Blind Guardian

• 1 month later...

A gift from Santa Guardian; The Bard’s Song 2011 Orchestral Version

‘Twas the night before Christmas and all through the Twilight Hall Santa Guardian and his band of dark elves put the finishing touches on a gift for all the bad boys and girls in Blind Guardian land. Santa Guardian thought it was unfair that “The Bard’s Song – The Hobbit” was re-recorded for Memories of a Time to Come but “The Bard’s Song – In the Forest” didn’t get any special treatment.

Using his own special brand of persuasion, Santa Guardian “convinced” the band to make an orchestral version of “The Bard’s Song – In the Forest” for inclusion on Memories of a Time to Come. Santa’s gift to every Blind Guardian fan is a 95 second preview of this song.

http://www.youtube.com/watch?v=PI0Q4izbybA

• 4 weeks later...

Tomorrow is the big day, the day when "Memories of a Time to Come", Blind Guardian's first best of CD, is going to be released.

We want to give you a little taste of what to expect and at the same time prove that Blind Guardian and Kai Hansen both still have what it takes to rock! \m/

http://www.youtube.com/watch?v=kKRTlLsXigg

Edited by Srlandand

Знам ко неће скинути то.

Послушах овај Valhalla трејлер. Јеботе, које скрнављење. И превише волим старе радове овог бенда да бих уопште покушао да одслушам цео албум.

Meni ova nova Valhalla uzasno zvuci. Ono sto mi stravicno ide na zivce od A Night At The Opera pa nadalje je to nenormalno overdubovanje vokala, bilo je zanimljivo na Nightfallu a posle toga ubija u pojam. Valjda ce Hansi da shvati jednom da ima dovoljno dobar glas da ne mora da ga nasnimava 10000 puta.

Po meni, re-recordovanje starih stvari ima smisla samo kada je na originalima losa produkcija i kada je trenutna postava bolja ili drugacija od postave sa originala. U ovom slucaju - produkcija na starim albumima je OK, postava je manje vise ista, ali je naravno Thomen bolji od sadasnjeg bubnjara jbg. A i Hansi je zvucao bolje pre nego sto je krenuo da overdubuje vokale.

Izgleda da sam ja (za sada) jedini koji nije uzasnut novim verzijama :]

"Valhalla" zvuci bre sasvim dobro. Naravno, ni po kom kriterijumu ne moze da ni da pipne original, ali da se ova pesma kao original pojavila na nekom novom BG albumu, opet bi bila jedna od najboljih pesama benda. No, ono sto meni najvise smeta kod pesme je Kai. Zvuci dobro. Originalna verzija mi je jedna od ruznijih Kaijevih performansa, ali i kao takva vrlo upecatljiva i da...jeb'o sve bez vriska :]

Kako bilo, barem nisu "Twilight Hall" dirali, ne bi im oprostio da opet rade onaj duet ma kako da zvuci, taj minut mi vredi k'o sve pesme Avantasia-e zajedno.

A da...jos dve reodrade...Ne znam, za Hobbit, k'o Valhala, pristojno, a za ATTWS ne kapiram sto jednostavno...

Sve u svemu, nije ovo strasno, pristojna je kolekcija, jos da ima neki lep cover pa bih mozda i pozurio da je kupim. Sam poredak pesama fin, mozda mogla jos neka balada tu da uleti, a i jedan zanimljiv detalj su mogli do kraja da odrade, na prvom CDu npr. ima 4 naslovne pesme, a bila bi super fora da su stavili sve naslovne sa prvih 6 (dakle jos BOF i Twilight), mislim da to nigde nisam video na kolekciji, a ovde iz nekog razloga nije odradjeno do kraja...

• Upvote 1

Evo ga i deluxe edition:

http://psychocydd.co.uk/details.php?id=e97db9fffa541dd61fb4e7f5bf306f2ed6042e27

Disc 1

1. Imaginations From The Other Side [2011 Remix]

2. Nightfall [2011 Remix]

3. Ride Into Obsession [2011 Remix]

4. Somewhere Far Beyond [2011 Remix]

5. Majesty [2011 Remix]

6. Traveler In Time [2011 Remix]

7. Follow The Blind [2011 Remix]

8. The Last Candle [2011 Remix]

Disc 2

1. Sacred Worlds

2. This Will Never End [2011 Remix]

3. Valhalla [2011 version]

4. Bright Eyes [2011 Remix]

5. Mirror Mirror [2011 Remix]

6. The Bard's Song (In The Forest) [2011 Remix]

7. The Bard's Song (The Hobbit) [Re-Recorded version]

8. And Then There Was Silence [Re-Recorded version]

Disc 3 (Demos)

01. Brian

02. Halloween (The Wizard's Crown)

03. Lucifer's Heritage

04. Symphonies Of Doom

05. Dead Of The Night

06. Majesty

07. Trial By The Archon

08. Battalions Of Fear

09. Run For The Night

10. Lost In The Twilight Hall

11. Tommyknockers

12. Ashes To Ashes

13. Time What Is Time

14. A Past And Future Secret

15. The Script For My Requiem

• 2 weeks later...

Kako god okrenes, beskorisno je celo ovo izdanje :D

Elem, ima li neko ove bonuse sa poslednjeg albuma?

Digital (pre-order) bonus tracks:

Road Of No Release (Demo) 06:12

Valkyries (Demo) 06:37

The digipak version includes a unique download code where fans can gain access to a password-protected page for exclusive Blind Guardian content, including 2 additional bonus tracks:

01. Wheel Of Time (Metal Mix) (08:40)

02. Curse My Name (The Milton Dance Version) (05:53)