Blackmore's Night

blondie

• 1 month later...
  • 4 months later...

Ako nekoga zanima: muzika za pesmu All for One je pozajmljena iz bretonske drinking song (verovatno najpoznatija je verzija Alan Stivella - Son ar Chistr (Cider Song), a postoji i u izvodenju svedske grupe Poeta Magica, ruskog Merventa (Ev Sistr) itd.) koja je prerasla u bretonsku igru...The Clock Ticks On melodija je delo flamanskog kompozitora iz 16. veka (Tielman Susato), a mozete je cuti u instrumentalu Kas-abahr en Okitania od bretonske grupe Tri Yann koja egzistira preko 35 god. Od istih poslusajte i Le tourdion des manants, koja je nastala u 17. veku u Bretanji, a to je u stvari Play Minstrel Play (ako vam ne smeta sto je na francuskom rolleyes.gif )

E ovako...Temalo zamrla, pa da pokusamo sa animiranjem. Ono iznad je deo Enkijevog, a to sam ja, citata sa teme o BN koncertu. Moze da posluzi i ovde, a dodao bih jos par stvari...Stara nemacka grupa bardova Des Geyers Schwarzer Haufen (kasnije samo Die Geyers) je jedna od onih koje za inspiracijom tragaju u istim izvorima (bunarima) sa (iz) kojih clanovi Blackmore's Night-a zedno piju...Interesantno je cuti nemacku verziju Past Time With Good Company (muzika i tekst originala - Henri VIII) - Galgenballade, kao i Ballade von den Vogelfreien (mozda vam je poznata kao Fires at Midnight :D )...Ove stvari su iz 1992. Iz 1988. od istih medievalista imamo obradu Le tourdion des manants ili Play Minstrel Play (kako je vec pomenuto). Nazvana je kratko Tourdion i, naravno, na shvapskom je. Jeziku. Dodajmo tu jos i March The Heroes Home, koja je naslovljena Gavotten. Ovde cu zavrsiti moju malu potragu za bunarom inspiracije bande zvane Blackmore's Night i tako to...Ako je neko naleteo na drugacije verzije dobro nam poznatih pesama dobro nam poznatog ansambla, nek se ukljuci...Ja se iskljucujem sa jos jednim citatom...Coveku nisu jasne neke stvari, ali bi se Ritchie ipak mogao zamisliti, u slucaju da ovo procita :)

Jako...jako...Ako niste upoznati, eve:

"Ritchie! I know you've had a hard time in the past getting along with others, but is this really the way you intend to spend the rest of your life? While you're peacefully plucking "Durch Den Wald Zum Bach Haus," do you sometimes get the urge to drag the Strat out of mothballs and let 'er rip? Remember how Ian Paice used to kick off the intro to "Fireball" and you'd come in a couple of seconds later like a freight train with that bruising speed boogie riff? You're REALLY OK with trading that for "Possum Goes to Prague?"

You wore the Deep Purple guys out...read the liner notes and watch the interviews from the "Montreux" collections that have been released in the last couple of years. They're very happy without you, and Steve Morse plays all of your old licks at least as well as you did. But maybe you could call up Coverdale and Hughes and do a "Burn Anniversary Tour" or something. Maybe after R.J.D. gets finished with the "Heaven And Hell" Sabbath tour you could put Rainbow back together. Just one tour and a live album. Is that asking too much? Do you remember "Long Live Rock And Roll?" Were you LYING to us? Did you REALLY mean "Long Live 16th Century Madrigals?" NO! You said it! Long Live ROCK AND ROLL!"

Remember that riff from "Man On The Silver Mountain?" That's YOUR riff! You WROTE it! Don't you EVER want to play it again on stage with 50 gazillion people screaming and cheering when you hit those first notes?

Ritchie! You're RITCHIE BLACKMORE! Come ON! How can you NOT want to be RITCHIE BLACKMORE again? "

Odlomljeno sa Amazon-a...

• 4 weeks later...

BLACKMORE'S NIGHT, the band featuring former DEEP PURPLE/RAINBOW guitarist Ritchie Blackmore and his fiancée Candice Night, will release a new live DVD called "Paris Moon". Release date has been set November 2 for Germany, November 5 for the rest of Europe and November 6 for USA (the latter presumably in NTSC format). The DVD package will also include an audio CD. Track listing is as follows.

DVD (Format: DUAL LAYER DVD9 PAL; Screen Format: PAL 16:9; Running Time: 128 min.; Audio: 5.1 Dolby Digital - 5.1 Dts - 2.0 Dolby Stereo):

01. Introduction

02. Past Times With Good Company

03. Rainbow Blues

04. Play Minstrel Play

05. World Of Stone

06. Under A Violet Moon

07. Soldier Of Fortune

08. Durch Den Wald Zum Bachaus

09. Diamonds & Rust

10. Minstrel Hall

11. Home Again

12. Streets Of London

13. Renaissance Faire

14. Keyboard Solo

15. Ariel

16. Loreley

17. The Clock Ticks On

18. Fires At Midnight

19. St. Theresa

20. The Village Lanterne

CD

01. Past Times With Good Company/Rainbow Blues

02. Play Minstrel Play

03. World Of Stone

04. Under A Violet Moon

05. Minstrel Hall

06. Home Again

07. Ariel

08. The Clock Ticks On

09. Fires At Midnight

Bonus tracks

01. The Village Lanterne (studio version)

02. All Because of You (radio edit)

03. The Village Lanterne (enhanced video track)

• 4 weeks later...

То сам се и ја питала на концерту у априлу кад су довели оне Чехе. Нису ми се допали, чак су ме толико сморили да сам се питала зашто им аплаудирамо :uhoh:

Ренесанс је кева. :da:

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
STo se niko ne seti da im da nash Renesans posto je balkanika go kurac mozda obrade neku srbijansku:P

Ja sam im poslao CD kompilaciju s nasom etno muzikom preko Martina iz Gothiena. Nadam se da im ga je prosledio.

Nego ljudi, gde je bre onaj lik sto je hteo da organizuje BN fanklub? Nema ga sto godina, cak se i onaj forum ugasio..... :(

• 1 month later...

OK, ljudi, posto je krajnje vreme da nastavimo sa radom koji je stao proslog proleca, otvorio sam novi forum na kome mozemo da se dogovaramo oko osnivanja srpskog BN fankluba. Iskreno se nadam da ce se odazvati svi ljudi koji su bili na proslom forumu, ali i jos novih clanova, naravno.

PAZNJA:

Ovaj forum nije tipican srpski fan forum, i nemojte se s takvim namerama uclanjavati. To je iskljucivo probni forum, za one fanove BN-a koji su spremni da pomognu aktivno u osnivanju zvanicnog fankluba (dakle, pisanje tekstova, dizajn buduceg sajta, skupljanje raznoraznog korisno materijala i slicno). Ako Bog da, bice zvanican forum u neko skorije vreme pa ce moci oni malo pasivniji da se registruju.

Forum mozete naci OVDE!