Helloween

74 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Dobar je...! Na prvo slusanje neke pesme su me pokelebale i mislio sam da ce album biti smor i da u globalu kao album nece da zazivi. E pa prevario sam se i posle par presusavanja sve je leglo na svoje mesto. Kill it razvaljuje, a od ostalih (mada je tesko izdvojiti bilo koju) Final Fortune i Heaven Tells No Lies. Iako Helloween slusam poodavno ipak ja sam jedan od onih kojima je DR najjomiljeniji i to je teško promeniti...

... još Kai da izbaci neki masterpiece.

Walls of Jericho ne može nikako biti najbolji album. Ne znam šta vidite u tom albumu. Ja kapiram da je u to vreme bila fora da izbaciš nešto brzo i sirovo, jer su i drugi to radili i utrkivali se u tome. To odavno više nije fora. Ono što daje kvalitet muzici je dobra melodija, kompleksna kompozicija, a ne hiper-brzo thrash krljanje.

Meni je muchno da ulazim u diskusije u kojima je ukljuchen "Prince Of Darkness"...

:pivopije:

Iznenadjenje jer ti kazes da ne voles Powera, a meni je ova pesama, refren pre svega uberpowerashki, so, ako ti se svidelo josh npr Paint a new world i Heaven tells no lies, onda ima shanse i dobar deo ostale Helloween diskografije da ti se svidi ;)

Meni je muchno da ulazim u diskusije u kojima je ukljuchen "Prince Of Darkness"...

Cry me a river. >(

Iznenadjenje jer ti kazes da ne voles Powera, a meni je ova pesama, refren pre svega uberpowerashki, so, ako ti se svidelo josh npr Paint a new world i Heaven tells no lies, onda ima shanse i dobar deo ostale Helloween diskografije da ti se svidi ;)

Волим ја добре power песме, али ми већина бендова тог жанра звучи исто...

Jesi li si siguran da nisi gej? Pošto se prema meni ponašaš kao neke ribe što traže kitu, pa se razočaraju kad ustanove da moja nije dovoljno dobra. :bigblue:

P. S. Nisam mislio da te uvredim ovim postom.

album je vishe nego sto sam ochekivao...ko voli DR ovo ce mu leci kao kec na deset....stvarno je vrhunski odsviran, produciran a i textualno nije losh...mada!!! izdvojio bih: The Saints, Paint a New World, Dreambound - pogotovo ovu zadnju...jebeno dobro odradishe od pocetka do kraja!!!

svaka chast braco nemci...:pivopije:

Andi Deris, singer of the power metal band HELLOWEEN, was interviewed yesterday (Wednesday, September 19) by the Italian news blog Musica Metal. Among the many topics discussed was how HELLOWEEN came up with the idea of joining forces with the other leading German power metal band GAMMA RAY (featuring former HELLOWEEN frontman Kai Hansen) for the Hellish Rock world tour, which will kick off in November in Hungary. The vocalist said that it was the Wacken Open Air festival promoter who put the idea in the back of their heads five years ago, and now the time is right for the bands to embark on the fans' dream tour. Deris also ruled out the possibility of Kai Hansen rejoining his former bandmates as a member of HELLOWEEN.

HELLOWEEN's twelfth studio album, entitled "Gambling with the Devil", consists of eleven songs (plus an intro, spoken by SAXON's Biff Byford) with a total playing time of 57 minutes and 40 seconds. For their many faithful fans, there will also be a limited first edition (40,000 units in a digipak with an embossed and stamped slipcase to be released in Europe, and 10,000 units in a jewel case in the U.S.) with a bonus CD featuring two extra tracks, the video for the first single "As Long As I Fall", and a "making-of" of the video, including interview sequences. As a special highlight, the first edition includes a scratch ticket with an exciting puzzle, as described in detail on the HELLOWEEN homepage. The solution to the puzzle allows you to register at Helloween.org and take part in a draw with a sensational first prize: The lucky winner will receive a trip for two to a HELLOWEEN show in America — including flight, accommodation at the band hotel, backstage tickets, and, of course, a personal meeting with the band! There are also signed Gibson/Epiphone guitars and great fan packs to be won.

HELLOWEEN is currently on a promotional tour to launch their new album and will soon start preparations for their extensive world tour, which will take them through the whole of Europe, Southeast Asia and the U.S. from November 2007.

A few days ago, the impressive video clip for the song "As Long As I Fall" was shot at Munich's AVA studios (who previously worked with the group on the "Light the Universe" clip).

The audio version of "As Long As I Fall" (including the cover) will be available for download beginning on September 28, 2007.

HELLOWEEN — Andi Deris (vocals), Michael Weikath (guitar), Sascha Gerstner (guitar), Markus Großkopf (bass) and Dani Löble (drums) — will release "Gambling with the Devil" on October 23, 2007 (USA), October 26, 2007 (Germany) and October 29, 2007 (rest of Europe).

Part1 http://depositfiles.com/files/1761384

Part2 http://depositfiles.com/files/1761386

sifra: www.mediaportal.ru

Dao je neko ove linkove za novi album ranije, ali je bilo zalbi da upucuju na Rapid. Postoji i ta mogucnost, ali mozete skidati i sa depositfiles servera, ako odaberete tu opciju. Besplatno, ne treba registracija, brzina solidna, mogu se koristiti akceleratori i nastaviti prekinut download...

Pesma Ride the Sky mi je recimo OK. I How Many Tears može da prođe. Samo, ne mogu sebe da zamislim kako pevam tu pesmu na koncertu. Ne može da proizvede efekat koji mogu, recimo, Power ili Mr Torture.

O veliki borce za metal koji imas 1 original, reci nama bednim nedostojnicima kojim instrumentima nedokucivim nama smrtnicima meris ovaj efekat?

O veliki borce za metal koji imas 1 original, reci nama bednim nedostojnicima kojim instrumentima nedokucivim nama smrtnicima meris ovaj efekat?

Ja nemam samo jedan original. Imam originale nekih domaćih bendova, a od stranih imam Doro - Rare Diamonds i ona dva albuma Primal Fear, znači tri strana originala.

Govorim o osećaju koji imam kada bend svira pesmu koju ja znam. Pesma koja nakon više slušanja ne može da mi uđe u uši da bih je zapamtio i prepoznao na koncertu za mene nije dobra pesma. Slušao sam sve od Helloween-a temeljno i tvrdim da pesme i albumi koje je snimila postava Deris/Weikath/Grapow/Grosskopf/Kusch najviše odgovaraju tom kriterijumu.