Najbolji glas Black Metala!!!

Baal

Ma Dani nema bre pojma. On uopšte ne screamuje, pogledajte uživo Cof. Samo namjesti svoj glas i u najvišem tonu počne da se dere. Jebi ga ima glas sličan screamu, ali za black to nije dovoljno.

Pravi scream eto recimo pjevač Anaal Natraakh. Screamčina. Ili Knjaz Vargoth, razbija čovjek. Od naših bandova Nefas nije loš, mada ne drži ritam baš najbolje ali ima najbolju boju glasa. Sviđa mi se Bethor uživo (ko' pokojni Dead! :mrgreen::mrgreen::mrgreen: ).

Ipak ja više volim glasove tipa Nokturna Culta.

Ma kakav Dani??? Knjaz Vargoth mi se ne svidja... Smatram da pevac Limbonic Arta ima odlican glas. Takodje, Dead je odlican. Stvarno ima dosta dobrih pevaca, i sada ovako ne mogu da izdvojim ni jednog, ali kao sto negde vec rekoh i Srbija ima dobre bm vokale (Sreta, Marko, Glad, Nefas, Kozeljnik...)

Ima mnogo dobrih...tako daje tesko izdvojiti jedan... ali Varg-ov glas na

Det Som En Gang War je tako krvnicki..da ledi krv u zilama.. biggrin.gifa:

Ima dosta dobrih jos mada Dani veze nema..iskreno me nervira njegov glas...mada ako je procesor glas..

Akhalatabarnakh iz Northwood Ice Pentagrams

"Akhalatabarnakh hateful shrieks use absolutely no distortion whatsoever, and are directly the mournful screams of his tortured throat, only enhanced by the echo of the darktower studios. The fusion of these element create the ultimate NORTHWOOD BLACK METAL, and will send your mind into the dark age! Where the prime evil dwelled!"

Akhalatabarnakh iz Northwood Ice Pentagrams

"Akhalatabarnakh hateful shrieks use absolutely no distortion whatsoever, and are directly the mournful screams of his tortured throat, only enhanced by the echo of the darktower studios. The fusion of these element create the ultimate NORTHWOOD BLACK METAL, and will send your mind into the dark age! Where the prime evil dwelled!"

U potpunosti se slazem sa Azalom biggrin.gif

Akhalatabarnakh je ipak tata za sve biggrin.gif !!!

• 2 months later...