Iron Maiden

Black Knight

To mi je najviše žao iz cijele njihove karijere, to brutalno zanemarivanje SiT.

Još sad kad imaju tri gitare, pa da su ljudi a ne money-making-robots, pa da krenu i navježbaju to i još gomiletinu vrhunskih pjesama koje nikad ne sviraju, prštali bi koncerti.

Ovako, zabole ih mudo, nove pjesme + izbor od 10 stvari sa liste od ukupno 15 skoro uvijek istih "najvećih hitova" i udri.

• Upvote 1
  • Downvote 1

Pazi ja razumem da imaju mnogo albuma, hitova, ali opet i sviraju nonstop, pa bi mogli da počaste publiku sa nekim manje poznatim(a ODLIČNIM) pesmama, kao SiT, De ja,vu, Flash of the Blade, Total Eclipse, The Prophecy...

Nisu te pesme uospte nepoznate kod publike, samo su neke druge pesme veci prioriteti i bendu, a i fanovima. A history turneje u sustini i jestu cascavanje (Seventh son of a seventh son, The prisoner, Afraid to shoot strangers, Powerslave, Rime of the ancient mariner, Children of the damned, malo li je ?).

Najveći problem je što sa ove liste od samo 13 pjesama, na svakom jebenom koncertu bude najmanje 10, a često i više.

1. Iron Maiden

2. Sanctuary

3. Wrathchild

4. The Number of the Beast

5. Run To The Hills

6. Hallowed Be Thy Name

7. The Trooper

8. Aces High

9. 2 Minutes to Midnight

10. Wasted Years

11. The Evil That Men Do

12. Can I Play With Madness

13. Fear of the Dark

Najveći problem je što sa ove liste od samo 13 pjesama, na svakom jebenom koncertu bude najmanje 10, a često i više.

1. Iron Maiden

2. Sanctuary

3. Wrathchild

4. The Number of the Beast

5. Run To The Hills

6. Hallowed Be Thy Name

7. The Trooper

8. Aces High

9. 2 Minutes to Midnight

10. Wasted Years

11. The Evil That Men Do

12. Can I Play With Madness

13. Fear of the Dark

Kad se cak i izbaci nesto od toga sa liste, svi kukaju. Setimo se 2006. :)

Pa kukaju ljudi kojima ne smeta da decenijama slusaju isto.

Sto se mene tice, konkretno sa ove liste da izbace bilo sta i zamjene bilo cim sa, otkud znam, Virtual XI - ja bih im skinuo kapu.

A da ne pominjemo Caught Somewhere in Time, The Loneliness of the Long Distance Runner, Alexander The Great, Deja Vu, Stranger in a Strange Land, Infinite Dreams, The Prophecy, Killers, Purgatory, To Tame A Land, Flight of Icarus, Mother Russia, No Prayer For The Dying... itd.itd.itd.

Koje se samo tu blago krije, a mi vječno slušamo 2 Minutes To Midnight i The Trooper.

Pazi ja razumem da imaju mnogo albuma, hitova, ali opet i sviraju nonstop, pa bi mogli da počaste publiku sa nekim manje poznatim(a ODLIČNIM) pesmama, kao SiT, De ja,vu, Flash of the Blade, Total Eclipse, The Prophecy...

.... Purgatory, To tame a Land, The Loneliness....,

Only the good die young, The Assassin, Childhood's End,....

You name it

Pa kukaju ljudi kojima ne smeta da decenijama slusaju isto.

Sto se mene tice, konkretno sa ove liste da izbace bilo sta i zamjene bilo cim sa, otkud znam, Virtual XI - ja bih im skinuo kapu.

A da ne pominjemo Caught Somewhere in Time, The Loneliness of the Long Distance Runner, Alexander The Great, Deja Vu, Stranger in a Strange Land, Infinite Dreams, The Prophecy, Killers, Purgatory, To Tame A Land, Flight of Icarus, Mother Russia, No Prayer For The Dying... itd.itd.itd.

Koje se samo tu blago krije, a mi vječno slušamo 2 Minutes To Midnight i The Trooper.

Bravo za Infinite Dreams i jos neke, nju 'ladno ni na reprizi Maiden Englanda nisy svirali, kao ni Clairvoyant....

Ili sto su ubacili Afraid...., ali je u 2014. izbace iz liste.

Od 23:58 mi se povracalo i prvi put kad sam je cuo, a od spota za istu - nista manje.....