Iced Earth

Iced Earth Diskografija  

29 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Pa glupo je da peva Barlow kada ce turneju da radi potpuno drugi prijatelj, a turnej za taj album, sta je tu tesko da se skapira?

Ovaj album defnitivno zalsuzuje duže slušanje. Ali, već nakon prvog preslušavanja mogu reći da jako zanimljivo zvuči.

:smile:

Album je agresivniji i više vuče na ranije Iced Earth radove kao ''The Dark Saga'' koji su bili ekperimentalniji nego poslednji koji su uglavnom pratitli istu šemu.

a??

TDS je bas bila neka promena za IE, tj. malo skretanje sa agresivne putanje...

Ma ja ne mogu da verujem da na albumu nije pevao Barlow, razumem za turneju da nemas vremena, ali za snimanje albuma... Jebes li ga znaju li oni sta i zasto rade...

Pa bolje je preseći već jednom.

Po meni je prošli album najgori u čitavoj diskografiji i boli me kurac što barlow neće pevati na novom, ono čega mi je žao što ga ne čuh uživo. :(

Malo spike o setlisti, stavicu u spoiler ako neko nece da procita:

Jon recently spoke to Brave Words about the setlist for the upcoming tour:

"It will definitely open with (new title cut) ‘Dystopia’," offers Schaffer, "but there’s a couple of big surprises. The setlist is going to be very different from what we’ve done recently. We were trapped in nostalgia mode a little bit (with Matt Barlow's final dates). Now, we’re moving into some things in the catalog that we haven’t played since the Horrorshow tour. Looks like we’ll be playing ‘Damien’, ‘When The Night Falls’, probably do ‘Angels Holocaust’. Of course we’ll do the more recent classics, for sure: ‘Declaration Day’, ‘Iced Earth’, ‘Burning Times’, but we’re going to try to have a vast amount of songs to choose from and switch it up every night, not the same thing all the time. That’s something Stu and I have to decide. We’ve got about a week and a half of press and traveling, so we’ll have some time to sit down and talk about what he feels comfortable to do with the powerful range of his voice."

Intervju sa Jonom i Stuom:

http://www.jukeboxmetal.com/2011/under-no-illusion-an-interview-with-iced-earth-part-1/

Ukratko - 5-7 novih pesama u setlisti, bice dosta starih pesama koje dugo nisu svirali i jedno veliko iznenadjenje (tipujem na Dante's Inferno ili Burnt Offerings). Bice Sons Of Liberty EP krajem godine i pocelo je snimanje bubnjeva za novi Demons & Wizards album.