Upcoming Movies 2011. i vesti iz sveta filma

Ja kad sam video ovu fotku, mislio sam da je parodija u pitanju... Mada, moram priznati da volim te kontraste u filmovima, ono faca dobricina, a ono serijski ubica, ili scena nekog brutalnog kasaljenja, a ide neka opustena kantri pesmica, to mi je kul, al' ovo sto videh na linku not so much.

Jedan od najjačih filmova u istoriji?

Meni da. Onanisem na taj film godinama!!!! Niko me ne moze ubediti u to da taj film nije jednostavno genijalna hororcina. :rockdevil:

Evo jedan review:

Best Hellraiser?

Let me start by saying that recently I've been on a bit of a Hellraisertrip. I read the "Hellbound Heart" book, and decided to re-watch themovies. Originally I saw #2 first, then #1, both of which I love, andre-watched. Recently I saw #'s 3 & 4. Three SUCKS. Four I thought wasinteresting for the history of Lemarchand and the box, but it was kindacheesy.

Now for this. This movie, for lack of a better word, is perfect. Aftergoing to school for multimedia, I was first amazed by thecinematography. The acting is flawless. The story, while not quite the"traditional" Hellraiser movie, is so interesting... if you haven'tseen this you need to watch it.

I was really impressed with a few of the things the movie incorporated.In the book, it mentions "The Engineer" which has never been workedinto any movie previously, and it also gets the "flouresence" - that inthe previous movies just looked like a crappy lighting effect -perfectly. As for the Cenobites, Pinhead is of course perfect, youcan't go wrong with Mr. Bradley, and the others are original andcreepy.

I'm a horror movie fan, but most movies don't really creep me out anymore (especially after watching a bunch of Takashi Miike flicks), butthere was one scene in particular that really got to me. Great.

Izvinjavam se za offtopic, ali ovo je esencijalna diskusija sto se tice filmova.

Edited by HEFEST

Svako ima svoje mišljenje, to ne mogu da ti sporim. Ali moram da se začudim kada kažeš da je jedan od najboljih filmova ikada, jer bi mi bilo teško da pojmim i da si rekao da je jedan od najboljih u žanru. Ne poričem da valja u odnosu na neke iz serijala, jeste bolji od, npr. "Deader", ali nema tu količinu kvaliteta da ha nazovem vrhunskim.

Inače, odgledah ovaj "Revelations". Zaobiđite. A ako odlučite da pogledate, morate do kraja i klišeiziranog poslednjeg kadra. :puke:

Ne treba nista da se cudis. Film obiluje kvalitetom, a Sheffer je pocepao kako je odradio ulogu. Ja bih za tako nesto dodelio Oskara kada bi isti nesto danas znacio. Prica je fenomenalna i bolja od svih delova serijala. U stvari ja ne znam koju zamerku ti mozes naci tom filmu uopste sem malo manjeg budzeta? U stvari po meni je taj manji budzet veliki plus. Odradjeno je nekako realnije.

Ispravka. Ljuto nije mesavina nego osecaj bola. Zato se i kaze da ne treba jesti mnogo ljutog jer ti dugotrajnom upotrebom umanjuje osecaj za ukus. Przi ti dlacice na jeziku. :mhihi: