Prison Break (2005-2017)

Doug Bradley

naravno, i tu ce se svi junaci prebaciti iz PB u Rosa Salvahe ili kako vec nazovu. mislim, bar ovi koji ostanu zivi :)

ne znam, ja licno zelim i da se serija zavrsi sto prije. iz dva razloga. pretjerano su otegli, zelim im svima da se konacno manu jurnjave :) i broj dva razlog - ne mogu da pratim i 24 i PB, previse mi je to. :lol:

Uhvatio sam pre neki dan na OBN-u onu seriju Ghost Whiperer ili kako vec

Najvishe uzeo da gledam zbog Jeniffer Love Hewit :mhihi: ...

Anywayy gledam ja seriju i pojavljuje se duh...

Vidim poznat mi ch'oek kad ono Michael Scofield!!! :lol:

Pokidao sam se od smeha.... :lol: :lol:

Tumacho je ako sam zapamtio nekog narednika Paul Adams ili tako neshto koji je poginuo da li u Iraku ili tako neshto...

Dobra epizoda majku mu... sledeca bi trebala da bude jos bolja.

Meni je zao Frenklina a vi bezosecajni ko vas ****.

Imam utisak da ce Sukre da najebe sto bi bas bilo bzvz.

Vrecjica chaja je jos jednom pokazao koliki je ludak i prosto sam uveren da ce najebati zajedno sa Belikom.

Braca u bjestkvu su postali najdosadniji likovi u seriji, ozbiljno.

EDIT:

(na)jeb

Edited by Sinstrel

Ne mogu da verujem da ce se serija zavrshiti na tako jeftinu foru....mislm i glupo je totalno...pobili pola amerike i sl da bi uhvatili Linca i da bi ga osudili i na kraju ce da dobije pomilovanje.... :rolleyes:

T-Beg i Bellick kako su krenuli mozhe vrlo lako da se dogodi da zavrshe u Bankoku zajedno :)

Frenklina ko jebe nije mi ga zhao neshto se i nisam preterano "vezao" za njega....posle one malo pichke Tweenera molio sam boga samo C-Nota ili T-Bega da shto pre izbace iz serije.....

ja pa tek sam sad video temu....skroro nabavio prison break i jbt ne mogu da se odvojim od kompa.....pogotovo kad ih onako zavrse.....nego koliko sam skapirao i ma i na tv-u ?...gde kad ???

ja treba da skinem jos neke....valjda ima 42......

Ladno...

BEVERLY HILLS, Calif. -- "Prison Break" actor Lane Garrison was charged Thursday with manslaughter and drunken driving for a crash that killed a 17-year-old boy in his car.

The 26-year-old actor was charged with felony vehicular manslaughter while intoxicated, felony driving under the influence causing injury to multiple victims, felony driving with a blood-alcohol level above the .08 percent legal limit causing injury, and a misdemeanor count of furnishing alcohol to a minor.

He could face up to six years and eight months in prison if convicted.

Garrison was freed on $100,00 bail after he appeared in Beverly Hills Superior Court, where his arraignment was postponed until April 11.

The judge barred Garrison from driving, drinking alcohol or going to bars. He also was barred from contacting witnesses or victims of the crash.

His attorney, Harland Braun, said Garrison "has a deep sense of responsibility" and indicated a plea bargain was in the works.

Garrison is "going to accept responsibility for his conduct. The only question is what is that level of responsibility," he said.

Garrison was behind the wheel of a 2001 Land Rover that jumped a curb while doing about 50 mph and struck a tree on Dec. 2, police said.

The crash killed Beverly Hills High School student Vahagn Setian, 17, and injured two 15-year-old girls who also were in the car.

Garrison is accused of supplying Setian with vodka, said Jane Robison, a district attorney's spokeswoman.

Police said Garrison was found to have a blood-alcohol level of .20 percent and cocaine in his system.

The charges only indicate that his blood-alcohol level was above .15 percent.

Braun previously has said that Garrison met the three youths at a grocery store and accompanied them to a party, where he had one drink.

In a statement, members of Setian's family said they were "gratified" by the charges.

"They have lost their only child due to Lane Garrison's recklessness," said the statement issued by family attorney Paul R. Kiesel.

Garrison, a Dallas native, played David "Tweener" Apolskis on the Fox drama series "Prison Break." His character was killed in an episode last year.

:mrtav:

Ladno...

Garrison, a Dallas native, played David "Tweener" Apolskis on the Fox drama series "Prison Break." His character was killed in an episode last year.

:mrtav:

Barem nece imati problema da se ukolpi u zatvorsku atmosferu :lol:

Inache ova poslednja epizoda mi je na trenutke bila dosadna...sucre opet patetishe....mada mi se popravilo raspolozhenje kada sam video da ce Bellick da juri T-Bega po meHiku :)

Inache predsednica je ovu dvojicu izradila nikad jache :lol: :lol: :lol:

Mislim da se premijerno prikazuje na Fox 5 ili Fox Crime.

Ja skidam preko torenta. Predpostavljam da i drugi tako rade.

Danas se emituje, sutra je vec dostupna za download, milina.

khm....ne kapiram....kako TEK sutra....ja mislim da ih imam 42 NA kompu.....nema vise sta da se skida....

Nije bukvalno sutra... :) Navodim ti primer.

Premijera je svakog ponedeljka.

Bas bih voleo da vidim tu 42. epizodu koju jos nisu emitovali... :D

Verovatno imas ona dva ili jedan specijal.

Navodno poslednja epizoda je u ponedeljak mada na imdb postoje jos neke dve epizode za koje nisam siguran da li su uopste zvanicne ili je to neko napisao da zbuni ljude.