Guest I_Love_Myself

Ah...nova sam na ovom forumu tako da se izvinjavam ako je vec bilo ovo :) Inace OBOZAVAM NIN ! Ima na p2p sajtovima da se skine kompilacija hitova i nekih remixova koja se zove Definitive NIN, ima tri diska (Deep Cuts, Quiet Tracks i The Singles) su njihovi nazivi. Ko voli NIN obavezno neka skine ovo! Pozdrav!

• 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...

TuneCore is excited to announce that it has delivered the new NINE INCH NAILS album "GHOSTS I-IV" to the AmazonMP3 store.

Both nin.com and Amazon.com will release the physical CD and a vinyl record of the new Nine Inch Nails album in the United States on April 8th. Digitally distribute your own music through TuneCore and we'll put you in the AmazonMP3 store FREE. Just go to www.tunecore.com, create a free account, add your album, choose to have your album delivered to any stores you want including AmazonMP3, and at checkout enter the certificate code: NIN and we'll deduct the cost of delivery to AmazonMP3 from your total.

Koliko je ovo dobro..8 pesma tek :o

@et in arcadia...

nigde ne mogu da nadjem linkove za sva 4 izdanja samo ovaj torrent...kapiram da niko nije lud da stavlja 300 mb na linkove..ustvari ja jesam juche sam :S

Nema frke :pivopije: sto kaze 60 Ton Angel, mediaportal ce uskoro da se pokaze u svoj svojoj silini. :)

Ne znam sta da kazem, mislim da je Trent prevazisao samog sebe, barem u ovom trenutku tako smatram, morace ovo da se preslusa jos dosta puta, ali ako je bilo koje nin izdanje bilo epsko onda je to ovo, samo da se doticni ne napali previse i nastavi da ovako radi nin :ph34r:

Da imam kesha i kreditne kartice porucio bih ono izdanje od 10$ dolara na keca.

Edited by Ultimate Bastich