Cradle Of Filth

All_Destroyer

omiljeni spot?? meni je nymphetamine definitivno, odlican je i from the cradle to enslave, i ovaj novi, temptation, je dobar, no time to cry je zanimljiv.....svidja mi se sto su upotrebili poe-ovu lutku u mannequin....ako je to poe-ova lutka.....

Nemaju oni loseg albuma ali zadnje 3 godine zanrovski jako variraju sto ne lici na njih.To ti je kad zaradis jednu gomilu novca pa ti dupe zine za jos i tako dok ne postanes pohlepno govedo,a za fanove te boli kurac...jbg

"Zveche klozetske cevi a ti mislish da ti se zlato zapatilo u govnima" ...

Da se zhanrovski nisu menjali samo bi pohabali sve ideje i ni onda ne bi valjali...

Nashli su oni nove fanove, nishta se ti ne boj - evo, npr. , Temptation se vrti na Metropolisu, a sumnjam da bi se sa nekom starijom pesmom probili na tv-u...

Naravno da do toga nece doci, al to bi bilo najzdravije i za njih i propacene fanove...koji su zedni dobrog albuma...

Zvuchish ko brizha baba - smatram bi da oni najbolje mogu da kazhu shta je to najzdravije za njih...

Jadni propacjeni fanovi - sve ih teraju da kupuju i slushaju nove albume CoF-a...

Problem je tu tome shto tr00 fanovi zhive u svetu bajki i legendi a CoF u svetu brendova, shto im je i otposhetka, verovatno, bio cilj...

omiljeni spot?? meni je nymphetamine definitivno, odlican je i from the cradle to enslave, i ovaj novi, temptation, je dobar, no time to cry je zanimljiv.....svidja mi se sto su upotrebili poe-ovu lutku u mannequin....ako je to poe-ova lutka.....

Spot za Temptation je zhivo sranje...

Izgleda kao propali horor sa religioznim (lazhnim) pretenzijama b produkcije koja se svim silama upinje ka holivudu...

Scorched Earth Erotica je mnogo bolji, a No Time to Cry je najbolji, ako mene pitash...

Edited by Ol' Scratch

U.K.'s Northampton Chronicle & Echo reports: A 14-year-old girl was robbed by a group of five people as she walked through St Giles graveyard in Northampton.

At about 8.15pm on Thursday the girl was walking through the graveyard with friends when she was approached by four boys and one girl.

They demanded that she hand over her phone but when the girl said she did not have one the group asked her to hand over her purse.

The victim gave them a black and silver CRADLE OF FILTH purse containing about £4 before the group made off in the direction of Becketts Park.

All of the group were aged about 16. Witnesses, or anyone with information, should call Northamptonshire police on 08453 700700. Alternatively, information can be given anonymously to Crimestoppers on 0800 555111.

:)

Tek sad videh sliku klavijaturistkinje...lepa riba, ali unakazena u tri lepe. Standardno za darkerkice svuda u svetu!

Tako nekako. Mada, meni ova ne izgleda unakazeno, bar ne nista posebno, znas vec kako one to umeju