Dream Theater

bu

• 2 weeks later...

Jel Portnoy izasao iz benda ili je to neka sprdnja?

http://twitter.com/MikePortnoyDT

edit: ipak nije http://www.facebook.com/note.php?note_id=137362372974878&id=116713035013014&ref=mf

Sad ce jos ispasti i svetac neki lol. Ovo bi mogao biti ponovo interesantan bend.

Edited by Jimmi

Progressive metal giants DREAM THEATER have released the following statement regarding the departure of the band's drummer, Mike Portnoy:

"To all of our loyal fans and friends: It is with profound sadness — regret — we announce that Mike Portnoy, our lifelong drummer and friend, has decided to leave DREAM THEATER.

"Mike's stature in the band has meant the world to all of us professionally, musically, and personally over the years. There is no dispute: Mike has been a major force within this band.

"While it is true that Mike is choosing to pursue other ventures and challenges, we can assure you that DREAM THEATER will continue to move forward with the same intensity — and in the same musical tradition — that you have all helped make so successful, and which is truly gratifying to us.

"Fans and friends: File this episode under 'Black Clouds and Silver Linings.'

"As planned, we begin recording our newest album in January 2011, and we'll follow that with a full-on world tour.

"'The Spirit Carries On.'

"All of us in DREAM THEATER wholeheartedly wish Mike the best on his musical journey. We have had a long and meaningful career together. It is our true hope that he finds all he is looking for, and that he achieves the happiness he deserves. He will be missed."

Jebote, sastavili saopštenje k'o da je umro. :haha:

samo jos da se Kevin Moore vrati :)

Sto nije otisao LaBrie

Neodlučan sam između :haha: i :udri:

Mike Portnoy jeste jedan od najboljih bubnjara svih vremena i ogromna kreativna snaga u Dream Theateru. Ali kada je već rešio da napusti bend, želim mu svu sreću u daljoj karijeri. Ostali momci će naći dostojanstvenu zamenu i legende će nastaviti sa radom, koliko god mi bilo teško da to zamislim. Podrška Jamesu, Petrucciju, Myungu i Rudessu - idemo dalje, u nove pobede!

Sreća pa sam gledao bend uživo prošle godine, on the side note...

Nece mi puno faliti portnoy........jebo te kad dignes wc dasku on je vec nacrtan na njoj......previse se dao komercijali i reklami a zaboravio da mu nije ni potrebna,samo da nastavi starim putem.drago mi je da se ovako zavrsilo,i nesumnjam da ce preostala ekipa naci neku adekvatnu,a sto se mene tice i puno bolju zamenu,za Portnoya,iovako ga nisam bas gotivio nesto posebno,i pored labrie-a on je druga najslabija karika u bendu,i sad nemojte zagrizeni fanovi mike-a da me napadnete,jer to je moje misljenje.ziveo ti meni majk sto godina,ali negde daleko od DT. :pivopije: