Watchmen (2009)

• 1 month later...

Odgledao sam film i razocarao se. Pocetak je obecavao medjutim sredina filma je tezak smor kao da je Snajder samo nabacao stvari iz stripa bez ikakvog razvoja likova (pretpostavljam da ce u DC to biti bolje odradjeno). Poslednjih 30 minuta je solidno uradjeno, ali imam osecaj da je nekako sve zbrzano. Moja ocena 7/10

Pogledacu i DC pa ce mozda imati bolje misljenje o filmu.

evo sta je dodato u DC

-When Rorschach is in Blake's apparment, immediatley after he says "Somebody knows", two cops enter the appartement and he attacks them.

- Just as Dan leaves Hollis' appartement, they see a news repport about Rorschach and the cops he attacked.

- The scene when Dan goes to his house is also extended.

- The conversation between Dan and Rorschach in the kitchen is extended.

- After Rorschach leaves, you see him walking in the streets while he "reads" a journal entry, the famous line "Evil must be punished, even in the face of Armaggedon" is in there.

- When Rorschach goes to the Rockefeller Millitary Research Center, in the journal entry, he says "Vedit, possible homosexual, must envestigate further."

- When Laurie is in the cab, after eating with Dan, he points out that some millitary people are following her.

- The funeral is also extended. You can see Kovacs with the sign, walking in the sidewalk.

- All the flashbacks except Sally's are extended.

- When Dan and Laurie are walking to Hollis', there is a scene where the fat Bernie tells Kovacs that the New's Frotiersman issue hasn't arrived yet and you can see the other Bernie reading TOTBF.

- In the Face to Face with Dr. Manhattan, there are a couple of new questions from the reporters.

- After Dan and Laurie get mugged she says something like "Jesus, us getting mugged" and moments later she says she doen's want to go to Hollis'.

- There is a new scene where Dan arrives to Hollis' house and they see the Dr. Manhattan freakout on TV.

- Jon actually teleports every one on the set before teleporting himself to Mars.

- When Jon is on Mars, I think the flashback sequence is extended. The shot with him in the sky with leaves falling is there (I remember everyone freaked out because they didn't know when or why that happend... Well, it's nothing...) and you can see him drawing the symbol on his forehead (I don't remember if this was on the Theatrical Cut).

- After the Mars scene, some millitary pepole interrogate Laurie. They ask her if they had a fight and stuff like that, and I don't know why, she has a flashback. It's the one where The Comedian talks to her after the Watchmen meeting and Sally appears. There are a couple of scenes after that, with the cops and Laurie.

- I think that the scene with Nixon in the millitary room is extended, but I don't remeber the TC.

- When Chess appears in the elevator to shoot Vedit, the scene is much more gruesome (for example, he shoots off a couple of fingers of Vedit's assistant).

- I think that the journal entry Rorschach reads after he sees Laurie and Dan leaving the Diner is extended and there is a couple of more scenes with him in the alleys of NYC and he actually goes to Roy Chess' appartment.

- The scene with Kovacs and Dr. Long is extended and when he tells him how Rorschach was born when he killed that guy (what was his name?), the scene where he splits his head with the thingy is much more gruesome, you can see his head becoming all *beep* up and there is much more blood.

- Dan and Laurie's dialogue in the basement is also extended.

- The tennenment fire (or whatever) scene is extended.

- The jail break-in is extended, and the scene where Laurie tells Rorscach that he is an *beep* is there too.

- Then comes the scene where the Knot Tops say that the Owl broke into the jail and rescued Rorschach and one of them says that he lives a couple of blocks away.

- Sally's phone call to Hollis is there too. He says goodbye to her because someone is knocking on his door (the Knot Tops)

- The Hollis Mason murder. I really really liked this scene. It's really cool because as he punches the Knot Tops, the screen becomes black and white and the person changes to a super villain (like the Nazi guy or the one that looked like a fat Al Capone). I loved it.

- Then, Rorschach and Dan go to Happy Harry's and they see on TV that Hollis has been murdered. Then Dan sees a Knot Top and starts punching him until he spits his teeth, asking him who killed Hollis.

- I think that the dialogue on Mars is extended too.

