Metallica

lemmy sixx

issoo miki 350 strana. fino vi to radite... :lol: joooj jebem im sve, jeste videli ove zadnje setliste sto su svirali? sve zavrsno sa blackom! eventualno 1 ili 2 stvari sa load ili reloada! uf da je ovo vidit jaooo...

vidi ovo!

28.06.2007., Lisabon.

Setlista vam sve govori...

Creeping Death

For Whom The Bell Tolls

Ride The Lightning

Disposable Heroes

The Unforgiven

…And Justice For All

The Memory Remains

The Four Horsemen

Orion

Fade To Black

Master of Puppets

Battery

- - - -

Sad But True

Nothing Else Matters

One

Enter Sandman

- - - -

Am I Evil?

Seek and Destroy

jedini uljez the memory remains ali ostatak.. goddamn!! nismo mi te srece

Та листа је била још давно постављена овде.

Како нисмо ми те среће? Нама су свирали једино Fuel сa та два толико омражена албума и свега две песме са последњег, што су морали јер су били на турнеји на којој су тај албум и промовисали.

issoo miki 350 strana. fino vi to radite... :lol: joooj jebem im sve, jeste videli ove zadnje setliste sto su svirali? sve zavrsno sa blackom! eventualno 1 ili 2 stvari sa load ili reloada! uf da je ovo vidit jaooo...

vidi ovo!

28.06.2007., Lisabon.

Setlista vam sve govori...

Creeping Death

For Whom The Bell Tolls

Ride The Lightning

Disposable Heroes

The Unforgiven

…And Justice For All

The Memory Remains

The Four Horsemen

Orion

Fade To Black

Master of Puppets

Battery

- - - -

Sad But True

Nothing Else Matters

One

Enter Sandman

- - - -

Am I Evil?

Seek and Destroy

jedini uljez the memory remains ali ostatak.. goddamn!! nismo mi te srece

jebi ga,... zive od stare slave, a sta drugo da rade?

chuo sam da na starijim albumima umesto hetfilda svira neki anonimus, sto je i prilicno realno kada se cuju bootlegovi sa starijih certo va

sto da ne zive od stare slave? :)

jesu li zeppelini ikad odsvirali koncert bez Stairwaysa? :)

Megadeth sam neki dan gledala - svirali su 95% starih stvari..

da nisu - bilo bi tuce :)

sta treba da radi Metallica - da svira samo stvari s posljednja 2 albuma, da bi narod rekao - vish, i poslije 25 godina na sceni kako su `svjezi` :)

Boze sta sve necu cuti ovdje ...

sto da ne zive od stare slave? :)

jesu li zeppelini ikad odsvirali koncert bez Stairwaysa? :)

Megadeth sam neki dan gledala - svirali su 95% starih stvari..

da nisu - bilo bi tuce :)

sta treba da radi Metallica - da svira samo stvari s posljednja 2 albuma, da bi narod rekao - vish, i poslije 25 godina na sceni kako su `svjezi` :)

Boze sta sve necu cuti ovdje ...

pa megadeth je svirao i stare a boga mi i nove stvari, jer su i nove stvari odlichne... metalika svira samo stare stvari koje su vec iljadu puta svirali,

mislim volim ja metaliku i nisam jedan od onih koji sad vole megadeth, a zbog njihovih medjuljudskih razlika mrze metaliku ili obrnuto, ali ako prave muziku za koju ne mogu da kazu "ovo je nase i mi stojimo iza toga" onda nemaju sta da traze na bini...

Nemaju sta da traze na bini?Ajd' ne kenjaj.Zna se koje stvari najbolje prolaze,i to je to.Sto se mene tice,mogu ceo "Load" i "ReLoad" da sviraju,meni do jaja.Ali nece.Odsvirace maksimalno 2 pesme,i onda ce piciti stare stvari.Megadeth je na koncertu u BG svirao nekoliko stvari sa "The System Has Failed" zbog toga sto ga je onda promovisao.Koliko sviraju sada?Jednu,dve maksimalno.

Scott Ian se odusevio, kakav riff :muzicar: :muzicar:

SQ: How is the new album going to sound?

A: The attitude of the new material is totally old school. Which has alot to do with us playing "MOP" live last year.

One thing that Rick Rubin said to Lars and James was; "When you are creating the songs, try and think about what was going throu your heads at the time when you made "MOP". Try and have the same attitude in the creative process."

Q: But how does it sound?

A: The songs are not going to be short. Your not going to hear any 4 min songs on this one. There is alot going on with diffrent harmonies and layers. Its hard for us who are up in it all creating to have a good perspective on it, but then you get some one from the outside like Scott Ian from Anthrax, who was waiting outside for me and Kirk. He heard us work on one of the new songs and said: "Wow, what a riff!!!!! Is it going to be on the new album?", he was clearly excited.kot

izvor. http://www.metallicabb.com/index.php?showt...t=0&start=0

To trenutno bas i nije neko merilo kvaliteta :)

A ta glupost da treba da se sete sta im je bilo u glavi u trenutku snimanja MoPa...pa pre svega imali su zilion puta manje para, i pili su i pili i pili, sad su rehabilitovani i fini, i te oldschool najave mogu samo da na kraju razocaraju sto vise ljudi jer ce sad svi ocekivati il KeA2 il MoP2...

Guest Driver 77

Look at the waters of life, see the mystery and you will feel evil.Thill death brings me life in horid wails.I founded life , I have lost it.Now give me death to reveal the feel of magig of loving ride.On a lone and lonsome highway east of Omaha...