Pantera

C.A_R.I.A.

• 2 weeks later...

08/03: MUSTAINE / DREAM THEATER / BELL / ALLEN ON STAGE!

Joining Dream Theater last night on satge at Nokia Live in Dallas were; Dave Mustaine of Megadeth, Burton C. Bell of Fear Factory, and Russell Allen of Symphony X. In honor of Darrell Abbott, the three joined Dream Theater for their encore song to play Pantera's Cemetary Gates. "...it was easily one of the highlights of the evening. The crowd sang along to every word and cheered through the rest of the song. It was a mixture of lighters and mosh pits, headbangers and singers. The feeling in the air during this one song was simply amazing. Labrie sang the clean parts, then Allen came out and did the first rough screams, and they harmonized on the chorus. Allen then left. Second verse was the same as Burton C. Bell came out to trade off with Labrie and they harmonized to the chorus again. Dave then came out played a blistering solo that had to have made Dimebag smile from Heaven. James finished the song, hitting every note perfectly, including the last 3 "Gates", and the arena just errupted. It was pure magic."

bas su pederi. sto ovo nisu izveli kad sam ja bila na koncertu.. sad.gif

Isto vazi i za odlicnu We'll Meet Again... Tu pesmu smo uvek koristili kao argument protiv novopecenih Pantera klinackih fanova... Respect za Power metal kao album, iako je bend otisao u desetom pravcu, ali isti je prepun odlicnih pesama.

Isto vazi i za odlicnu We'll Meet Again... Tu pesmu smo uvek koristili kao argument protiv novopecenih Pantera klinackih fanova... Respect za Power metal kao album, iako je bend otisao u desetom pravcu, ali isti je prepun odlicnih pesama.

Da,da...Power metal je sjajan album,pogotovo naslovna pesma.Jebacki dobar uvodni riff.ALi sta drugo i ocekivati od Dime-a.

ti novopeceni pantera fanovi su mnogo opasni ljudi, ne bi ja njih pominjala ovdje laki ph34r.gif

Ma, nemam ja nista protiv novije Pantere, naprotiv, ali hocu reci da se velika kolicina nistarija uhvatila za taj bend, praveci se opasnima i brutalnima, a pljujuci po heavy metalu... A isti taj njihov omiljeni bend je to svirao nekad...

BRAVO LAKI! icon_da.gif

najjace je ono.. slusam thrash, ja sam iskren, dao bi zivot Darelu da mogu.. i te fore, pa onda juris na Hamerfall, Bodome, Nighwish, ajmo na pljuvacinu jer smo mi opasni.

jos da ljudi znaju da je svojevremeno Desmond Child (naravno, ovdje svi opasni pa i ne znaju ko je on) pjesmu Never Say Goodbye originalno napisao za Panteru, ali je nekim cudnim slucajem ista zavrsila na Bon Jovi albumu, Slippery biggrin.gificon_da.gificon_da.gif

a Pantera je nekad vise izgledala glam nego pola Los Andjelesa biggrin.gificon_da.gif mislim da sam jednom postovala jednu njihovu smijesnu sliku (bili su smijesniji i od slayera u tim danima), ali nema sanse da je sad nadjem.. cu da vidim..

ma apsolutno se slazem. mislim, nema to veze s izgledom, kad neko zna znanje! icon_da.gif

da, desmond je napisao never say goodbye.. originalno za njih.. taj sam info provjerila na nekoliko mjesta, a uzgred - dok ne pitam licno desmonda, ili jon bon jovija - necu vjerovati laugh.gif

salim se, ali o tome je jednom sam darel govorio.

NEVER SAY GOODBYE - BON JOVI

As I sit in this smokey room

The night about to end

I pass my time with strangers

But this bottle’s my only friend

Remember when we used to park

On butler street out in the dark

Remember when we lost the keys

And you lost more than that in my backseat (zamisljam ovo u panterinom izvodjenju i neki tezak rif na ovaj dio icon_smile.gif )

Remember when we used to talk

About busting out - we’d break their hearts

Togheter - forever

Never say goodbye, never say goodbye

You and me and my old friends

Hoping it would never end

Holdin’ on - we got to try

Holdin’ on to never say goodbye

Remember days of skipping school

Racing cars and being cool

With a six pack and the radio

We didn’t need no place to go

Remember at the prom that night

You and me we had a fight

But the band they played our favorite song

And I held you in my arms so strong

We danced so close

We danced so slow

And I swore I’d never let you go

Togheter - forever

You and me and my old friends

Hoping it would never end

Holdin’ on - we got to try

Holdin’ on to never say goodbye

I guess you’d say we used to talk

About busting out

We’d break their hearts

Togheter - forever

elem, kazu da ima jos nekih stvari koje je radio s Panterom, ali ih nije potpisao, po fazonu - samo im je pomogao jer su se nesto privatno zgotivili. nije tema o njemu ali bitno, tip je radio muziku za filmove s majkl kejmenom, i solo naravno (recimo shrek) a poznat je po saradnji sa Ricky Martin, Aerosmith, Bon Jovi, Hanson, Daryl Hall & John Oates, Cher , Kiss, Michael Bolton, Alice Cooper, Joan Jett, Robbie Williams, Iggy Pop, Bonnie Tyler, Ronnie Spector, Motley Crue, Skid Row, Pantera i jos brdo njih.

takodje mi se povraca od price kako je desmond upropastio rock n roll i slicne govnarije.

poz!

Edited by blondie

• 3 weeks later...
To je zato sto verovatno volis death i black. icon_da.gif

Tako je prijatelju, ti verovatno najbolje znas sta ja volim i zasto icon_biggrin.gif

Jer od Far beyonda sve vise su prisutne neke neartikulisane pesme i deonice,neka disharmonija tipicna za pomenute pravce. Naravno pod nagovorom Anselma! icon_da.gif

Volim ja sve od Pantere, samo kazem da mi se ovo najvise svidja, a i sto su duze svirali to su bolje svirali, mozda manje komercijalno i melodichno ali ipak bolje...

Чини ми се да мислиш да се зајебавам. Ја ово најозбиљније причам!

Ma znam da se ne zajebavas zato se i smejem icon_smile.gif

Mislim, ok je glam Pantera, zezanje i sve to, ali daj budimo ozbiljni icon_smile.gif

Pa oni su prvi odrekli toga...