Hell

Spaskerock

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Cenim da sam jedini na ovoj temi koji kanda bio...hm, "anti-Hell", i bas uz to otezavah sa pustanjem albuma, nista ne ocekivah...i sad bih da se iskupim :haha: Anyhow, moram priznati, bas je grower album. Na prvo slusanje sam bio indiferentan, a vec od drugo sam krenuo sa istinskim uzivanjem. Jos samo ove dve duze da svarim (Blasphemy i Weapon), pa ce sve pasti na mesto. Ta (ukupna) duzina mi je najveci minus albuma, kapiram da su hteli svaki mogucu pesmu napisanu da stave na album, ali jebes ga, oteze mi se, posebno pomenuta sredina zna da me pogubi. Mogao je neki cut na oko 50minuta da padne...

Plusevi... Pa prvo, produkcija. Skidam kapu Andyu, em album zvuci kao da je 2011e napravljen, em pesme jos uvek zvuce kao da su sa pocetka 80tih. Immaculate work. Dalje, ovaj matorac na vokalu, gde god da ga iskopase, stvarno cestitke. Em na findu, em na njegovom performansu. Em je propratio verno vec postavljene vokalne melodije em ih doprineo na visi nivo. Ovde ima svega, od NWOBHM vokalisanja do glumljenja lucifera. Covek je definitivno prevaga koja album cuva od 'prosek' kategorije i baca ga pravo u 'jedan od boljih heavy izdanja godine'. Postovaje mom favoritu Martinu, ali cenim da on ne bi napravio takav input. Osim vokala, pesme, rekao bih, nisu nesto preterano aranzerski dirane, ako uopste, s tim sto nekako uz ovaj moderniji sound jos vise diverse zvuce nego sto su bile, tako da ovo nikako ne moze da se okarakterise kao cisti NWOBHM album...sto je i glupo nazvati nesto u 2011., vec vise kao "otvoreniji" heavy album.

Svega i svacega rekoh, i verovatno ce i ove duze da mi legnu...za vrh godine definitivno.

PS. Sad procitah intervju ovaj, stvarno svaka pohvala Andiju na trudu i posvecenosti i postovanju....pored produkcije koju vec spomenuh.

Edited by Angelystor

E baš si to lepo primetio - zvuči album istovremeno i tradicionalno i moderno, znači to je taj klasični songwriting koji mogu samo stari lisci da odrade kako valja presvučen savremenom produkcijom, odličan miks - nema opasnosti da bend neko nazove "retro" ili "rip off".

I ne znam što si bio protiv Hella, baš je lepa priča, ako ne uspeš u dvadesetoj uspećeš u pedesetoj, znači uvek ima nade za ispunjenje snova :haha:

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 3 weeks later...

After disbanding in 1987, legendary British occult metal act HELL was reincarnated in 2011, with Andy Sneap (guitar) and David Bower (vocals) joining original members Kev Bower (guitar, keyboards), Tony Speakman (bass) and Tim Bowler (drums). Now the British quintet is about the release the follow-up to its highly acclaimed 2011 debut, "Human Remains". The band's sophomore offering, "Curse And Chapter", will be made avialable on November 22 via Nuclear Blast. The effort will include a bonus DVD containing six songs from HELL's February 23, 2013 show at the Darwin Suite Assembly Rooms in Derby. A single, "The Age Of Nefarious", will precede the full-length album this fall. Commented Sneap on the upcoming release: "We've been working solid on the album for the last couple of months between gigs, although we've been demoing to a good standard over the last year or so. "This time around the album consists of around 50% old material, 50% new. "We really see this as a band that’s moving forward rather than a nostalgia trip. Obviously, there's a lot of history within the band, but there's also a whole world of ideas we want to get out. "We have this week left tracking. Four more vocals and bass to get down, two more songs of guitar and then mix. "I'm super happy with how things are shaping up. It feels more like a band on this record to me than the first, which, I guess, is just a natural progression of everyone playing together a lot more over the last couple of years." Concerning the lyrical content, vocalist David Bower added: "Alongside some of our favorite themes of historical, political and religious persecution, intolerance and prejudice, you will find some good old fashioned myths and legends being invoked and reinterpreted in our own inimitable way. We also have some songs in which the listener will be implicitly invited to solve the clues contained in the lyrics in order to find the meaning of the stories for themselves. Being completely aware that many people interpret things in ways that writers do not expect as a matter of course, it seemed logical to take that idea a little further." About the album title, Bower explains: "It's a hellish play on words of the English saying chapter and verse, and also a reference to a song lyric in 'The Age Of Nefarious', the opening track on the record."

Koliko sam bio nezainteresovan za Remains, toliko se sad radujem ovom :rockdevil:

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...