King Diamond

Protagonist

:haha: :haha: :haha:

Али кад у Црном Ђаволу на крају крене онај врисак на: "Why two pulpits in a place like this?" - сав се најежим и дође ми да скачем.

Него, Гробе, као мод искористи свој утицај, дај да се убаци неки Кинг смајли. Типа, да означава flawless виктори неког поста. У фазону - Кинг апрувс.

Evo nas ovde.

Pa to važi za Abigail II naravno i 'ajde da kažeš Give me your soul, standardna King horor priča. House of God je neki njegov twist na univerzum a Puppet master ljubavna priča u suštini.

ne kontas.ja to percipiram ovako:haus je generalno hriscansko-tematski postavljen,a toga je bilo ranije (the eye),za ebigejl II se generalno slazemo,a puppet master su psiholoske frke cega je vec bilo na graveyardu i spideru.ovaj zadnji nisam toliko detaljno preslusao najiskrenije nijesam imao zivota posto su mi i ljudi koji su za haus rekli da je originalan rekli da zvace stare fore.

jebote,dokle smo zasli u kinga.

ne kontas.ja to percipiram ovako:haus je generalno hriscansko-tematski postavljen,a toga je bilo ranije (the eye),za ebigejl II se generalno slazemo,a puppet master su psiholoske frke cega je vec bilo na graveyardu i spideru.ovaj zadnji nisam toliko detaljno preslusao najiskrenije nijesam imao zivota posto su mi i ljudi koji su za haus rekli da je originalan rekli da zvace stare fore.

jebote,dokle smo zasli u kinga.

Nije House totalno hrišćanski, pročitaj link što sam ostavio. Bilo je ranije ali ovo je totalno drugi drugi trip, na Eye je o iskorišćavanju i hipokriziji a ovde ti je akcenat na uređenje sveta. Što se tiče Puppet mastera u suštini možeš u suštini reći da te psihologije ima svuda, vde je ipak akcenat na toj ljubavnoj priči. Ti što su pljuvali zadnji su licimuri :twisted:

Samo što ja malo realnije tumačim House of God, nemojte da me bijete. "It was love at first sight", pazi da nije. Nego ga iskoristila naivnog da se izbavi iz ropstva. Aj da vidimo da li bi on mogao neku ribu na istu foru da navuče.

Hahaha good one, realističan kao i uvek. Mada i meni je ispala kurva kad mu je rekla "A year ago I signed a sacred pact, and if you love me so will you", u ljubavi se takve stvari ne pitaju.

Idemo duboko koliko hoćete :twisted:

Gitarista i osnivač hrvatske grupe Witchcraft tvrdi sledeće:

U Wiesbadenu srecem Hall Patina (basistu King Diamonda) koji i priznaje da je album The Eye nastao od pokradenih ideja sa Witchcraft ETERNAL SEA albuma.

Potom odlazim u svedsku kod Andy La Rocque i pokusavam pronaci pjevaca ali bezuspjesno.U Kopenhagenu srecem Kim Bendix Petersona(King Diamond) i potrazujem od njega novac koji mi duguje zbog pokradenih ideja medjutim u to doba i on sam ima velike novcane probleme.

Edited by Divlji Tigar

• 2 months later...

Срамота да ова тема нема постове два месеца, и да оде на другу страну подфорума. Па, да освежимо мало. Са Coven Worldwide-a:

Hi all.

The last news posting is by now about one year old. It was in fact from 12/12 2010, and I would here just like to inform you that King is doing really well.

A 'real' news post will be up very soon.

Stay tuned ! ! !

Ово обећава! :rockdevil:

• 4 weeks later...

Hail to all of you,

It has just been confirmed that King Diamond has joined forces with Nick Storch at ICM and Paul Ryan at The Agency Group.

Nick Storch will be in charge of booking King Diamond concerts in North and South America, and Paul Ryan will be in charge of booking King Diamond concerts in Europe and Rest of World.

“It is great to be in the top professional hands of Nick and Paul. They both come highly recommended by Brian Slagel of Metal Blade, who personally suggested the partnership that is now in effect. ICM and The Agency Group have so much combined experience, which will open new doors for us. When it comes to getting us back on stage again, we all agree on how to bring King Diamond to a whole new level. Within a few weeks, we should be able to announce the first part of our plan.

WELCOME ON BOARD AND STAY HEAVY.” - King

"I can speak for the entire team here at ICM that we are thrilled to have the opportunity to work with such a legend of heavy metal. I could not be happier to be involved with King Diamond's return to the stage." - Nick Storch

"It’s a huge honour, and one I and everyone here at The Agency Group shares, to be part of King’s team moving forward!... Being such an influence on the metal genre and an artist I have personally enjoyed and been inspired by for many years; it’s a very exciting time to be involved!" - Paul Ryan

King Diamond adds: “There’ll be a lot more great news coming the next couple of weeks. It’s been difficult keeping everything under wraps, but soon it will all be out in the open.

I want to thank you for your amazing patience.

We will get back to the Skype sessions in not too long as well.”

Stay Heavy,

King Diamond