Whitesnake

Volvox

Da se ipak vratimo na temu..

http://www.classicwhitesnake.com

Whitesnake - The Early Years (EMI 7243 592019 2 4)

This compilation is out on Feb 24th 2004, a single CD, part of the EMI programme of early collections of many of their major catalogue artists. The 18 tracks span the years 1978 - 1984, and only four duplicate the recent anniversary sets. Although the album features no rarities the tracks are remastered (NOT remixed) and so sound a little better than the early CD releases. Tracks included are: Walking In The Shadow Of Blues / Sweet Talker / Would I Lie To You / Trouble / Gambler / Love Hunter / Don't Break My Heart Again / Ready An' Willing / Child Of Babylon / Here I Go Again / Carry Your Load / Rough An' Ready / Wine Women An' Song / Lie Down / Ain't No Love In The Heart Of The City (Live) / Fool For Your Loving (Live) / Take Me With You (Live) / We Wish You Well.

LINE-UP:

Tony Martin - Vocals

Bernie Marsden - Guitar

Micky Moody - Guitar

Neil Murray - Bass

Mark Stanway - Keyboards

Jimmy Copley - Drums

Setlist.jpg

This isn't Whitesnake with David Coverdale..but rather Whitesnake with Bernie Marsden, Micky Moody, and Neil Murray, 3 members of the original incarnation of Whitesnake. Tony Martin (Black Sabbath) is the vocalist standing in for Mr Coverdale. While many might groan and wonder what the point is with out David singing...keep in mind his version of Whitesnake barely ventures pre-Slide It In when it comes to live performances. So if you want Walking In the Shadow of the Blues or Ready and Willing, you gotta go to these guys. Also...for those who really know their Snake history..you can go ape sh** over the fact the live album also includes Young Blood and Child of Babylon...both never performed live by the original line up

Dakle buy-buy Coverdale.. 8O

Prije su se zvali Company of Snakes, svirali su i u Rijeci (HR) na bajkerskom skupu, ne znam da li je tad Tony Martin bio... Volio bih da čujem, imaju momci da sviraju pravo pošto su ko-autori tih pjesama.

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

A da te ja mlatnem kukuruzom? Ko je gora drolja od njega? icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

WHITESNAKE frontman David Coverdale is reportedly sifting through material recorded on the band's last tour and picking the best tracks for a double live album. Coverdale has material from 60 shows to choose from. The album will likely contain 14 songs, with a release planned for August.

• 3 weeks later...

Jel neko slusao od Coverdale-a "The Last Note of Freedom" pesmu? Pisana za Days of thunder film kao soundtrack.

Mnogo je odlicna icon_wink.gif

SOUNDTRACK: DAYS OF THUNDER

Released 1990

Personel involved:

David Coverdale (vocals)

Trevor rabin (guitar)

+ a bunch of other people

Notes/Comments

Coverdale performed one of the songs for the soundtrack to the movie Days of thunder, starring Tom Cruise, Robert Duvall & Nicole Kidman. The music is made by Hans Zimmer and the lyrics are written by Billy Idol. Produced by Trevor Horn. The albums executive producers was Don Simpson & Jerry Brückheimer. John Kalodner was one of the Musical consultans.

Reviews

The song is good and fits Coverdale's voice perfectly, it must have been written with him in mind. It sounds abit like it could have been on the Restless heart album (and that's not a bad thing). Overall, it's a good song and a good performence by David.

Lyrics:

Here I am, burnin' man,

Singing the song of my open soul

Will time pass me?

all my dreams are heaven known

I don't wanna be cheated,

I can't go on, in a world where love is beaten

Rise up burnin' man,

seize the wild take command.

