Kreator

Dr Hiroshima

34 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Nista se Endorame, mozda se varam...

Svirali su Tormentor, Flag of hate, Riot of violence, Pleasure to kill, Toxic trace, Terrible ceraintly, Extreme aggression, Betrayer, People of the lie, Renawal, jedno pet stvari sa Enemy of god, Terror zone, Violent revolution, We are the same blood...

Nista se Endorame, mozda se varam...

Svirali su Tormentor, Flag of hate, Riot of violence, Pleasure to kill, Toxic trace, Terrible ceraintly, Extreme aggression, Betrayer, People of the lie, Renawal, jedno pet stvari sa Enemy of god, Terror zone, Violent revolution, We are the same blood...

Kakva crna Endorama to je neopevano govno od albuma !

Neka samo sviraju ovo sa liste i da dodaju samo za moju dusu Under The Guillotine i mozemo svi komplet da umremo ! :)))

:pivopije:

Sto se "Endorame" tice, nemojte dzabe da se nadate.

A ja sam jos 2002. ispizdeo sto nisam cuo 'Under The Guillotine'. jebote, iscimam se do Sarajeva da ih gledam i ne odsviraju moju omiljenu pesmu!

Neka vam Laki prica kako su Interfectorovci uspeli da Schmiera dovedu do ludila! :)

Kakva crna Endorama to je neopevano govno od albuma !

Neka samo sviraju ovo sa liste i da dodaju samo za moju dusu Under The Guillotine i mozemo svi komplet da umremo ! :)))

:pivopije:

hahahaha e bas sam hteo da dodam da bi mogli to da sviraju....ako to sviraju bice mrtvih...