Slayer

Karlo SE

91 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

U pocetku je reziser zajebao stvar.Ide onaj deo gde Kerry mlati gitarom,a on to presece i stavi Lombarda sa ledja.Mrs!No dobro,da ne preterujemo,snimak je zaista sjajan,odrali su nevidjeno.Nema diskusije,ovo je najbolji metal bend ikada,konkurencija je inferiorna!Ili ko sto rece Djiga nakon koncerta u Bugarskoj : "Ovo je najmetalniji metal bend u istoriji metala!"

• Upvote 1
  • Downvote 8

Definitivno nije sa Exita. Oni izlaze i sviraju War Ensemble a to nije bila 1. stvar. A kao drugo , na bimovima se vrtela Voda voda, kolko se ja secam. Kisa je ubivala. Ovo nije iz NS defintivno

Imam dvd sa Exit-a:rockdevil:

Edited by heavyervin
  • Upvote 1

SLAYER'S Jeff Hanneman Hospitalized

Jeff Hanneman, guitarist and founding member of SLAYER, was hospitalized late last month where he underwent emergency surgery on his right arm after contracting a serious infection, according to his band mates Kerry King, Tom Araya and Dave Lombardo.

While Hanneman's doctors were not able to definitively identify the infection's origin, they diagnosed necrotizing fasciitis, and indicated it likely was rooted in a spider bite. The guitarist is now recuperating at home, has already begun the process of subsequent medical procedures including skin grafts, and is expected to make a full recovery.

In light of this situation and Slayer's upcoming participation in the Australian Soundwave Festival tour that is set to kick off on February 26, the band has made the tough decision to play the dates without Hanneman, and will bring on a guest guitarist to fill in for him until such time as he has fully recuperated and is ready to return to the line-up. The band will announce details about the guest guitarist shortly.

"Jeff is our brother, we've all been friends and together as a band for almost 30 years," said Araya, "so we're all just crushed by this."

"After everything that happened last year," King added, "we all agreed that we just can't let our fans down again," referring to Araya's severe back and neck pain that prompted his January 2010 surgery, unfortunately leading to the band's postponement or cancellation of numerous shows in 2009 and 2010. "So we will tour as planned. But I'll tell you, we can't wait for Jeff to get better and get his ass back on the road."

SLAYER'S Jeff Hanneman Hospitalized

While Hanneman's doctors were not able to definitively identify the infection's origin, they diagnosed necrotizing fasciitis, and indicated it likely was rooted in a spider bite.

da je Kerija ujeo pauk,pauk bi preminuo na licu mesta.. :rockdevil:

covek gaji zmije,mora da su ga ujele hiljadu puta..sta je pauk za njega.. :bigblue:

• Upvote 1

A zbog cega?Nema nikakve potrebe za tim.

U principu nema potrebe, ali ako vec imaju priliku, sto da ne, a i mislim da bi Tomu olaksali.

Znaci,i u Pestu ce doci sa nekim anonimusom.Cao,ne idem na koncert,to nije Slayer.

Hm, a da je Jeff otisao za stalno, je l' bi isto to rekao?

• Upvote 1
  • Downvote 1

Ja sam lepo govorio da će njemu ona tehnika sviranja doći glave ruci.

:mhihi: To sam i ja pomislio. Ko zna; da je možda ispod miške ponekad i oprao nebi pauci gnezdo pravili. :mhihi:

Šalu na stranu, samo nek' se on oporavi. Ali ako u Hu dolaze bez njega, nema šanse da idem. Jebeš ti to, ako su mogli Toma čekati da se oporavi trebali su i njega sačekati. Mislim da bi se fanovi manje ljutili da sačekaju malo kompletnu ekipu nego da je koncert skroz otkazan ili da dolazi neka rezerva od gitariste.

U principu nema potrebe, ali ako vec imaju priliku, sto da ne, a i mislim da bi Tomu olaksali.

Slayer vokal je Tom Araya,covek peva i dan danas fantasticno,Slayer nema backing vokale niti ih je ikada imao.Samim tim,nikakve potrebe nema za tim.

Hm, a da je Jeff otisao za stalno, je l' bi isto to rekao?

Da.To vise ne bi bio Slayer.Slayer su Araya,Hanneman i King.Lombardo je u toj prici manje bitan.

ako su mogli Toma čekati da se oporavi trebali su i njega sačekati. Mislim da bi se fanovi manje ljutili da sačekaju malo kompletnu ekipu nego da je koncert skroz otkazan ili da dolazi neka rezerva od gitariste.

Upravo to.A da gledam nekog Tornson Olsona ili Dzuvana Mekgregora,zajebi.

• Downvote 4

Slazem se sa prethodnim postovima, al i ptanje je da je neko od gitarista otisao posle Seasons-a kako bi danas gledali na sve to. Ja se secam da sam gledao neki live snimak iz tog doba i nije svirao Lombardo i pitali se drugar i ja ko je to. Naravno bili smo klinci ali ono, to vise nije Slayer. Neko drugi svira bubanj, kad ono Bostaph radio posao kako treba. Isto bi bilo i sa drugima. Jedino sto Araya ima karakteristican glas pa bi se to osetilo u promeni. Mada i ja kazem da bez tojice nije to to. Pogotovo sto mi Jeff omiljeni clan u bendu