Freedom Call

ErliK

jel su idalje losa kopija gamma raya sa pevacem koji toliko ocigledno imitira andre matosa da ga nije ni blam da da bendu ime po ep-u angre?

ako uspem da nadjem u shpjzu, prodacu nekom stairway to fairyland, kapiram da sam ga preslusao dva put kad je izasao i to je to.

ako uspem da nadjem u shpjzu, prodacu nekom stairway to fairyland, kapiram da sam ga preslusao dva put kad je izasao i to je to.

Koji si ti kult kad imas to, mada sto je najgore mozda bih i uzeo disk zbog starih dobrih vremena. :twisted:

Inace, meni se taj njihov pristup dojmi na neki cudan nacin, jeste da su neoriginalni do bola i ponekad smesno / sramotni ali volim takav zvuk a oni na svakom albumu imaju po nekoliko pesama koje su mi super, sto ih cini jednom odlicnom predgrupom za GR (sto im je krajnji domet po meni).

jel su idalje losa kopija gamma raya sa pevacem koji toliko ocigledno imitira andre matosa da ga nije ni blam da da bendu ime po ep-u angre?

Kao i uvek. Mislim da bi mogli da zabodu iz cele svoje kolekcije dovoljno dobrih pesama za neki solidan best of. Ali oni su meni uvek bili jedan od onih bendova koji su totalno `njaaaahhh`. Ali ona pesma Pharao sabija :meshuggah:

Drummer DANIEL ZIMMERMANN Quits FREEDOM CALL - Feb. 12, 2010

In an exclusive, yet-to-be-published interview with Greece's Rockpages.gr web site, Daniel Zimmermann — GAMMA RAY drummer and a founding member of FREEDOM CALL — revealed that he has decided to leave FREEDOM CALL due to a conflicting schedule with GAMMA RAY. FREEDOM CALL has already found a replacement drummer and plans on making an announcement soon.

FREEDOM CALL's latest album, "Legend Of The Shadowking", was released in Europe on February 1 via SPV/Steamhammer Records.

The track listing is as follows:

01. Out Of The Ruins (4:21)

02. Thunder God (3:31)

03. Tears Of Babylon (3:38)

04. Merlin – Legend Of The Past (4:17)

05. Resurrection Day (3:34)

06. Under The Spell Of The Moon (5:08)

07. Dark Obsession (4:45)

08. The Darkness (5:06)

09. Remember! (4:21)

10. Ludwig II – Prologue (2:19)

11. The Shadowking (5:13)

12. Merlin – Requiem (2:34)

13. Kingdom Of Madness (3:59)

14. A Perfect Day (3:58)

A trailer for the album can be viewed at this location (MPEG-4 file).

According to a press release, "stylistically, 'Legend Of The Shadowking' is a successful liaison of the group's basic strengths and new, contemporary influences." Or, as Dan Zimmermann puts it, "Even if the two predecessors, 'The Circle Of Life' and 'Dimensions', took very different directions, both albums had a number of strong moments. 'Legend Of The Shadowking' combines the most successful elements from both albums. In other words, we included our penchant for fast and very melodic numbers from 'Dimensions' with the more contemporary, bombastic components of 'The Circle Of Life'."

The fourteen new numbers were recorded at the FC studios in Nuremberg, while the drum parts were cut at the Area 51 in Celle by Dan Zimmermann with the help of Tommy Newton (HELLOWEEN, UFO, VICTORY), who also mixed and mastered the effort. The cover artwork was designed by the young Bavarian artist Jens Reinhold.

"Legend Of The Shadowking" is said to be a concept album about Ludwig II, King of Bavaria. He had a close connection to the composer Richard Wagner.

FREEDOM CALL was moved and inspired by King Ludwig's extravagance and his passion for musical theatricality.

Ultravox ima pesme koje dusu daju da ih obrade power metalci :haha:

Freedom Call je fantasticno odradio Dancing with tears in my eyes (neuporedivo bolje od Avantasie), ali zato je i Edguy takodje fantasticno uradio Hymn na Vaing Glory Opera, to je takodje pesma Ultravoxa...

Moram jednom da skinem neki njihov best-off, mada su se vrteli dosta na tv-u, pa znam neke pesme... Jednostavno taj njihov stil sa gomilom klavijatura i catchy refrenima savrsena je podloga da se ubace gitare i napravi do jaja power metal :rockdevil:

Novi album ubija... Under the spell of the moon.. jebote kako jaka pesma.. podseca malo na Ayreon :zeleni:

A perfect day poslusajte, mnoooogo dobra stvar (mislim da je njihova, da nije obrada, nisam siguran doduse). Dark obsession isto jaka. Thunder god - lozacina kakve nema :mrgreen: podseca me na Thor - Thunder in the tundra :mrgreen:

• 2 weeks later...

Vidim da niko nije pisao utiske sa koncerta ovde.

E ovako, ja sam odusevljena Freedom Call-om! Mis'im, volela sam ih i pre koncerta, al' stvarno su fenomenalni live i to je jedan od bendova koje zelim sto pre videti opet, definitivno! :wub:

Pevac je jako cool lik, prijatan za razgovor, dobar skroz, ima prelep glas, ostali u bendu super sviraju, stvarno jedan fenomenalan bend! Pesme su im divne, i ono sto su izveli live je odlicno, samo mi je definitivno falila "Merlin - Legend Of The Past". To se nadam da cu cuti sledeci put, imam deal sa Chrisom (pevacem) da sviraju to sledeci put kad dodju, a to ce verovatno biti nikad. :haha:

Sve u svemu, ja sam prezadovoljna, oni su mi definitivno usli u top 10 omiljenih bendova. :wub:

Edited by NatashaNS