BM noviteti

Lunar

Izashao je novi peti album nemachke grupe Dies Ater. Zove se 'Hunger for Life'.

dacovermitlogo.jpg

Neochekivano, posebno ako se uzme u obzir da je od poslednjeg albuma proshlo pet godina.

Okachicu link za album kada se pojavi na netu. Do tada, evo dve pesme sa youtube-a. Muzika je malo drugachija nego na prethodnim albumima. Ima neki old school zvuk, shto je lepa promena. Album je delom inspirisan dogadjajima iz zhivota Anneliese Michel - nemice za koju se tvrdilo da je zaposednuta. Sluchaj je privukao veliku pazhnju nemachke javnosti sedamdesetih godina.

[media=]

[/media]

[media=]

[/media] Edited by Gavrius
  • Upvote 1

I opet mešaš svašta. Ako pričamo o kultu pričamo o kultu, pa Fenriz je bio tehno DJ.

Upravo si ti sad promesao svasta :D

To sto je neko pustao tehno ne ugrozava nikako status njegovih kultnih dela, bar ne za mene.

Fenriz nema samo dela, nego kompletnu kultnu personu. :)

A kad neko u 2012. godini izbacuje satanic bestial kult koji se poslusa jednom i zaboravi, to je totalno druga stvar.

Opet kazem, nisam slusao album, pricam napamet, al manje-vise, dosta mi je sto su ovi rekli da je sranje i sto si ti reko da je bestial satanic kult da ga i ne pustim.

Edited by Demon Seed
  • Upvote 1
  • Downvote 1

Jbt ložite se na te disharmonije, disonance, disorganizacije... pa Deiphago ti je isto to, samo u bestial fazonu. Gitarista je valjda učitelj gitare.

First of all these guys are on the Bestial side of the spectrum, they are meant to be noisy and chaotic as as hell, and are supposed to be pushing the boundaries regarding that. Clean and Clear are definitely not adjectives that come into play when making a Deiphago album.

When we set off to record the album, our goal was to top any of the previous releases... heavier, more chaotic, darker, noisier.

Regarding drums and how they fit into their style... It works the other way around than some of you were discussing before, everything was well organized and structures and drum patterns for all 8 new tracks were defined beforehand and very clearly, I must say. If you pay attention, everything is pretty strict regarding the timing and the structures. 4x of this 8x of that, etc. Same for the Bass and Guitar parts. Chaos is deliberately there nothing is random.

J.C. Díjeres

Producer/Engineer on Satan Alpha Omega

Mik iz Slipknot-a je, takođe, učitelj gitare. To ne znači ništa u pogledu kreativnosti i kvaliteta muzike koju stvara. Objašnjenje zajebane strukture pesama je nevažno ako pesma ne radi.