AC/DC

danas u blicu:

AC/DC izdaje novi album

Legendarna australijska hard rock grupa AC/DC ove godine ce izdati novi album, prvi posle osmogodisnje pauze, najavio je bend na svom internet sajtu.

Potom ce najverovatnije krenuti na turneju 2009. godine. Mozda cemo ih dogodine videti i u BEOGRADU.

a evo sta ima i na sajtu:

AC/DC Set To Release New Album This Year

The waiting is almost over! AC/DC fans can expect the band's next album of new material sometime later this year. The band are currently recording in Vancouver with producer Brendan O'Brien and long time audio engineer Mike Fraser. This will be the band's first collection of new material since the release of Stiff Upper Lip in 2000

:rockdevil::rockdevil::rockdevil::rockdevil::rockdevil::rockdevil::rockdevil::rockdevil::rockdevil::rockdevil::rockdevil::rockdevil::rockdevil::rockdevil:

Edited by wasd

Daj da vidimo i taj AC/DC vishe, pa nek ide zivot...

Zivota mi jbt... Cuti ona zvona na pocetku.... :meshuggah:

Koncert Ac-Dc u Bg...Ne znam,mislim da bi to bio najveci koncert na ovim prostorima ikada.

Zasto ne ako je bio Pavaroti, Boceli, Rolling Stones, Iron Maiden, Metallica, Deep Purple, Whitesnake... Svi ti ljudi su u samom vrhu muzike ali u svakom slucaju ako su oni dosli zasto be ni i AC/DC.... Samo nam ostaje da sacekamo....

nadam se....

Edited by enclave

sem ako ne pomru dotad, posto mislim da je to jedino sto bi moglo da ih spreci da dodju :pivopije::pivopije::pivopije:

ako im jedino ne ispadnu vilive na bini :)

ma eto mene na acdc 12837 posto jer to se ne smije propustiti.to je praznik koji traje vise dana.

joooj ako budu dosli vec se sad jezim pri pomisli na to.

NICK OF TIME!

Malo me sramota ući na ovu temu, usljed ove količine bolidnosti iskazane u porukama "umirem na tvojim rukama a AC/DC vidio nisam", ali dobro:

Album je snimljen, trenutno je u toku miksovanje albuma. Bili su u studiju od prvog marta, odradili taj dio posla za mjesec i po dana, nakon miksa se kreće raditi na vizuelnom oblikovanju albuma, a planira se izdavanje u "kasnijem dijelu tekuće godine".

Dalje:

brianjohnson.jpg

AC/DC Frontman Makes 'Totally Baked' Songs Available For Free Download - Apr. 23, 2008

To celebrate the release of "Totally Baked", a stoner comedy executive-produced by AC/DC's Brian Johnson, Johnson is offering free MP3 downloads of three original songs he produced for the film's soundtrack. These songs, titled "Chain Gang", "Chase That Tail", and "Who Phoned The Law" are available to download now and for a limited time at this location.

According to a press release, "Totally Baked" is "the hilarious, totally offbeat, cannabis comedy in the tradition of 'Half-Baked' — guaranteed to give you the munchies. 'Totally Baked' spoofs the legalization of marijuana with an uproariously funny tone guaranteed to please audiences. [it was] executive-produced by AC/DC's Brian Johnson, [who] also lent his talent to produce three original songs for the film's soundtrack. It's hysterical and informative at the same time, The film features some of today's biggest stoner comedians who will do anything to save their bud, including Craig Shoemaker, Doug Benson, Mark Cohen, Dan Gabriel, Jason Gillearn, Rich Hardesty, Al Madrigal, Jackie 'The Joke Man' Martling, Henry Phillips, Jasper Redd, Tom Rhodes, and Ron Schock."

http://www.imeem.com/totallybakeddvd >> ukucate e-mail adresu i dobijete download link, a može se slušati i na licu mjesta

Brian zvuči... Kao istrošen starac. Ništa novo. Ali nije loše.

Pjesme su dobra zajebancija. Matori voli džidž.

I još, zanimljiv komentar na jednu od posljednjih vijesti o AC/DC na Blabbermouth:

AC/DC Frontman Says New Album Is 'Absolutely Excellent' - Apr. 23, 2008

A nine-minute audio interview with AC/DC vocalist Brian Johnson which aired yesterday (Tuesday, April 22) on Washigton D.C.'s DC 101 radio station can be heard below. During the chat Johnson revealed that AC/DC has finished recording its new studio effort and is now mixing the album — which was described by the singer as "absolutely excellent"...

Nakon par glupih komentara uslijedio je ovaj:

COMMENT | For Chrissake

posted by : mcman71

4/23/2008 11:01:35 PM

1. AC/DC has basically put out two original albums. One with Bon and one with Brian.

2. Those two original albums were two of the best rock records ever.

3. AC/DC were smart enough to realize that and put out copies of those two records ever since.

4. They are the smartest motherfuckers on Earth for that.

5. Every poster who has assed on AC/DC for putting out the same record over and over, and has also assed on Metallica for NOT doing the same thing (most of you fucktards) has absolutely no clue.

6. AC/DC is one of the five greatest Hard Rock/Heavy Metal bands of all time. Metallica, Black Sabbath, Led Zeppelin and Van Halen are the others. End of fucking list.

:pivopije:

Realno, ukinite malo sa pisanjem kratkih glupih poruka iz navike. Generalno, ne samo na ovoj temi.

vlajo ja sam sad pijan

koliko sam ja skonto ti imas nesto protiv ACDC-a uospste i imam samo jednu poruku za tebe mozes samo da ga sasoljis

PS mozda kad pogledam sutra dan, trezan, budem mislio drugacije ali sad je ovo moje misljenje

Hm,zanimljiva ta najava za '3 all new songs for the movie' sa slikom Johnson-a i onim liscem u pozadini :bigblue:

By the way,onom ko komentarise kratke poruke - hehe,kad je on to svojevremeno pisao po forumu onda je to bilo OK.A sada to nije OK.

Cudna logika,priznajem.

• 1 month later...

Ja sam pre par meseci od nekoliko ljudi chuo da kao "dolaze" u Indjiju k'o proshle godine Red Hot Chilli Peppers,ali neshto nisam verovao i bio sam u pravu poshto da dolazr u avgustu koncert bi bio vec najavljen.

Pa nisu jos ni krenuli na turneju . Prvo novi album pa onda turneja.

Posle ovih otkazanih koncerata u Srbiji ko ima bulju da pozove jedan od najskupljih grupa na svetu.

• 1 month later...
Guest Senke od papira
Pa nisu jos ni krenuli na turneju . Prvo novi album pa onda turneja.

Posle ovih otkazanih koncerata u Srbiji ko ima bulju da pozove jedan od najskupljih grupa na svetu.

Niko brate, umrece a ja ih necu videti..... :udri:

• 2 weeks later...