Pantera

C.A_R.I.A.

slazem se sa dudijem! covek ima fantasticne glasovne mogucnosti!

I ogroman raspon kristalne boje glasa... icon_smile.gif Rambo je car... laugh.giflaugh.giflaugh.gif

A inace sto se tice ove pesme posvecene Dimebagu(daj boze da je ne radi) kladim se da ce naslov bude u stilu: SATAN LOVES YOU ili GO TO HEAVEN MY BROTHER,BURN IT ,FUCK AND RAPE THOSE ANGELS,KILL THAT PUSSY GOD AND THAN COME HOME(TO HELL) ili...pa budite i vi kreativni ali obavezne su reci:hell,fuck,satan,kill,god. icon_smile.gificon_confused.gifno.gif

daj bre, mani čoveka. Ipak je on bio u bendu s Dimebagom preko 10 godina.

Zamisli ovu situaciju: ti raskineš s devojkom koju voliš i to se posvadjate bas mnoogo. I posle par dana je neki lik isproziva na ulici. Ti ne bi jeb'o mater tom liku?

Ovo ti je ista situacija.

I neće Phil da radi tu pesmu sa Viking Crownom pa da bude takva kako si ti opisao da će biti.

New details about death of DIMEBAG DARRELL ABBOTT revealed

On Thursday, the Associated Press released details concerning a new police report on the curcumstances surrounding DAMAGEPLAN/ex-PANTERA guitarist Dimebag Darrell Abbott's tragic murder. The report compiled nearly 300 witness interviews in a 627-page report.

According to details of the report during DAMAGEPLAN's concert in Columbus, Ohio, 25-year-old Nathan Gale inflicted a gun shot wound upon the tour manager, Christopher Paluska when Paluska tried to prevent the crazed fan from climbing up on the stage. Paluska was then helped to the side of the stage where he witnessed Abbott get shot in the head three times at close range.

Paluska was one of three people shot who survived. Another, stage technician John Brooks, wrestled with Gale who pinned him as a hostage as police moved toward the stage.

Officer James Niggemeyer then killed Gale with one shotgun blast while he was holding Brooks hostage. Brooks told investigators although he didn't hear Niggemeyer fire at Gale, he felt Gale's grip weaken and hurried off the stage.

Niggermeyer was cleared before a Grand Jury of any wrong doing. An investigation revealed Gale had 35 bullets remaining in his gun.

During the ensuing mayhem, drummer Vinnie Paul hid behind amplifiers and lead singer Patrick Lachman jumped and screamed into the microphone for someone to call the police.

Winesses say they saw Gale sneak a handgun into the venue before he unleashed a fury of 9mm bullets.

Gale previously told both his mother and a former employer that he was diagnosed as a paranoid schizophrenic before he was discharged from the Marines in October 2003, two years into a four-year stint. Military records do not mention mental illness as the reason for the discharge.

Gale was a known obsessed Pantera fan, and was unhappy over the groups split. Reports have it that he claimed the band stole lyrics from him.

Date: 2005-10-21

Author: Darren Cowan

shvatio sam sta najvise gotivim kod PANTERE! gotivim ono igranje ritmovima, kada gitara i bubnjevi menjaju ritam i ulaze neparno, to je extra! nije na nakurcenom nivou kao dream theater, vec na nekom nizem, lepsem i kulturnijem nivou! extra! + do jaja vokal! jedan do moja tri omiljna benda, uz metallicu i testament!

Ej,ej,ej!!! Zajebi ti Dream Theater! Nemaju oni bas neke pesme,ali su kraljevi i najkulturniji i najkvalitetniji muzicari u celom me(n)talu ! Da nije njih,metal muzika bi se sastojala samo od tresoglavujucih/bogomrzecih/nadrogiranih praznoglavaca! uglavnom... icon_biggrin.gif

Ljudi kao oni vade metal muziku... icon_rockdevil.gif

Bratance lepo od tebe sto ne das da legenda ode zajedno sa Dimeom! icon_rockdevil.gif

To je stvarno jedan neverovatan covek...Trebali su pobiti 90% danasnjih"metalaca" i "metal grupa" umesto njega jednog!

Ej,ej,ej!!! Zajebi ti Dream Theater! Nemaju oni bas neke pesme,ali su kraljevi i najkulturniji i najkvalitetniji muzicari u celom me(n)talu !

(da budem u duhu Pantere)

THEY'RE PUSSIES icon_smile.gificon_smile.gif

Da nije njih,metal muzika bi se sastojala samo od tresoglavujucih/bogomrzecih/nadrogiranih praznoglavaca! uglavnom...  icon_biggrin.gif

Pa to ti kazem, samo smetaju...

Ljudi kao oni vade metal muziku... icon_rockdevil.gif

icon_rolleyes.gif

Guest Philip Anselmo

Hoću da pevam u Pantera tribute bendu... Ako nekom treba pevač za takav bend ili ako ima ljudi koji su zainteresovani da zajedno napravimo bend neka me kontaktiraju na [email protected]

Pored Pantere dolaze u obzir i MachineHead, Kilswitch Engage, isl.

Hoću da pevam u Pantera tribute bendu... Ako nekom treba pevač za takav bend ili ako ima ljudi koji su zainteresovani da zajedno napravimo bend neka me kontaktiraju na [email protected]

Pored Pantere dolaze u obzir i MachineHead, Kilswitch Engage, isl.

Ajd' i to da cujem.. icon_cool.gif

A jel licis na njega?

Edited by Thor the Guardian

• 2 months later...
  • 2 weeks later...