Agent Steel

yustargazer

Ја сам преслушао прве три песме и оно ми је ОК. Мало чрвшћа свирка, али има оне њихове уобичајене, јединствене елементе. Једино ми певање у првој песми није најјасније, много чвршће, уопште није Agent Steel фазон. И ја треба да га преслушам целог који пут, па ћемо да видимо за остатак.

Sveopshti utisak albuma...neje dobar. Barem ne toliko dobar koliko..ma ni priblizno, koliko ostali AS albumi. Definitivno, i nema tog broja preslushavanja koji ce me navesti na suprotno, najslabiji Agent Steel album to the date.Ima dobrih, osrednjih, a bogami i loshih pesama, ali ove dobre nisu toliko dobre da bi dovoljno izvukle stvari. Jedan Wash The Planet Clean moze da ima moc i 1000 Mr Propera, ali govno od WPD ne moze da spere nikako!

U blago sam negativnog raspolozenja, pa cu prvo reci sta mi smeta kod album. Pa eto, kad vec spomenuh, "WPD". Moje ushi nisu verovale, a ni ja sa njima, da AS moze da ubaci na svoj album onakav usrani jebani govnjivi N U metal riff. ARRGGGHHHH!!!!! I kasnije se javlja josh jedan loshezvucheci, a ostatak pesme je dosadnjikav. Druga smetnja: zvuk. Nekako je sve..plasticno, bezivotno...u principu, zvuk je blizak poslednja dva AS ostvarenja, ali..ne znam, umodernizovan i nabudzen vishe, do tachke kada eto, jednostavno gubi smisao.. Dzitra i zvuchi mocno u pojedinim trenucima, al cenim da mi bubnjevi najvise smetaju.. posebno na "Lamb To The Slaughter"(+ "Hail.."), pri onim "besnim" delovima. I kad sam vec kod ove pesme, isto mi smeat ovaj "wanna-be-growl" koji Hall koristi na par mesta na albumu, najvise ovde, a koji zvuci gore od zadnjeg rada Angele Gossow, a ko je slushao novi AE, zna koliko ono LOSHE zvuchi.

On to the good things. U principu, album krece MIGHTY JEBITACHNO!!! "Fashioned From Dust" zvuchi stvarno kao 'sveza' Agent Steel pesme sas sve onim do jaja progish glavnim riffom, uber zaraznim refrenom i puno, puno, ali opet, sasvim dovoljno, headbangerskih delova. Prvi put kad slushah albuma, vec na prvog minuta, druge, "Wash The Planet Clean" sam vec vrteo u glavi misao da ce ovo da prejebe i Omegu i Order. Al kurac...no ipak, najjacha pesma albuma mi je upravo ova. U novijem perioud ASa, ulazi u 5 najboljih sigurno. "Liberty..." kanda vuche dosadnjikav feel koji je ostavio "..Chief"..and actually prvih 2 min jes malo gayasta, ali prelaz na 2:08 izvlaci stvar kol'ko volish...ostatak pesme mi extra odatle. "Extinct" je posle prve dve pesme the next best thing albuma, i nakon prosechne "Hybridized" je, kao i LLB, josh jedna koja izvlaci stvar. Headbangingly heavy an' catchy. Just like papa likes it. I josh cenim da vredi spomenuti "Tiamat's Fall" kao sasvim dobru, no nekako mi posle par slushanja varira, pa je bash i ne mog svrstati, bar ne trenutno, medj jache pesme albuma.

U principu, ako bih neshto voleo da chujem live, sa novog albuma, to su "Fashioned From Dust", "Wash The Planet Clean", "Extinct". Ako vec mora josh, moze "Tiamat's Fall" il' "Wormfood"...pa mozda i "Lamb.." zvuci bolje live... Ali WPD? NE, MOLIM, NE!!!

Bitno meni da bude Mad Locust Rising, i otici cu doma sa smeshkom nevidjenim i neodoljivom zeljom da grlim sve na mome putu...

If there's a god, why do we need your protection... :rockdevil:

7/10

Davno slušajući, na prvu loptu, Sceptics Apocalypse mi se baš i nije dopadao - izražen prizvuk classic heavy-a.

Ali vremenom se shvati, ako se malo bolje udubiš,

da je ''144 000 Gone'' jedna od NAJBOLJIH pesama ne samo u thrashu - već i u celokupnom metalu...

Vrh (tačka).

As the bleak of dusk ordains the eve

For the chosen

Intensified magnetism blares

In through the night

Echoed whispers of patience led by no refusals

And all that remained were the leeches scratching for space...

Lift us up take us away

Leave us not behind to decay

Let us see the ascension

To know departure is sure

144 await the opening

Opening of the door

144 await the opening

Opening of the door

144 await the opening

Opening of the door

144 await the opening

Opening of the door

Colossals reap the skeptics muddy cyclones turn a blissfully

Awaiting fate with bitter taste life goes on just the same

All of sudden sorrow builds with no escape in view

Your time here is through

And the master of deception keep the secret

To the clue from me and you

How do we know where do we look to find

A way out from tormented territories

144 await the opening

Opening of the door

144 await the opening

Opening of the door

144 await the opening

Opening of the door

144 await the opening

Opening of the door

All of sudden sorrow builds with no escape in view

Your time here is through

And the master of deception keep the secret

To the clue from me and you

How do we know where do we look to find

A way out from tormented territories

.... I svakako sam NAČIN na koji je John Cyris ovako nešto otpevao....impozantno.

Па, ставио си целу текстину и на крају оно "и свакако", значи као додатак.

Нисам Рнић, али могу Момира да кривим за свој надимак.