Satyricon

Teodosije

• 1 month later...

"The recording is coming to an end. Next week will be the last before the mix. Finally some light at the end of the tunnel after almost four months of recording! Right now I am just looking forward to share this with you and see what you think. It will be a while though, but it will be worth it. I am sure."

• 2 weeks later...

Extreme metal icons, SATYRICON have always pushed boundaries and never conformed to what was 'expected'. That mindset continues to this day, as they are thrilled to announce a very special, exclusive show at Oslo Opera House on 8th September 2013, where they will perform together with Norway's 55-strong National Opera Chorus.

The special event is part of the Ultima Oslo Contemporary Music Festival, and fans of both SATYRICON and the National Opera Chorus can look forward to a very unique and exciting evening, which coincides with the worldwide release of SATYRICON's ninth studio album which can now be confirmed to be self-titled.

SATYRICON's leader and visionary, Satyr comments: "SATYRICON excels as a band, the bigger the platform is. In Norway, there is no greater stage than the main hall of our new Opera House. There is nowhere better suited to provide the dynamics, power and authenticity to such an occasion than the Opera Chorus and SATYRICON. We are also excited to have a couple of special musical friends come and play their part as well. Ladies and gentlemen - welcome!"

The Opera Chorus' lead conductor, David Maiwald adds: "Mixing different musical expressions is always exciting. When the internationally acclaimed black metal band SATYRICON meets the voluminous voices of the Norwegian National Opera Chorus, we expect a powerful and monumental result, rich in innovative surprises."

• Upvote 1

Које је бре ово просеравање.Изгледа да су зарадили више пара него што им треба. А ја сам мислио да су они озбиљан бенд.

• Upvote 1
  • Downvote 1

Evo i svirali Svetskom sampionatu u skijanju,pred auditorijumom koji sigurno nije blek metal publika,i opet ih boli kurac. U Norveskoj ih znaju,podrzavaju,cene,i to je najvaznije za njih.

I prosle godine su pokidali na Callingu,a bili su predgrupa Paradise Lostu,BLS,The Cultu,Ozzy-ju i prijateljima,Sanatorijumu.

Znaci nije vise to blek metal underground kakav je bio,oni su svetski bend i paklena masina.

Cude se jer im je bitniji pozeraj od muzike, Dimmu Borgir se usro kad su poceli da prave sranje muziku, a ne kad su krenuli sa orkestrom i zajebancijama. DCA je ceo snimljen sa Praskom Filharmonijom, pa je bio odlican album.

Nista lepse nego da vristis kao prasac, a hor da te prati.

Edited by Demon Seed
  • Upvote 1
  • Downvote 2

Meni je licno DCA najslabiji,dabome niti su Abrahadbra i In Sorte Diaboli bolji mnogo,al to je do ukusa.

Ali eto,imamo Purithanical a to je monstruozno mocan album,a inace su i pesmu Grotesquery svirali uzivo sa orkestrom,nisam siguran da li 99 ili 2000-te.

Poenta : Satyricon koji je od Now Diabolical ekstremno popularan opet ce nastaviti da pravi dobar metal,sa orkestrima ili bez njih.

Meni je licno DCA najslabiji,dabome niti su Abrahadbra i In Sorte Diaboli bolji mnogo,al to je do ukusa.

Ali eto,imamo Purithanical a to je monstruozno mocan album,a inace su i pesmu Grotesquery svirali uzivo sa orkestrom,nisam siguran da li 99 ili 2000-te.

Meni je ISD govno, Abrahadabra mi nit smrdi nit mirise, a DCA znam ceo napamet.

Mozda da je Abrahadabra izasao tamo 2003 umesto DCA, mozda bi i njega slusao toliko, ali mislim ipak da nije zato nego jer je DCA bolji. :D

Велики бендови напредују, мали фанови желе да се 30 година свира једно те исто.

I zele da se bude u istom tripu u kom su njihovi miljenici bili sa 17 i 18 godina

• Downvote 1

Ma pun kurac od tih one man i sirovih kurtona,malo sta valja od toga.

Jbt,pa evo vam Enslaveda,ljudi pomeraju granice u svojoj muzici,i opet prave kvalitetnu muziku a sve su popularniji.

Imamo i Carpathian Forest,ceo vek benda oni su to sto jesu,sirovost,perverzija,ludilo,pa opet svirali na Wackenu.

Sve je do toga koliko bend zeli da se promeni i kakvu muziku hoce da nastavi da pravi.