Days of thunder see me shine,

All my dreams turn out fine

I know the suffering will end, my friend,

When the last note of freedom is rung throughout the land

I know the hateful will burn,

When the last note of freedom is heard throughout the land

I know the fear of dying,

Heard it from a meltdown blast

I know that lord have mercy,

It soon will pass

I know it

I can't go on, in a world where love is beaten,

Where love is defeated

I know the suffering will end, my friend,

When the last note of freedom is rung throughout the land

I know the hateful will burn,

When the last note of freedom is heard throughout the land

I know the fear of dying,

Heard from a meltdown blast

I know that lord have mercy,

It soon will pass

We need love

You gotta want it so bad

We need it now,

So run to it fast

I know it,

And the world will be cheated

I can't go on, in a world where love is defeated

I know it

I can't go on, in a world where love is defeated

No, no, no, no, no, no, no.

Where love is defeated

Can't go on, in a world where love's defeated

No, no, no, no, no, no, no

No, no, no, no, no, no, no

The last note of freedom

• 3 weeks later...

A jel ste slusali projekat Jimmya Pagea i Coverdalea?FENOMENALAN je preslaba rec.Inace najpesma sa restless heart je cant go on i dont fade away....btw kome treba snake,imam complete mp3 od njih zajedno sa coverdaleovim pesmama i tim projektom sa pageom nek mi se javi icon_wink.gificon_wink.gif

Jao ja taaako volim tu pesmuuu...i whisper a pray for the dying,kako je otpevao znaci BRUKA!!!!!I shake my tree i ....ma...AAAA!!! icon_razz.gif Take me...je inace jedna od najlepsih balada koje sam cula ikada...text je bzvz ali je muzika nikadd bolja i solo i glas ma...sve!!!! musik20.gifmusik20.gif

Snake je svoj vrhunac doziveo kada je doticni gospodin Steve Vai pristao da pomogne doticnom pozeru Coverdale-u da u svom bendu dobije komplikovanu ritmiku i jos zajebanije bizarne rifofe i solaze kakve pre niko nije cuo.Pesma judgement day je fenomenalno odsvirana kao i sailing ships(da nekazem shits) a to je sve zbog doticnog Steve-a.(jebote koliko sam puta rekao doticni u jednom postu icon_confused.gif )

Snake je svoj vrhunac doziveo kada je doticni gospodin Steve Vai pristao da pomogne doticnom pozeru Coverdale-u da u svom bendu dobije komplikovanu ritmiku i jos zajebanije bizarne rifofe i solaze kakve pre niko nije cuo.Pesma judgement day je fenomenalno odsvirana kao i sailing ships(da nekazem shits) a to je sve zbog doticnog Steve-a.(jebote koliko sam puta rekao doticni u jednom postu icon_confused.gif )

Dobro ajd sad reci da je Alisa u zemlji cuda travestit pa cu mozda da ti i poverujem!

uprkos svemu

COVERDALE JE LEGENDA!!!!!!!!!!!

icon_biggrin.gif Drugari smo al` moram da ti kazem:NEMOJ DA seronja.gif !!!

Vai jeste genije i ja ga obozavam ali covece nemoj preterivati!!Zamisli kako bi Sailing ships zvucao da ju je otpevao steven Tyler ili...Plant!To ne bi bilo to.Nemoj da potcenjujes Davidov glas zbog izgleda,nemoj da si tako povrsan!!!

icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Aaaa ne mogu da verujem... 2004 turneja !!!! pivopije.gif

user posted image

2004 "Live...In The Still Of The Night" Tour

Confirmed Tour Dates

Confirmed as of June 3rd

Germany

Fri 9-3

Munich

Zenith

Sat 9-4

Karlsruhe

Europahalle

Mon 9-6

Nuremburg

Stadthalle

Sat 9-11

Bremen

Pier 2

Sun 9-12

Bonn

Museumplatz

Tue 9-14

Leipzig

Parkbuehne

Wed 9-15

Berlin

Columbiahalle

Sat 9-25

Offenbach

Stadthalle

Sun 9-26

Aalen

Greuthalle

Holland

Wed 9-8

Tilburg

Thu 9-9

Holland???

TBA

Sweden

Fri 9-17

Gothenburg

Scandinavium

Sat 9-18

Stockholm

Hovet

Wed 9-22

Malmö

Baltiska Hallen

Finland

Mon 9-20

Helsinki

Icehall

Portugal

Wed 9-29

Lisbon

Atlantico Pav.

