Premier League

Јарослав

Jebote ovaj arse anal koliko god dobro da igra kada naidje na mancester useru se ko picketine i odigraju ocajno.. nema sta, premijerligaska vojvodina, s tim da gube od velikih a dobijaju male, i na kraju opet ne osvoje nista. Nema leba od njih i pored sve dobre igre ove godine dok god ne prerastu kompleks Mancestera.. uspeli su Liverpul i Celzi ali Mancester izgleda ne mogu.

nek se raduje, cvili mi jaje, ali koji kurac onda proshle sezone izjavljuje kako se nece radovati kad da gol. moralna gromada.

prosle sezone se nije radovao :zuba:

Smoling i Džons fantastični

Bilo je zadovoljstvo gledati ga kako gazi i pisa po celom famoznom Arsenalovom veznom redu u I poluvremenu. U drugom je nastavio da dominira u odbrani.

• Upvote 1
  • Downvote 2

Uganda: Arsenal Fan Loses House in Betting

Before the game, Henry Dhabasani staked his two-roomed house in a bet with Rashid Yiga, that Arsenal would win the game. On his part, Yiga staked his new Toyota Premio car and his wife that Manchester United would win.

The two put their stake in writing, with local leaders and fans witnessing the deed. Dhabasani, married to three wives with five children, fainted at the end of the match on realizing Arsenal had lost the game 1-0. On Monday, several Manchester United fans stormed Dhabasani's home and threw him and his family out.

• Downvote 1