Isis

azal

• 3 weeks later...

ja sam danas pricao sa nekim likom koji organizuje prevoz na sve moguce koncerte, odavde

prevoz do Zagreba i nazad, sa cekanjem naravno, je 40evra... nikakvi dodatni troskovi ne idu na to (putarine i stajaznamjos), sem cene karte, za koju kaze da moze da nam obezbedi unapred

minimalan broj za kombi je 6 osoba, a postoji i varijanta minibusa za 20... cena je fiksna, bez obzira na broj ljudi

ako neko nadje nesto povoljnije, nek javi... a ko je zainteresovan za ovo, nek digne dva prsta

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Malmö, Sweden Setlist on November 1, 2009 :

1. Hall Of The Dead

2. Stone To Wake A Serpent

3. Dulcinea

4. 20 Minutes / 40 Years

5. Ghost Key

6. Backlit

7. Carry

8. Threshold Of Transformation

Encore:

9. Holy Tears Play

Sem ovih pesama na turneji sviraju jos i Altered Course, Hand Of The Host, The Beginning And The End, In Fiction.

• 1 month later...
This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.

re-up.

Djeluje mi kao da je to ta pozicija...a i bio je njegov drugar lijevo od nas,pa je video vjerovatno kombinacija tih snimaka,plus jos jednog iza.

Što ovo ne volim: The file you are trying to access is temporarily unavailable. <_<

probaj kasnije,moci ce sigurno.

• 2 months later...