Wuthering Heights

Angelystor

Мени на памет падају само King Diamond, Make A Change...Kill Yourself и Pretty Maids, a нисам фан ниједног од наведених.

Aj ne seri da nisi slushao Artillery? Vrh thrash! Ak ne i prvi thrash bend iz Evrope ; )

Shto se tiche black/deatha..hm..stvarno mi nista zanimljivo ne pada na pamet trenutno iz Danske..al zato power/prog? Kol'ko oces dobrog... Pa i heavy..pre svega KD/MF !

• 2 months later...

Odavno vrebam ovaj bend...Tek sam nabavio Far From the Madding Crowd i ne mogu da verujem ! Sta sam propustio !!! Ne znam da li mi se vise svidja vokal onog multiinstrumentaliste ili Nils-a...Razvaljuju ! Retko koji bend moze da napravi ovako mocan spoj power metala i folka...Uz sve su izbegli upadanje u neku previse happy varijantu (osim povremeno i iznenada)- po ozbiljnosti mi je jedina analogija trenutno Falconer...Ako dodam i to da delom inspiraciju nalaze u Tolkinovom stvaralastvu (a ja sam kolekcionar takve muzike) i da je rec o grupi nepoznatoj siremetal auditorijumu, malo bi bilo reci da sam zadivljen...

A album je tek presao polovinu :)

Sad mi vuce na neki Gamma Ray (Land Of The Free fazon, samo progresivniji, simfonicniji, folklormiji :rolleyes: )

Odlicno ! Ali, ipak mi se vise svidja Madding Crowd, bar za sada...Mozda je delom i do faktora iznenadjenja, sta znam...Dobar je i live, svaka cast, treba popamtiti one silne promene ritma !

"The wind calls

A storm from the past

Night falls

And we are longing for the woods..." :rockdevil:

• 2 weeks later...

Imam prva tri albuma, ali Far from the... razvaljuje!!! Trebalo mi je tri godine od izlaska ovog albuma da ga "iskopam"(hvala Samolovcu na recenziji u MEX-u). Cuo sam da ovaj novi razvaljuje, ali moram da nadjem nekog ko ima dobar net da mi skine.

• 8 months later...

Danish/Swedish metallers WUTHERING HEIGHTS have issued the following update:

"Plans are being laid at the moment to get the busy guys together to rehearse for the ProgPower show in October. Rehearsals will most likely take place late August or early September at Teddy's [Möller; guitar] place in Uppsala, Sweden. The guys are looking forward to playing again, partying and breaking stuff...!?! The lineup is still intact from the last ProgPower gig and that infamous live album.

"And yes, we are working on a new album. The album is more or less planned out, although still in a very rough state. The album will be titled 'Salt'. Thematically it's the usual crazy stuff from Erik's [Ravn; guitar] sick mind, some of it with a bit of a 'maritime' twist this time, and musically it promises to be a very melodic and very folksy affair. Here are a few tentative song titles: 'Away!', 'The Mad Sailor', 'The Desperate Poet', 'Tears', 'Weather The Storm', 'The Field', 'The Last Tribe', 'Water Of Life' and 'Lost At Sea'.

"All this is still in deed subject to change, of course.

"However, we will have to beg for our fans' patience. Although a good deal of work has been laid down already, things aren't really moving forward much right now. Erik is suffering from back pains which prevent him from spending those long hours at the computer, demoing and arranging. So unfortunately we're not able to give any promises as to when the album will be finished. But, we hope things work out soon."

Idemo :rockdevil:

Nakon dva masterpiece-a nishta manje ne ochekujem ni od ovog! Bend u kome Nils sija u punom sjaju i koji je par koplja iznad Astral Doorsa..IMHO.

• 8 months later...
  • 4 months later...
  • 4 months later...