Megadeth

Earendil

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Dobro si se setio Psajhotrona..to je pesma sa kojom sam pocheo da slusham Megadth icon_rockdevil.gif

Meni je iskreno "Symphony Of Destruction" dojadila.

Па, не може симфонију да избаци. То им је ипак најпопуларнија песма.

Sto se tice Sweating Bullets, mislim da Dejv jaaako voli tu pesmu - verovatno opisuje neki njegov period. Ne znam ni jedan koncert na kom je nisu svirali od kako je objavljen CTE. Ali istina je da bi mogli nesto bolje da stave...mozda Five Magics??

Рецимо. Одличан предлог, али дај боже да сада могу да је извуку онако како су је свирали на албуму.

Рецимо. Одличан предлог, али дај боже да сада могу да је извуку онако како су је свирали на албуму.

to sam i ja rekao icon_da.gif

a kick the chair josh uzivo nisam cuo! icon_razz.gificon_smile.gif

01. Skin O' My Teeth

02. Wake Up Dead

03. In My Darkest Hour

04. Something I'm Not

05. Reckoning Day

06. Killing Road

07. Train of Consequences

08. Die Dead Enough

09. Angry Again

10. Kick the Chair

11. A Tout Le Monde

12. Hangar 18

13. Tornado of Souls

14. Trust

15. Symphony of Destruction

----------------------

16. Sweating Bullets

17. Peace Sells…But Who's Buying?!

----------------------

18. Holy Wars

Dosta dobra setlista,jedino sto ima mozda i previse stvari sa Youthanasie,ne gotivim bas mnogo taj album,2 pesme sa njega bi bilo ok,steta sto retko sviraju Good Morning-Black Friday(uz Holy Wars i Hangar 18) moju omiljenu pesmu,a i Devils Island i Hook in Mouth bi dobro dosle,ma samo da dodju kod nas pa nek sviraju sta god,ali ne sumnjam da ce Dave sastaviti ludacku setlistu icon_rockdevil.gif

Cudi me da im je samo 1000 ljudi doslo, mada mozda je manji bio prostor...

prostor prima oko 3000 ljudi mozda.... to je klub u okviru hard rock hotela i uopste nije los.. ovdje su ljudi prezasiceni koncertima pa je moguce i zato..

a recimo u montrealu su rasprodali karte jos prije 10 dana, a koncert je tek u novembru... zavisi sve..

Steta sto nema vise pesama sa rust in peace.

Dobro je sto se mustaine ne krevelji previse dok peva na novom albumu...

Jel se izmotava uzivo ? slusao sam neke stare live-ove i katastrofalni su.Bas se nije trudio da peva.Kakva je sad situacija ?

Ko kaze da se ne krevelji..

Pogledaj samo spot za "die dead enough" ! icon_smile.gif

Steta sto nema vise pesama sa rust in peace.

Dobro je sto se mustaine ne krevelji previse dok peva na novom albumu...

Jel se izmotava uzivo ? slusao sam neke stare live-ove i katastrofalni su.Bas se nije trudio da peva.Kakva je sad situacija ?

obzirom da je njegov glas stvarno specifican, mogu reci da je sasvim dobro sve otpjevao bez ikakvih kreveljenja!

jedino trejn ov konsekvenses mu nekako bas skripi, a sve ostalo - meni mnogo bolje zvuci live nego na albumima!! na momente zna odlicno da rezi i to bas zvuci opasno icon_da.gif covjek ima strasnu harizmu, sama njegova pojava na sceni izazvala je opstu ludnicu u sali. plus, vidi se tu iskustvo i godine - on vrlo dobro zna sta radi u kojoj pjesmi, iza kog reflektora ce da stane, sta ce da kaze, kakvu facu ce da napravi.. profesionalac.

Evo jedna lepa vest ili trac icon_smile.gif

Hot_tukey_ed and Bouville of the Iron Maiden BB saw Megadeth in San Fransisco. Winning a meet & greet pass, they were able to get some information about a possible Maiden/Megadeth tour. Here's their report:

1. Before meeting Dave, I asked his tour manager whether there was any truth to the rumor that Megadeth was going to tour with Maiden or that Megadeth would do Ozzfest. His reply was "I can not confirm or deny it because it would incriminate me but yes." Then he walked off because Dave was coming.

2. I was first in line for the M&G with Dave. While he signed a couple of remaster covers for me, I asked if he was going to tour with Maiden. He said that Bruce Dickinson approached him with the idea but wasn't sure if Bruce was just being polite. I then asked about Megadeth/Maiden in America and Dave said it would be Europe only.

Evo jedna lepa vest ili trac icon_smile.gif

Hot_tukey_ed and Bouville of the Iron Maiden BB saw Megadeth in San Fransisco. Winning a meet & greet pass, they were able to get some information about a possible Maiden/Megadeth tour. Here's their report:

1. Before meeting Dave, I asked his tour manager whether there was any truth to the rumor that Megadeth was going to tour with Maiden or that Megadeth would do Ozzfest. His reply was "I can not confirm or deny it because it would incriminate me but yes." Then he walked off because Dave was coming.

2. I was first in line for the M&G with Dave. While he signed a couple of remaster covers for me, I asked if he was going to tour with Maiden. He said that Bruce Dickinson approached him with the idea but wasn't sure if Bruce was just being polite. I then asked about Megadeth/Maiden in America and Dave said it would be Europe only.

Pa imenjace, u najgorem slucaju Polska! icon_smile.gif