Guest Bata Životinja

brate, na imdb urliču da je bolji i od Blade runnera :)

valja li ovo gledati ako ne znaš o kom stripu je riječ?

odgledao sinoć. samo mogu reći - filmčina. pročitao sam strip pre filma, i sjajno su ga preneli na filmsko platno. muzička podloga je dobro odabrana, scene, glumačka ekipa, efekti, bla bla... nemam zamerki. čak štaviše, nisam očekivao da ću biti toliko oduševljen nakon gledanja :zeleni:

ona scena sa početka, kada je komedijaš sa snajperom (?) i tompusom, pokraj ograde, zadovoljan nakon odrađenog prljavog posla. postaje mi omiljeni lik :)

• 2 weeks later...
Guest HEFEST
brate, na imdb urliču da je bolji i od Blade runnera :)

valja li ovo gledati ako ne znaš o kom stripu je riječ?

Pa i Blade Runner nije nesto!!! Od prilike dosadan kao i delovi Watchman-a, ali posto ima i dobrih delova Watchman je mnogo bolji.

Watchmen the end is nigh pt.2

250mgyb.png

http://rapidshare.com/files/261527141/wmpart2.sr-ProtoN.part1.rar
http://rapidshare.com/files/261527130/wmpart2.sr-ProtoN.part2.rar
http://rapidshare.com/files/261527073/wmpart2.sr-ProtoN.part3.rar
http://rapidshare.com/files/261527115/wmpart2.sr-ProtoN.part4.rar
http://rapidshare.com/files/261527124/wmpart2.sr-ProtoN.part5.rar
http://rapidshare.com/files/261526686/wmpart2.sr-ProtoN.part6.rar

crack

http://rapidshare.com/files/261544604/wmpart2.sr.crack-ProtoN.rar

• 2 weeks later...

Dajte coveku cigaru :) Sto ga nisi ugasio posle pola sata?

Elem, veceras ga pogledah prvi put, cekala sam blu ray DC-a i ono... wow. Ne mogu da verujem da tona ljudi na iMDB-u prica kako im muzika deluje kao da su uzeli nasumicno :confused: Uzivljavanje u likove i muzika su bas sjajni. Mnogo volim kad urade film sa semi poznatim glumcima. Jel jos nekome Comedian izgleda 100% kao prelaz izmedju Downie Jr-a i Javier Bardem-a? :D

Ne znam da li sam trenutno emo ali film mi je bas na puno mesta bio tuzan. Super mi je i sto se ni za koga ne moze reci da je villain. Svako ima sasvim opravdane razloge. Sjajno je i sto kad gledas po drugi put provalis dosta detalja, recimo da

Ozymandias nije pricao o Aleksandru Makedonskom samo zbog osvajanja nego i zbog ideje da ako se svi ujedine nece biti rata.

Ne znam... gledam toliko filmova, ni jedan zanr ne izbegavam i nije mi jasno zbog cega bi nekome (osim ako taj neko dubinski ne podnosi superhero filmove) bio los ili prosecan. Naravno pod uslovom da je gledao Extended verziju.

Al totalno je glupo da se oko toga raspravljamo. Samo mrzim kad neko svrsava na to da pise kako je 3h sekao vene od muke.

Edited by Double Fire

Ne mogu da verujem da tona ljudi na iMDB-u prica kako im muzika deluje kao da su uzeli nasumicno :confused: Uzivljavanje u likove i muzika su bas sjajni. Mnogo volim kad urade film sa semi poznatim glumcima.

reč. to za muziku mi je odmah zapalo za oko/uvo :da:

i toliko je uspešniji (mislim na prenos atmosfere stripa, praćenje dešavanja, efekti i ostala sranja) od svih ostalih superhero filmova do sada, da nije moguće ni vršiti poređenja. radnja je isuviše kompleksna, ja sam čitao "strip" par puta pre filma, i da je sve to ubačeno, trajao bi bar 6h. ne znam zbog čega se hejtuje, kad bolje nije mogao biti urađen.

veruj mi, nisam citao strip, ali odmah mi je bilo jasno o kakvoj vrsti "zlikovca" se radi... Verujem da je ovakva prica bila originalna kada je izasao strip, ali kopirana je mnogo puta, pa nije bilo inenadjenja...

Btw, meni je film odlican,atmosfera mi je fenomenalna, muka mi je od akcijom nabijenih retardiranih kvazi SF filmova, usporenost radnje i gradjenje atmosfere podsetilo me je na stare klasike i bas sam uzivao... Prica je takodje dobra, ali ne izaziva to toliki hype kao sto je verovatno bilo kada se pojavio strip...

Hm cudno onda :confused: Posto on isto kao Dr Manhattan deluje detachovano od sveta, na drugi nacin naravno. Bas me je nekako ubedio da mu se ipak je*e za sve :D Mada jes' ono na pocetku kad prica o besplatnom gorivu i nema smisao ako ce svi da pomru.

Btw Rorschach ce igrati Fredi Kruger-a sledece godine :D