Iron Maiden

Black Knight

Virtual XI je meni najslabiji.

Za drugo mjesto se ne mogu odluciti, u zavisnosti od raspolozenja tu su mi Fear of The Dark i Dance of Death, nekad pomislim i na No Prayer, ali on mi je ipak malkice bolji cini mi se... Opet uz ogradu da novi jos nisam imao snage dovoljno da slusam, ali po kolicini smora koju sam osjetio na pojedinim mjestima, moguce je da ce se i on naci u ovoj grupi.

EDIT: Virtual XI je zapravo jedini za koji mogu reci da je generalno los album, uz 1-2 casna izuzetka od pjesama. A ima i najveci bezobrazluk koji su Maideni ikad snimili olicen u Angel and the Gambler.

Edited by Descender
  • Upvote 1
  • Downvote 1

Ima fillera Fear, nije da nije, ali ima i himnetina samo takvih. Ja sam se više šokirao za Killers, jes slabiji od debija ali jebe sve živo nevertheless. Njegov problem je što je smešten između dva klasika pa ga ljudi zaborave malo.

A ima i najveci bezobrazluk koji su Maideni ikad snimili olicen u Angel and the Gambler.

Ovaj album se generalno mogao skresati za dobrih 15-20 min i da se ne oseti. Uvek sam hteo da brojim koliko puta Blaze kaže Don't look to the eyes of a stranger u istoimenoj pesmi :D

Pritom sve ovo pričam i imam original Virtual XI, čisto da razjasnimo moj stav prema Mejdenima :D

Slazem se, mozda i vise od 15-20 minuta.

Haha, da, ali ipak Don't you think I'm a savior je najgori i najrepetativniji "momenat" u istoriji :)

Mislim da je kao album mozda i mogao proci da je imao neko oldschool trajanje od npr. 37 minuta.

Pritom sve ovo pričam i imam original Virtual XI, čisto da razjasnimo moj stav prema Mejdenima :D

Naravno. Ja kupio original kad je izasao.

Edited by Descender

Haha, da, ali ipak Don't you think I'm a savior je najgori i najrepetativniji "momenat" u istoriji :)

Bio je u Rexu tekst o Mejdenima u to doba gde je Nešić uporedio slušanje albuma sa riljanjem njive ašovom, uvek se setim tog poređenja kad naiđu ti momenti :D

The Angel & The Gambler ima dobrih delova, da je skrate na jedno 3-4 minute, bila bi sjajna.

Šokantno :o

Innocent Exile, Purgatory, Twilight Zone i Drifter mi bas ne leze. Isto i na FOTD sa The Fugitive, The Apparition, Chains Of Misery i Weekend Warrior. Ostale pesme na tim albumima su uglavnom super, ali su mi ovi albumi svejedno najslabiji jer ni jedan drugi nema toliko pesama koje ne volim.

Pa koji vam je najslabiji Maiden? Ja se dvoumim između Virtual XI i DoD.

Dance of Death, No Prayer For The Dying, Virtul XI.

To svakako nisu loši albumi (Maideni nemaju loš album), ali su malo slabiji od ostalih.

Edited by Divlji Tigar

To jeste, najgori omot ikad :D Jeste znali ovo:

The computer-generated cover art for the album was provided by David Patchett, but he asked to be removed from the credits because he was not satisfied with the result. The version used was actually a prototype provided by Patchett, but the band decided to use it in its incomplete form. Upon close inspection, one can note several errors: The character on the far right looking out of the picture appears to have a broken neck. The white dog is standing on the snake underneath it. The baby's foot is cutting into the dog while its left hand is cutting into its own face and appears more to be suspended in mid-air than sitting on a wolf. The small child character at the front on the left is standing on the other characters foot. The character doing a back-flip on the left of Eddie has a dislocated shoulder, his left hand is also against his right arm instead of on the floor and the back-flipping character's right leg is dislocated.

Konačno sam odgledao DVD "En Vivo!", koncert je savršenstvo. Čista 10!:rockdevil:

Vrhunci koncerta su "The Wicker Man", "The Evil That Man", "When The Wild Wind Blow"

Još uvek mi je malo čudno kada vidim Dejva sa Les Pol gitarom.

Vidim da je u pulici bilo nekih debila, mislim na one kretene što su palili baklju. Siguran sam da se koncert nije snimao za DVD da ih Brus pošteno ispičkarao, kao onog lika u Atini 1999. godine.