King Diamond

Protagonist

Ovaj čovek razbija! Nema slabe pesme, gitarski rifovi su fenomenalni, a tekstovi i horor šou su najjača strana! Velika šteta je što sam propustio njegov koncert u maju prošle godine, jer sam pre toga slušao samo Mercyful Fate. Ne bih mogao da se odlučim za najbolji album; priča je najbolja na Abigail I i II (možda se možemo nadati i trećem delu?). Ipak, najbolja pesma je House of God, sa istoimenog albuma. :muzicar:

Ovaj čovek razbija! Nema slabe pesme, gitarski rifovi su fenomenalni, a tekstovi i horor šou su najjača strana! Velika šteta je što sam propustio njegov koncert u maju prošle godine, jer sam pre toga slušao samo Mercyful Fate. Ne bih mogao da se odlučim za najbolji album; priča je najbolja na Abigail I i II (možda se možemo nadati i trećem delu?). Ipak, najbolja pesma je House of God, sa istoimenog albuma. :muzicar:

House of God :rockdevil: - slazem se - savrsenstvo

ja sam izgleda jedini kome je sa tog albuma najbolja this place is terrible

:da:

znas ono kad kaze na kraju

THIS PLACE IS TERRIBLE...aaaaaaaaaaa

to mi je najbolji momenat :rockdevil:

nego,jebo vas bog!!!!!!!!!!!!!!

IME NOVOG ALBUMA JE GIMME YOUR SOUL...PLEASE!

1. The Dead

2. Never Ending Hill

3. Is Anybody Here?

4. Black Of Night

5. Mirror,Mirror

6. The Cellar

7. Pictures In Red

8. Gimme Your Soul

9. The Floating Head

10. Cold As Ice

11. Shapes In Ice

12. The Girl In The Blody Dress

13. Moving On

Hello to all you Diamond bangers.

I just got off the phone with King. We talked about two hours and he gave me some very exclusive info about the forthcoming King Diamond CD. King told me he had just finished recording the vocals which he had been doing for the last 4 week about six hours a day.

In the next 3 weeks King and Andy will be mixing and mastering the album (starting Monday the 5th).

Is this better than The Puppet Master I asked him. King started laughing and explained it as follows: we tried to get our drivers license for twenty years and now we finally got it. We passed the test! It’s the best album ever definitely, there is no doubt about that for sure. Even the work mix sounds better than any album yet. The music and story are great. I am sure these are my best vocals yet. Andy said to me that he not played solos like this since The Eye. Mike told me he has never been so inspired to do solos as on this album. And yes Livia is on the album too!

King said to me: I guarantee you this is the best album yet I am positive about it. Its more King Diamond there have ever been. It has the best King Diamond top class through the whole album. The story is very dark, perhaps one of the darkest I have ever done before.

King mentioned the intro to the album is a ‘real’ intro again, like where Midnight (from “The Puppet Master”) was more of a pre-song .

Want to get a little taste of what you might expect from the lyrics? Here you go:

Me and my black cat Magic, the beautiful house on Never Ending Hill, the little girl in the bloody dress and her dead little brother, the dark, the floating head woman, shapes of black and YOU

The cover represents a little girl standing on a winding stairs in a white dress covered with blood (which actually is the blood from her little brother). I have seen the unfinished cover and I’ll just know you’re gonna love it! King also said that the front cover will look like a mirror.

The album will probably be released late June / beginning of July. Nothing is certain yet but it looks that way.

ne svidja mi se ime albuma nesto...imena pesama da,ali...

novi kingov album za 4 meseca.

jebote!sad imam razloga da zivim,do jula bar.

original naravno,opsedamo mordor :rockdevil:

Edited by grave

au jebem ti,ne moze covek ni kanibale da poslusa, vidim ovo i pustim kinga :icon_ne:

doduse ni them ,the eye,voodoo nisu neki nazivi,ali price se vrte oko toga tako da mi to nije bitno kako ce se zvati

'And yes Livia is on the album too!' - drago mi je da je tako

'And yes Livia is on the album too!' - drago mi je da je tako

Hoces reci da te je smaralo kad je on radio i zenske vokale?

Hm, da li bi sad trebao da promeni "The Eye", da Livija peva deo za Zan Dibason u 'Chambre Ardente'?

Ne svidja mi se sto ga ovol'ko pompezno najavljuju..to naravno dize odmah ocekivanja..i odma' ocekujem neki svemirski album...drugo sto mi se ne svidja - ime albuma! Najgluplje ubedljvo ime do sada od svih KD albuma..pa bre nijedan cak nije bio ni blizu glup! Ovaj je bez premca..pa i imena pesama su nekak "previse obicna"..osim floating head hehe..ta ce da cepa ;)

Hoces reci da te je smaralo kad je on radio i zenske vokale?

Hm, da li bi sad trebao da promeni "The Eye", da Livija peva deo za Zan Dibason u 'Chambre Ardente'?

ne, obratno.mislim da su njeni vokali odlicno radili na puppet master i voleo bih da isto to ponovi na novom albumu.

Edited by Goxy

Nisam nikad slusao King-a pa me interesuje koliko je dobar za slusanje kada se ne obraca paznja toliko na reci, tj jel super muzika i melodija vokala i kad se ne obraca toliko paznje na pricu ili je obavezno da se cita ili nauci tekst da bi se dobio efekat?????

KING DIAMOND's new album, "Gimme Your Soul ... Please", will be released in North America on June 26 via Metal Blade Records. Massacre Records will issue the album in Germany on June 29.

"Gimme Your Soul … Please" track listing:

01. The Dead (King)

02. Never Ending Hill (Andy)

03. Is Anybody Here? (King)

04. Black of Night (Andy)

05. Mirror, Mirror (King)

06. The Cellar (Andy)

07. Pictures in Red (Andy)

08. Gimme Your Soul (King)

09. The Floating Head (Andy)

10. Cold as Ice (King)

11. Shapes of Black (King)

12. The Girl in The Bloody Dress (King)

13. Moving On (King)

Ej, stvarno je debilan naziv. Zar nije mogao da smisli nista bolje? Zamislite da album stvarno jebe kevu i navodite ga u spisku najboljih svih vremena - "Gimme Your Soul... Please"!?

WTF, zvuci kao da sma ukucao naziv albuma od The Haunted ili Carnal Forge.