zasto ih nazivas pozercinama? Vjerovatno zato sto su "skoro" poceli da sviraju tongue.gif

Svi vi koji kaljate ime ManOwar nemate pojma !!! :x

kad pogledam ostale bendove oni su zaista kraljevi metala.

Pa u odnosu na Nightwish i ostala sranja definitivno jesu biggrin.gifa: ...ali u odnosu na Maiden i Priest oni su sranje biggrin.gifa:

@Baal Behrit

Дечаче, прво промени аватар (јебо те, ружан је до бола), па онда можемо да разговарамо о некоме као што је Manowar. :roll:

@Marty F

Ја говорим, али нема ко да слуша smile.gif Добре си примере навео (мислим на Nightwish) , мада се не бих у потпуности сложио са тобом кад кажеш да су Manowar "срање" у односу на ова два, горепоменута бенда. Пре бих рекао да се циљне групе донекле разликују, па зато ми је оваква констатација и засметала.

@сви, колико вас има

Manowar је оно на шта прво помислиш кад поменеш метал (или би бар требало да буде). Има логике кад кажете да пар ствари на последњем албуму смара, али види, свако има своје успоне и падове. Наравно, то није требало да се деси њима, свакако не после толике паузе, али мислим да пар песама, у њиховом случају, покрива све недостатке. Не знам, имајте ви свој став о овим легендама, само без пљувачине. Да су бар ту чланови групе, па да се лепо расправите. Овако, испада да терате инат нама, фановима.

Ej,bre ako za neku grupu moze da se kaze da su pravi metalci i da stvarno vole to sto rade onda je to jebeni MANOWAR. Oni su bre poceli kad se vecina nas nije ni rodila(82.god.-BATTLE HYMNS) i kad metal prakticno nije ni postojao . Ako malo bolje pogledate omote , tekstove njihove stavove videcete da se nisu promenili vise od 20 godina i sad tu neki debili kenjaju kako su oni pozeri i ne znam ja sta vec. Oni koji ih ne vole ne moraju da ih slusaju ali ovakvo pljuvanje je sramota.

'82 je vec bilo nekih tragova metala(Number of The Beast) ali nijedan band nije pomisljo svirat na tematiku na kojoj svira ManOwaR,ManOwaR je 82 sviro sto danas pokusava HammerFall(riječi) i drugi Heavy Metal bandovi,slazem se da svaki pravi hevijaner treba slusat ako ne postovat ManOwaR.

Hail And Drink(beer)

Kruha i Heavy Metala-to ocekujem od stranke na vlasti.