Kataklysm

yustargazer

Radio sam intervju sa Mauriziom pre neki dan i baš ga pitam "WTF?" za ovaj Prevail, a on kaže kao "pa mi smo mogli da napravimo još jedan melodičan album i da se proda još bolje, bla bla, ali nismo hteli, bla bla, mi radimo kako nam se ćefne u datom momentu."

Lupa gluposti.

• 2 weeks later...

Људи, могу вам рећи да ме је нов албум пријатно изненадио. Врло је добар! Допао ми се на прву лопту. Сад га преслушавам 2. пут и мислим да ми се мишљење неће (много) променити. :-) Какви су ваши утисци?

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
Guest kataklysm.pera

Ja sam chuo za njih kad su izdali Serenity in Fire i od tad su mi omiljeni Death Metal bend,a Prevail ... ,nije bas nesto u odnosu kako su mogli da naprave .

:rockdevil:

Shadows and Dust!!!!! :rockdevil:

Okej ovako posle obnavljanja gradiva zakljucujem sledece. Najloshiji definitivno album je Victims of the Fallen World , nekako nemogu da ga svarim. Ali sushtina je ta osim tog albuma Kataklysm nema losheg albuma, mozda je dosta slabiji ovaj Prevail ali daleko da je losh album . Najbolji mi je Shadows and dust, pa onda dva odlichna Serenity in Fire i In the Arms of Devistator(mozda jedini problem ova dva je to shto mnogo liche jedan na drugi). : ) Naravno tu je negde sa ova dva i onaj drugi po redu isto odlichan album koji vuche malo na brutal death "Temple of Knowledge", da je malo bolja produkcija i vokal bio bi ovo ubitachan album.

Edited by Lunar

• 2 weeks later...

Nakon održanog koncerta, citiraću Maurizia iz svog intervjua:

Well, that would be pretty much it. I would like to thank you for the interview, of course, and tell you that a couple of days ago, we heard that Kataklysm is performing in Belgrade, Serbia again in December, alongside Morbid Angel, Keep Of Kalessin, Marduk and Arsis. We are really frantic about it and cannot wait for the concert. Any message for the fans?

We are more than ecstatic to come to Serbia again, we can’t wait as well. Wait for the most apocalyptic show. I promise that you will leave with one name in your head at the end of that show, and that will be Kataklysm. Thanks for the support and see you around!

Jebeno je bio u pravu.