Helloween

74 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Ni meni se ne svidja...nije ni cudo sto kosta samo 300 din u Mordoru :)

Kad sam svojevremeno dobio taj disk za recenziranje, dao sam mu 2/10. Branko nije hteo da je objavi, jer je bio uzeo 200 komada tog diska, misleci da ce brzo da ih rasproda, posto je Deris u pitanju.

Former HELLOWEEN singer Michael Kiske will rearrange and re-record all of the songs that he wrote with his former band for an upcoming CD, to be released next year through Frontiers Records. The projected track listing for the album is as follows:

01. We Got the Right

02. A Little Time

03. Kids Of the Century

04. Goin' Home

05. You Always Walk Alone

06. When the Sinner

07. I Believe

08. Longing

09. In the Night

10. Your Turn

+ as-yet-undisclosed new song

Nice choice! Jedva chekam chuti ovo iskreno.

Pa ne znam kad si pre saznao al dobro ;) @Starbre.

Iskreno, ja jedva cekam cuti ovo, iz prostog razloga sto obozavam Kiske(t)ov vokal a nisam ga chuo na dobrom albumu vec..ne znam kolko..Ne rachunajuci Avantasiu, Masterplan i ostala gostovanja sa, pre svega, dobrim materijalom...

And nadam se da nije nesto mnogo menjao pesme..

Zasto li ja mislim da hoce? Svega sto se dokopao van metala je uspeo da sjebe. Njegove Helloween pesme bih ja, u znak protesta, obrisao sa albuma. Bas me briga koliko su dobre, trazio bih od Kaija da napravi nove da se dopune rupe.

Jebi ga, ti si ga sad pa preterao...

Inace slusao sam(i gledao) onaj halloween sa Graspopa 2006 i moram reci da sam se super-prijatno iznenadio...Deris ga je majstorski otpevao...jedino su malo solazice tu i tamo zaznuli, ali dobro...sve u svemu hocu da cujem ovo uzivo!

Edited by StarbreakeR

Da me ubijes, ali sve mi se vise svidja. Kad stavim da ga slusam poptpuno zaboravim koji je bend u pitanju. Kad se zaboravi da je to Helloween i sva njihova remek dela izbace iz glave, taj album je odlicno pop-rok izdanje, sa malo tvrdjim gitarama. Mislim, 'I Don't Wanna Cry No More' ne moze biti metal ni pod razno. Najbolje pesme? 'Giants', 'I Believe' (jebeno remek delo, mogla je da bude i na nekom zescem albumu), 'Windmill' (zato sto ju je ljubav mog zivota obozavala i terala me da joj je pevam), 'First Time', 'Music'... Jedina koja mi se stvarno ne svidja je 'When The Sinner' sa onim trubama. Tu su ga stvarno preterali.

Edited by RNA

E da, i ja ne volem "When The Sinner", a i ti si lepo opisao u prva dva reda situaciju sa tim albumom(nesto kao Endorama situacija hehe), i meni je fin album, ali nikada mi nesto specijalno nije prirastao za srce, doduse nikada mi nije ni bio za pljuvanje, a za to se cesto 'koristi'.

Zasto li ja mislim da hoce? Svega sto se dokopao van metala je uspeo da sjebe. Njegove Helloween pesme bih ja, u znak protesta, obrisao sa albuma. Bas me briga koliko su dobre, trazio bih od Kaija da napravi nove da se dopune rupe.

:) Kako mi se svidja ovo..tj. idea da Kai napravi nove pesme za Helloween :mhihi:

Samo jedna rec za tebe : Helloweenboard

:) :) :)

Inace ja iskreno mislim da ce mnogo da promeni pesme...stalno prica u intervijuima kako bi sada promenio sve Helloween pesme, i eto pruza mu se prilika...ja se samo nadam da nece da se upropasti :)

Genije si..

anyway ne idem ja tamo vec for a long time..

E pa da ides znao bi za ovo :

IPB Image

Tracklisting: DVD 1 - 'Intro' (Sao Paulo), 'The King For A 1000 Years' (Sao Paulo), 'Eagle Fly Free' (Sao Paulo), 'Hell Was Made In Heaven' (Sao Paulo), 'Keeper Of The Seven Keys' (Sao Paulo - alternative view Sofia), 'A Tale That Wasn't Right' (Sao Paulo - alternative view Sofia), Drum Solo (Edit from Sao Paulo, Sofia and Tokyo), 'Mr. Torture' (Sao Paulo - alternative view Tokyo), 'If I Could Fly' (Sao Paulo), Guitar Solo (Edit from Sao Paulo, Sofia and Tokyo), 'Power' (Sao Paulo), 'Future World' (Sao Paulo), 'The Invisible Man' (Sao Paulo), 'Mrs. God' (Sao Paulo), 'I Want Out' (Sao Paulo - alternative view Sofia), 'Dr. Stein' (Sao Paulo - alternative view Tokyo), 'Outro' (Sao Paulo).

