Katatonia

Grifon

Nista bolje od Viva Emptiness, preslusavam ponovo album ovih dana, nakon duge pauze. Savrseno se slaze uz ovo vreme, kisu i tmurne dane.

viva je meni super album,verovatno nikada takav nece ponoviti,al ipak mi je bolji DO...

I trusted you you lied

It's all I hear a fucking lie! :bigblue:

I love Viva :rockdevil:

Vec sam negde pisala na temi, obozavam i DO, slazem se sa Trnetom,to mi je bio prvi Katatonia album koji sam cula...

ja sam prvi cuo the great cold distance...meni vrhunska pesma my twin...posle toga sam poceo da se zanimam za njih...

http://www.youtube.c...h?v=YtxP5jQgvJQ

Najjaca stvar sa Discouraged Ones... :cool:

Album ima stvarno neku posebnu emociju...

nemam nekog favorita sa albuma,al mi svaka pesma jako dobra...svaka lezi nekako...

Discouraged ones - album gde je najbolje pevanje nekoga ko (tada) nije znao da peva ;)

meni na tom albumu najbolji vokal...sve je to super...i na ostalima je to ok,al mi nekako ovde najvise odgovara...

• 3 weeks later...

sa profound lore tvitera, bio lik na svirci sa opethom sinoc

Anders even told me that a lot of the new Katatonia material they are writing will be in the vein of "Departer". If that's the case, then expect the new album to top my year end 2012 list.

eto, RIP metal katatonia kao sto sam predvideo :lol:

NEGIRANJE (nem. Verneinung, engl. negation, franc. denegation) Jedan od mehanizama odbrane kojim se ego brani od potisnutih misli i afekata tako što ih svesno prepoznaje i iskazuje, ali u negativnom obliku, odričući njihovo postojanje.

• Downvote 1

• 2 weeks later...

"The December 12th show at Göta Källare in our hometown of Stockholm will be made extra special by having ENTER THE HUNT opening up the show, but also by the appearance of four very special guests: longtime former bandmates and brothers Fredrik and Mattias Norrman will take on their old bass and guitar duties on selected songs. Also confirmed is the one and only Mr. Guillaume Le Huche (a.k.a. Israphel Wing), known for being the band's bass guitarist on their very first studio album, 'Dance Of December Souls', back in 1993. And the last special guest to be announced is Krister Linder, who's flying over from New York City and taking on vocal duties next to Jonas Renkse to depart the night's performance…"

Founding member and guitar player Anders "Blakkheim" Nyström comments: "Hosting and featuring old members, guests and friends together on the same evening for the purpose of celebrating our 20th year anniversary is not only awesomely killer, but it's also guaranteed to be a one time event only and never to happen again. To be honest, I'm just as excited as you are to be part of it and let the circle complete itself in our hometown where it started!"

Nije loš album, zvuk je malo krš, ne znam da li je do ripa ili do produkcije. Glas dominira ali je stvarno odličan. Linder inače uglavnom sarađuje sa raznim izvođačima, mada ima i svoje projekte koji su uglavnom electropop. Evo yt stranica pa koga zanima može da posluša:

http://www.youtube.com/user/kristerlinder