Muse

Dragon Lord

to je fake brate, samo su 2 pesme od Muse:

All the songs are by the band Reckless, except for United States of Eurasia, which is the real song, but they got it from the Muse treasure hunt before the whole song was available, and Exogenesis, which is the song from the end of the movie The International: http://www.youtube.com/watch?v=fSKMVyTzJ

3Y

Edited by DBrave

• 3 weeks later...

album je dobar. ima par stverno fenomenalnih stvari, ali i par slabijih (ona udisclosed desires je najgore shto su snimili do sad, zvuchi k'o lejdi fakin gaga).

nije losha ova fora sa eksperimentisanjem, ali mi nedostaju oni rifovi sa origin-a. previshe klavira, a malo gitare.

slushace se josh...

da to je i moj utisak, generalno kao da su izbacili gitaru...

Ima u Unnatural Selection nekih dobrih rifova al to samo na momente i to je 1 pesma...

Sta god, znam samo da sa ovim albumom njihov koncert izgleda jos spektakularnije i definitivno moram nekako ponovo da ih gledam, i da cujem Resistance live :)

pa jeste, evo posle jedno 10ak preslusavanja uzeo sam i ponovo obrnuo Absolution (meni omiljen album) i samo potvrdio da su se bukvalno odrekli gitare na ovom novom...

sintisajzeri klaviri, nabudzena produkcija na ovim singl pesmama... Ali album je maestralan, odavno nisam cuo ovako dobar pop album