Spain

Fri 10-1

Madrid

La Cubierta

Sat 10-2

San Sebastian

Anoeta

Mon 10-4

Barcelona

Razzamatazz

UK

Thu 10-7

Glasgow

Clyde Aud.

Fri 10-8

Newcastle

City Hall

Sun 10-10

Manchester

Apollo

Mon 10-11

Wolverhampton

Civic

Tue 10-12

Nottingham

Royal Centre

Thu 10-14

Ipswich

Gaumont

Fri 10-15

Portsmouth

Guildhall

Sun 10-17

Bradford

St Georges

Mon 10-18

Bristol

Colston Hall

Wed 10-20

Hammersmith

Apollo

Fri 10-22

Plymouth

Pavillions

Sat 10-23

Newport

Centre

Ireland

Mon 10-25

Belfast

Waterfront

Tue 10-26

Dublin

Olympia

Naravno ni ovoga puta ne svracaju u nasu zabit... ili barem negde blizu wallbash.gif

Edited by J0N B0N J0\/1

Чудо једно како се никада нисам изјашњавао о њима овде. Хм, мислим да је ред да се то исправи. Мене је вечито код њих нервирало што је сваки Кавердејлов текст љубавни. Он чак и од брзе песме направи њубавну. Мислим, лепо је то, али баш сваку песму... И посебно ме је нервирало што се људи, пре свега девојке, највише пале на њихове баладе (мада је тешко рећи да они имају ишта осим балада), а имају толико добрих других песама. Рецимо, ја обожавам комплетно албуме "1987" и "Slip Оf The Tongue". То је прави Whitesnake. А и не може да испадне лоше кад Стева Ваи свира.

Чудо једно како се никада нисам изјашњавао о њима овде. Хм, мислим да је ред да се то исправи. Мене је вечито код њих нервирало што је сваки Кавердејлов текст љубавни. Он чак и од брзе песме направи њубавну. Мислим, лепо је то, али баш сваку песму... И посебно ме је нервирало што се људи, пре свега девојке, највише пале на њихове баладе (мада је тешко рећи да они имају ишта осим балада), а имају толико добрих других песама. Рецимо, ја обожавам комплетно албуме "1987" и "Slip Оf The Tongue". То је прави Whitesnake. А и не може да испадне лоше кад Стева Ваи свира.

biggrin.giflaugh.gif

Jesi u pravu.. ali samo donekle. I mene ponekad malo smori sto mu je svaka pesma LOVE... i nesto regarding that.

Ali.. Rock N' roll babe.. to je moto Coverdale-a... sta je trebao da pise o nekim demonima i ostalim sranjima kao i metalci? icon_wink.gif Heheh.. zna cika Coverdale znanje..

I kako mozes da kazes da Snake imaju samo balade? icon_rolleyes.gif NHF, ali ovim se pokazao svoje znanje o doticnom bendu... Balade jesu mozda najpopularnije.. ali samo kod zenske publike..

I "pravi" Whitesnake je jos od Slide it in... a ne tek od 1987.. cak za mene je pravi i Saints n sinners 1982 a i sire icon_da.gif

ma njemu je plasticnu operaciju izvrsila sama priroda tokom proteklih 20-ak godina

Ma da... a ti si fenser pa gledas look? icon_smile.gif

Mislim da si pogresio u vezi da se devojke najvise loze na balade.

Ja najvise gotivim album iz 1987 a tu nema puno balada.

negovi tekstovi nisu ljubavni, nego jebacki, posto se ,verovatno, nije nauzivao tokom zivota, pa mora kroz pesme da pokazuje koliko je zeljan!

On tek kada se operisao(ili za one koje u to na veruju-prirodno promenio svoj fizicki izgled icon_razz.gif ) poceo tako da pise, jer je za vreme Purple-a bio mali ruzni pacenik.

No to nema veze, nije vazno da li je on zeljan ili ne, on idalje ima mnogo dobar glas, tako da tekstovi nisu ni najmanje vazni dokle god on peva ko slavujce! icon_mrgreen.gif (uh)