DVD 2 - 'Occasion Avenue' (Tokyo), 'Halloween' (Masters Of Rock, Vicovice CZ), Roadmovie, Interviews, 'Mrs. God' (Video Clip), 'Light The Universe' (Video Clip).

...ili pak ovo

Keeper Of The Seven Keys - The Legacy World Tour 2005/2006 - Live In Sao Paulo CD

Tracklisting: CD 1 - 'Intro', 'The King For A 1000 Years', 'Eagle Fly Free', 'Hell Was Made In Heaven', 'Keeper Of The Seven Keys', 'A Tale That Wasn't Right', 'Mr. Torture', 'If I Could Fly', 'Power'.

CD 2 - 'Future World', 'The Invisible Man', 'Mrs. God', 'I Want Out', 'Dr. Stein', 'Occasion Avenue', 'Halloween'.

A press release overview for the titles reads:

"Helloween came together in the early Eighties, formed by members of the two Hamburg bands, Iron Fist and Powerfool. The first line-up, already featuring Michael Weikath (guitar) and Markus Großkopf (bass), was marked from the start by a high level of independence and the unconditional determination to work on the group’s development. Only two years after the band’s foundation, the members signed a recording deal and brought out their first EP. The debut album, Walls Of Jericho, and particularly the two subsequent offerings, Keeper Of The Seven Keys Part I and Part II, which sold over 250.000 copies in Germany alone, catapulted the band directly among the elite of hard rock acts. Helloween were a major success, not only in Germany, but also in Japan and the US, and their success story continued unabated despite a number of line-up changes. Their first live recording, Live In The U.K., and Pink Bubbles Go Ape, cut in Denmark with producer Chris Tsangarides at the helm, conclusively proved the high musical standard that the band stood for in those days.

Legal difficulties with their record company, which put the band on ice for several months, proved no more than a temporary set back in the early Nineties, before they continued to keep up their demanding musical standard with Chameleon, followed by another line-up change (vocalist Andi Deris joined Helloween) and the celebration of their triumphal return to the very top of the scene with their seventh album, Master Of The Rings. Their subsequent release, Time Of The Oath, revived Helloween mania in Japan and South America, and the ensuing world tour and High Live, the second live release in the history of Helloween, crowned an era that had earned the musicians worldwide success all along the line.

In 1996, their eighth studio album, Better Than Raw, picked up seamlessly where the triumphal march of the previous years had left off, presenting at once the group’s stylistic development and the justified confidence of the band members who had tried out and courageously realised experimental song structures. Their 2000 album, Metal Juke Box, showed the five musicians from an unusual but by no means less fascinating side, featuring Helloween’s interpretations of memorable rock and pop songs from over thirty years of music history. The Dark Ride, a modern and impressive metal statement of an advanced international standard, came one year later, followed by another personnel change: Sascha Gerstner joined the band, proving himself on Rabbit Don´t Come Easy not only as an accomplished guitarist, but also as a compositional reinforcement. New addition Dani Löble is the perfect man on the drum stool, so Helloween are certainly justified in seeing their latest album, Keeper Of The Seven Keys III – The Legacy, in line with the illustrious tradition of their greatest classics.

The band will release a double live DVD and double live CD in February 2007, filmed during shows in Sofia, Tokyo and Sao Paulo. In Sao Paulo alone, Helloween played in front of over 6000 enthusiastic fans. Alongside the live footage, the double DVD will include lots of exciting bonus material.

Hocu ovo u svojoj kolekciji!!!

Edited by StarbreakeR

Ja sam svojevremeno bio prvi po post-ovim na tom forumu, zajedno sa Vampyriconom i Haibaneom, i sa njima pravio do jaja zebancije, i imam lepa secanja iz tih perioda, ali otprilike od proslog proleca sam prestao da idem chesto i svracao tek sa vremena na vreme, a od kada je bio neki krah foruma tamo uopste vise i ne idem, i nemam vise tolko vremena za forume kao pre.

p.s. hvala na vesti ;)

p.s. Tek sad vidim da je ovo u stvari Live In Sao Paolo heh..pa dobro..kul je sto je ubacen "Halloween".

Ma znam bre secam se...zajebavam se...i ja sam bio Perun tamo i imadoh prilicno postova...ali na ovaj novi sam se kasno ubacio...

A izmedju ostalog novi mi se mnogo svidja, sad je skroz opusteno mestasce...ima Arcade - Yeti Sports, DX ball, Tetris onako za gubljenje vremena...interesantni novi likovi...Hugin i Synth su sad Admini, David dolazi samo da postuje nove vesti...i sve Kiske vs. Deris teme se odmah zatvaraju :)

A i eto mogu da se nadju zanimljive informacije tamo...i da...dozvoljavju bannere u potpisu!!!

Ja mislim da bez Halloweena ne bi trebalo ni praviti ovaj DVD...kazem meni se super svidja kako su ga odradeli, a jos ljudi kazu da je na MoR bilo bolje!