Almighty Ravendark

Novaliis

Ne okreci se sine....

Inace, odgovor ko je enigmaticni covJek sa nasiJe avatara bolan - to je BM ledzend iz nekog mJesta u Srbiji, ali o lokaciji kada utvrdim tek, ne smIJem grIJesit' dusu da me ne bi kaznio Marko impotencijom, uglavnom on je najveci bleker koji preti ubiJstvom preko public chat-a, i zajebao je samog Bjethora svojom iskrenoscu i borbom za istinu i zlo, eto pocrnele mu oci, smuvao par debelih goticarki iz KST-a... To je to za sada... ne smIJemo otkrivaT tajne vise, poslace Nazzgulove na me'...

Evo i par legendarnih cepshNa/slika.... ovaj ko je ovo slikao vise nije medju zivim... ph34r.gif

Ovo je hengaut posle boja sa Fenrirom.... kao zaslugu za pobJedu je dobio novi dux...

user posted image

Ovo je tokom uzdizanja mrtvih samuraja (???)... ili orka, ne sJecam se... misterija je to...

user posted image

A ovo je borba protiv ciganskih demona iliti Cigojner-Balrog-a koji otkopavaju groblja u potrazi za The One Ring-om (ovo je period kada je Marko jos bio ucenik Melkora dok je jos bio co'ek, The First Age, nepoznata godina)... Lokacija je negde OKOLO Nargothorond-a iliti Mladenovca..

user posted image

Edited by Ivan_Creed

"Znam" i ja sta je ono. icon_smile.gif A ja se zacudio otkud mu snage, izgleda teska kamencina. icon_smile.gif

Ja ne mogu da se nacudim onoj slici na groblju, keve mi. Nego, dolazi li on na forum? icon_smile.gif

edit: Nego, ima li neko ljubazan da baci neki link da se skine nesto interesantno? Sad sam skinuo Watain - CL, i jos uvek mi se skida nesto...tj. dokon sam.

Edited by Stribog

The Canadian premiere of "Metalstorm: The Scandinavian Black Metal Wars" will happen on Thursday, July 13, 2006 at Zeke Gallery in Montreal, Quebec. The film was compiled by Cinemuerte's Kier-la Janisse.

In 1991, the singer of the seminal Norwegian black metal band MAYHEM was found dead in his apartment of a self-inflicted shotgun wound. A photo of his mutilated body graced the cover of MAYHEM's subsequent album. This was to be the first in a series of violent events associated with the increasingly fearsome black metal scene in Scandinavia, which over the next few years would escalate to include the burning of nearly 100 churches and culminating in the murder of MAYHEM guitarist Euronymous by fellow band member Varg Vikernes (a.k.a. Count Grishnackh). This in-house documentary contextualizes these events to tell the frightening and tragic story of an unholy war that has left a grim legacy for metal fans the world over.

The showing will be preceeded by three black metal videos directed by Pat Tremblay (ROSTRUM's "The Lust of Raping your God" and "I'll be Saved" plus BODYSERPENT's "Ruler"). Short films by Kenneth Thomas ("Stethoscope") and Syl Disjonk ("Zordax 2: La Guerre Du Métal") will also be part of the night's program.

pukeface.gifpukeface.gifpukeface.gifpukeface.gif

Opet film/dokumentarac na ovu temu. Smorili su, a pojma nemaju.

Uostalom, moroni ne kapiraju da ce ovim samo povecati popularnost blek metala i naprziti jos dece na ono protiv cega se, kao, bore.