Hate

kuruz

Skinuo sam album i dobio ono sto sam ocekivao - razaranje i nihilizam, manje-vise u maniru poslednja dva albuma, jedina zamerka ide na za nijansu losiju produkciju od Anaclasisa i za nijansu vise industrial elemenata nego na pomenutom albumu, sto su, dabome, minorne mane koje spadaju u domen trazenja dlaka po jajima...

• 1 year later...
  • 5 months later...

Polish extreme metallers HATE will enter Hertz Studio in Bialystok, Poland on June 5 to begin recording their new album, "Erebos", for a late 2010 release via Listenable Records.

"Erebos", which comes from ancient Greek and means literally "deep darkness" or shadow, will contain at least nine new songs, which are said to be a fusion of blackened death metal, industrial and ambient sounds, deathcore and heavy metal.

HATE leader/songwriter ATF Sinner gives us a glimpse into what we can expect from the band's new material: "Since the premiere of 'Morphosis' we have toured different parts of the world and faced a ton of challenges over the course of the last two years. All of the hard work that we have put in the band and everything that we have experienced is reflected in our new songs, which we know are our best yet.

"'Erebos' is going to contain extreme metal to the full with different musical styles incorporated. We explore areas that have not been associated with HATE before, and what we have created is a mixture of styles all packed in an extreme and vicious form. It is still 100 percent HATE, but more elaborate, sophisticated and, in a way, redefined.

"We have titled the material 'Erebos', which basically means darkness of human soul — and is full of analogies to condition of the human living in today's world who is a slave to his anger, weaknesses and complexes. Existing in a fictitious, virtual world, he is a slave to his dreams and does not really live but dreams that he lives."

• 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Guest Шејтанов Чобан

Фин је албум за истресање што бих ја рекао,али није ми за дуже стазе.

Много се врте у круг исти рифови,некако је фазон прошлог само мало препакован.

• 2 weeks later...

Slabo se komentariše novi... valjda zato što i nema šta preterano da se komentariše. Dosta slabije od odličnog prethodnika, što reče čovek iznad isti fazon samo pesme nisu ni prići starijim. Da li je ostao neki Poljski veliki DM bend da mu je poslednji album vredan veće pažnje? Najzanimljivija stvar iz Poljske u proteklih par godina je Nergalova koštana srž.

• 4 weeks later...

vec mesec dana preslusavam album i na prvo slusanje mi se uopste nije svideo jer nisam ni imao volje da slusam hate.kada sam dosao u malo bolje raspolozenje album mi je naseo veoma dobro.meni se isti svidja,ne znam sto ga svi toliko napljuvaste.posle par prvih slusanja mi je veoma cudan,tj dosta je noviteta uneto,a i posle mesec dana i dalje mi smeta sto ATF u neku ruku kopira nergalove vokale.sto se tice favorita definitivno su tu Trinity Moons,Lux Aeterna i Erebos.sve u svemu meni je album veoma dobar i definitivno nije jedan od albuma koji naleze na prvo slusanje.treba mu posvetiti mnogo vise paznje od 30 sekundi koje su mu neki posvecivali.