Metalocalypse (2006-2013)

Gospa na Sivcu

• 1 month later...

Odgledah skoro sve...ono nije normalno....

Najace mi je kad onaj plavi ne veruje da Zmajevi ne postoje :)

Ili solo na bass-u

ma sve je extra...

pozz....ali vrh epizoda - Crossroads ... kad ih matori uci o bluzu...

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Zapravo prva epizoda je i najbolja. Što više napreduje serija to je debilnija. Ima par smešnih stvari, ali posle stvarno počinje da bude repetivno i smarajuće. Najjednostavnije rečeno, Metalocalypse predstavlja crtani koji kao da je napisan od strane klinaca naloženih na death metal. Neke stvari su odlične (interakcija između benda) ali priča nema nikakav tok. Svaka epizoda mora da se završi nečijom smrću jer nemaju ništa pametno da kažu.

Edited by Suri

Zapravo prva epizoda je i najbolja. Što više napreduje serija to je debilnija. Ima par smešnih stvari, ali posle stvarno počinje da bude repetivno i smarajuće. Najjednostavnije rečeno, Metalocalypse predstavlja crtani koji kao da je napisan od strane klinaca naloženih na death metal. Neke stvari su odlične (interakcija između benda) ali priča nema nikakav tok. Svaka epizoda mora da se završi nečijom smrću jer nemaju ništa pametno da kažu.

Ovo zvuči kao...99% američkih crtaća za odrasle. Da, uključujući South Park.

• 2 weeks later...

DETHKLOK Album Featuring GENE HOGLAN To Arrive In September

According to MTV.com, the greatest metal-parody album since "This Is Spinal Tap" is coming our way. No, CROTCHDUSTER hasn't signed to Roadrunner Records — DETHKLOK are getting ready to infect the world with their debut. The stars of the animated Cartoon Network "Adult Swim" program "Metalocalypse" will release two editions of "Dethalbum" on September 25. The regular format will feature 16 tracks, including "Murmaider", "Briefcase Full of Guts", "Birthday Dethday", "Bloodrocuted" and "Deththeme". The double-disc deluxe edition will feature a second CD of six additional tracks, such as "Duncan Hills Coffee Jingle", "Blood Ocean" and "Pickles' Intro - Kill You". The package will also feature the video for "Bloodrocuted" and the first episode from the show's second season, which debuts the last week of September. A DVD of the entire first season will be released October 2.

"Dethalbum" features a guest appearance by legendary drummer Gene Hoglan (STRAPPING YOUNG LAD, DEATH, DARK ANGEL, TESTAMENT). He previously stated about the CD, "What a killer metal record! I can't wait for everyone else to hear it, and since it has now been slated for a September 25th release, that is now gonna be sooner than later, especially with leakage. And yes, it appears that we are going on tour with it as well! The logistics are being worked on as we speak, but it looks like it's gonna be a real killer, multi-media show. I'm looking real forward to that, I've even suspended the booking of a ton of clinics to clear my schedule to be available."

:)

• 2 months later...

I ja takodje,prva je brutalna,glasove daju Mike Keneally(gitarista radio sa Steve Vai-jem),Malcolm Mcdowell(ako ne znate koje ovaj covek...),i Silenoz gitarista Dimmu Borgira.U drugoj ponovo Malcolm daje glas,i nema poznatih muzicara ali nema veze jer je ovo veoma opicena epizoda,intro je ubedljivo najaci,svemir i dzinovske statue Murderface-a,Pickles-a i Nathana dolaze do lebdece arene u kojoj se bore Toki i Skwisgaar sa macevima,odeveni u crni i beli oklop.Jedva cekam sledecu :wub: