Katatonia

Grifon

"Reissue of DoDS not supported!" .

It has been known to us, that Black Lodge records are going to re-issue the old classic 'Dance of December Souls' album. Although the CD could just as well have been re-pressed with the original cover and old logo, it now ridicules both the past and present by showing up with a new pathetic cover trying to depict elements from our last album and the abuse of the "new era" logo on something that was released more than 10 year ago. Don't be fooled into confusing this is for a new Katatonia release. Consequently, we do not support this re-issue and take complete distance from its existance.

user posted image

mamu im lopovsku mad.gif

poz

ja jednostavno ne mogu da se odlučim za pojedinačne pesme. ali kako to da niko nije pomenuo "burn the remembrance", ili "sleeper"

ceo album je neverovatan! nabavio sam ga odmah po izlasku, i slušao ga svaki dan. i nikad mi nije dosadio.

nikad nisam čuo nešto što ima takvu atmosferu kao "viva.."..

ima li jonas nešto novo u planu?

a vi..... samo podjebavajte.. ali ajde, vama dvojici opraštam, davali ste mi dobre cd-ove.. samo ne vidim šta je tu smešno?!

FIERY: pa to su i svi oni radili.. icon_rolleyes.gif 3 pesme sa zadnjeg

Edited by KRANG

pa nabavio sam novi bloodbath.. ipak mi je i ovaj malo lošiji od demonoid-a.. ali dosta mi je bolji od prvog.

a čitao sam i intervju sa jonasom gde kaže da će novi album katatonie snimati ove zime.

znaš li nešto više?

EDIT: da, evo link za intervju: http://www.antenna.nu/bloodbath/interview1.php

Edited by KRANG