Koji je album izašao na dan kad ste se rodili?

Demon Seed

bljeh, najbliže što mi izlazi je South of Heaven, 5. jula

također, Reek of Putrefaction je izdat u julu, mada negde ima podataka i da je iz juna

za ostalo kaže ovako:

1988, Steve Winwood started a four week run at No.1 on the US singles chart with 'Roll With It', a No.53 hit in the UK. Later Motown songwriters Holland-Dozier-Holland were credited with co-writing the song due to its resemblance to the Junior Walker hit (I'm a) Roadrunner.

isto u julu Blue Oyster Cult i Kajli :rockdevil:

Ih, sad baš tačan datum, isuviše sam mator, nije tada bilo hiperprodukcije, ali bitno da su te godine izašli neki od najbitnijih albuma ikada, npr The Number of the Beast, Black Metal, Screaming for Vengeance, Iron Fist... kao i Exodusov i Metalikin prvi demo :evotigana:

Baš taj dan samo ovo:

Očekivala sam više s obzirom da imam tri šestice u datumu i da je bila baš neka strašna zima :bigblue: Tačno godinu pre mene je izašao Symphony X

Dan kad je trebalo da se rodim izašao Voivod-Negatron, a isto petog decembra ('93 i '83) su izašli Amorphis-Privilege of evil i Accept-Balls to the wall

Kultniji je peti al' eto bila lenja i da se rodim na vreme

ako gledam samo datum bez godine, stvari postaju zanimljivije:

1970 - The Charles Manson album "Lie" was released.

1973 - Pink Floyd released "Dark Side of the Moon".

i najveći kult:

1969 - Jim Morrison (The Doors) was arrested and officially charged with lewd and lascivious behavior, indecent behavior, open profanity and public drunkenness in Miami.

:rockdevil:

Edited by Talvi

ako je samo datum:

1792 - The French national anthem "La Marseillaise" by Claude Joseph Rouget de Lisle, was first sung in Paris.

1954 - Elvis Presley made his professional debut in Memphis. It was his first concert to be advertised.

1955 - Johnny Cash recorded his first version of 'Folsom Prison Blues' at the Sun Recording Studio in Memphis, Tennessee.

1991 - A police officer was forced to tear up a traffic ticket given to the limousine that Axl Rose was travelling in after it made an illegal turn. Rose threatened to pull that nights Guns N' Roses gig if the ticket was issued. :haha:

Kejt Buš i Pol Enka rođeni na isti dan

Ala ga komplikujete, boli vas kurac... :haha:

' timestamp='1470897406' post='2923231']

:blink:

http://www.youtube.com/watch?v=4GtyMeEcPPE

Diana boginja. Ne znam je l' primetio neko da je odavde pokradeno JA HOĆU SAMO TEEBEE ZA TEBE SAMO ZNAAM

A ovu sam otkrio pre sto godina tako što je semplovao Sunshine (Pimp Relief :D), perverzija: